Uitstekend

8 reviews over Bungalow El Hidalgo in het Nederlands

?

henk, 2-6-2008

El Hidalgo is de laatste jaren helaas niet meer te boeken bij een nederlandse reisorganisatie.
        Gereisd met partner in juni 2004

Berry, 29-9-2005

We zijn heel tevreden over het park.

Leuk en kleinschalig met 6 bungalows.

Alleen het boeken levert elke keer(3maal) weer problemen op. Zelfs 1 keer dik 1 1/2 uur moeten wachten voordat we het complex op konden. Ze waren vergeten dat er die dag nieuwe gasten kwamen.

Schoonmaak is perfect, bijna elke dag.

Gunstige ligging t.o. yumbo.

Jammer dat het complex niet meer op de Nederlandse markt wordt aangeboden.

Gereisd anders in september 2005

Rick Pierssons, 4-7-2005

Nou wij zijn net terug van El Hidalgo, we moeten zeggen dat we wisselend denken over deze accommodatie. Voor de rust moet je hier niet zijn, het ligt tegenover de Yumbo. Als je de woning aan de straatkant betrekt, dan zal je dit duidelijk worden. Vooral in het weekend zeer veel geluidsoverlast. Wat betreft de accommodatie daar is verder niets mee. Wordt netjes schoon gehouden, maar als je onder de gays wilt zijn ga dan vooral niet in de periode juni t/m september want dan is er niets te beleven in deze accommodatie/bestemming. Het seizoen begint vanaf oktober tot april.

Verder dachten we dat er meerdere gelijkgestemde in het bungalowpark zouden zijn, de rest 1 stel (hetro) en 1 jongen alleen (ook hetro).

Gereisd anders in juli 2005

Martine, 16-10-2004

harstikke leuk!!
              Gereisd anders in oktober 2004

lia, 26-8-2004

gezellig park, alleen weinig privacy
                Gereisd anders in augustus 2004

wil, 5-5-2004

leuk kleinschalig park met een rustige ligging in april.hadden een week het hele bungalowpark voor ons alleen.5 dagen schoonmaak,maar wel op z'n spaans. en een zwembad met ligstoelen voor de bungalows en ieder z'n eigen terrasje.
                  Gereisd anders in mei 2004

Ed, 19-3-2004

Zeer goed verzorgd kleinschalig complex gelegen tegenover Yumbo-centrum en daardoor ook erg geliefd bij gay-publiek. Knusse en intieme sfeer, klein zwembadje. Netjes en schoon.
                    Gereisd anders in maart 2004

Cisca, 17-1-2004

Heel plezierig en gemoedelijk parkje met slechts 6 huisjes dicht naast elkaar, allemaal aan het zwembad gelegen.
                      Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow El Hidalgo in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow El Hidalgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow El Hidalgo scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.