Hotel El Palmital ***

8,3

10 reviews over Hotel El Palmital in het Nederlands

Een goede ligging in Plays del Ingles

wouters375, 24-2-2013

Klein complex van ca 16 huisjes, schoon zwembad ( met heel veel chloor ), goed onderhouden tuin, meubels zijn oud maar netjes, centraal gelegen nabij een winkelcentrum, ca 500 meter van de boulevaar ( niet het strand ) eigenaar altijd vriendelijk, stond ook een fles water klaar bij aankomst, huisje wordt regelmatig schoon gemaakt, huisjes zijn oud maar worden goed onderhouden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006

sandra, 29-3-2009

Wij zijn hier afgelopen jaar geweest en het is ons erg goed bevallen. De service is uitstekend; er werd om de dag schoongemaakt. Het plaatsje is dichtbij en de afstand naar het strand is goed te doen.

Erg leuke mensen die dit runnen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Rachel van Egmond, 20-7-2008

Wij zijn hier vorige zomer geweest, ook wij waren overgeplaatst naar el palmital. Het park is inderdaad heel rustig en de eigenaresse is vriendelijk. Maar daar is dan ook verder alles mee gezegt. Wij hadden last van kakkerlakken, er is geen airco (plat dak) Dus als je in bed ligt denk je dat je zo flauw valt. Het beddengoed was al zo oud dat het niet meer wit te krijgen was. Als je uit het zwembad komt ben je groen, dus erg gezond was het niet om er in te gaan. De eigenaresse sprak amper engels. De ligging is redelijk op de hoek is winkelcentrum cita. Het strand is echt nog een eind lopen aangezien de eerste trap naar beneden een heel eind verder op ligt. Geen aanrader!
Gereisd met partner in juli 2008

eddy, 6-9-2007

Wij zijn overgeplaats naar dit park door touroperator ik geloof heel het aprk maar we hebben een goede tijd gehad en inderdaad het lijkt wel een prive park zo rustig en schoon is het er echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2007

M.E.J. Gemmeke-Scheepers, 8-8-2007

het is een gezellig complex,met een aardig echtpaar dat alles regelt.De bedden zijn heeeel hard dus neem een extra campingmatrasje mee als je daar last van hebt.verder hebben we genoten van de rust,het zwembad en het huisje!De bungalow is compleet ingericht en is heel schoon.Het zwembad is ook heerlijk en schoon.Dus als je van rust houdt en niet veel vertier zoekt is dit de plek.
Gereisd familie in juli 2007

Jermain, 31-7-2007

Als je lekker wilt uitrusten en genieten van de zon en een zwembad dan moet je hier zijn. Winkelcentrum Cita zit om de hoek en binnen een paar minuutjes lig je op het strand. De bungalows worden goed schoongemaakt (om de twee dagen komt de schoonmaakster langs en krijg je ook nieuwe handdoeken). De eigenaren zijn hele vriendelijke mensen. Het zwembad is ruim voldoende (van ong. 20cm tot 180cm diep). ALs je langer bent dan 1.80m steken je voeten wel uit het bed. Er is geen airco aanwezig in de bungalow, maar die heb je ook echt niet nodig. Het koelt daar 's avonds lekker af tot een aangename temperatuur.

Tijdens ons verblijf (in juli 2007) waren er voornamelijk stelletjes (zonder kinderen).

Gereisd familie in juli 2007

Gaby en Melvin, 2-8-2006

Wij zijn net terug na een verblijf van achten dagen in El Palmital. Het is ons perfect bevallen: de bungalow was ontzettend schoon, leuk ingericht en werd om de dag schoon gemaakt. Centrum Cita zit praktisch om de hoek. Dit is weliswaar niet het leukste centrum van Playa del Inglés, maar met de taxi zit je zo voor een paar euro in één van de andere centra (jumbo,kasbah...etc). El Palmital is echt een aanrader voor iedereen die graag verblijft in een rustige schone omgeving. Dit in combinatie met de mogelijkheid om de drukte dichtbij op te zoeken maakte het voor ons een topvakantie!
Gereisd anders in augustus 2006

c&w, 4-11-2005

we hebben een super tijd gehad in el palmital,lekker rustig,ook heel erg schoon,een mooi zwembad echt een aanrader al je voor je rust op vakantie wil
Gereisd anders in november 2005

Marieke, 14-10-2005

Super complex! Eenvoudig ingericht maar echt superschoon! Heb gewoon nergens een stofje of kruimel kunnen vinden! :)

Zwembad erg oké, complex is klein dus geen grote massa's ligbedjes en dergelijke, maar gewoon lekker rustig. Echt een aanrader!!!

Gereisd anders in oktober 2005

Fam. Remmers, 15-8-2005

Net terug van dit bungalowcomplex, zelden zo'n goed verzorgde bungalow gehad. Niet 1 kakkerlak gezien de hele vakantie. Ligging tov strand en C.C. Cita perfect. Dit complex heeft 18 bungalows met centraal een zwembad, je hebt letterlijk het gevoel een prive zwembad te hebben. Tuin is zeer mooi aangelegd. Omgeving zeer rustig en complex wordt elke dag onderhouden door een gezin van 4 personen. Een aanrader voor iedereen !!!!
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Palmital bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Palmital in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Palmital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Palmital scoort een 8.33 uit 10 op basis van 12 reviews.