Appartement Dolores *

7,6

18 reviews over Appartement Dolores in het Nederlands

Prima te doen.

Laurens Hillenaar, 1-7-2017

Wij verbleven (2 pers.) 15 dagen in Dolores voor de prijs van € 369 pp.

Gezien deze lage prijs hadden wij dan ook geen al te hoge verwachtingen, maar hebben het toch prima naar onze zin gehad.

Minpunten :

- complex ietwat gedateerd

- matrassen van matige kwaliteit

- keukengerei minimaal

- afvoer douchewater niet in orde.

- slecht werkende airco

- 93 treden af en op naar het strand.

Pluspunten :

- Rustig complex

- Genoeg ruimte voor 2 personen

- Vrij ruim balkon

- 3 (kleine) zwembaden

- Mooi strand en strandduinen

- Lage prijs strandbed/parasol op het strand (€2,50 )

- Supermarkt/winkelcentra op loopafstand

- Prima prijs/kwaliteitverhouding, althans voor half juni.

Later in het zomerseizoen lijkt deze minder goed,

gezien de prijzen dan.

Kortom, een rustig en kleinschalig complex, zonder verrassingen, zowel in positieve als in negatieve zin. Verwacht dus geen luxe, maar is prima te doen, vooral als je een rustige zon-zee en strandvakantie zoekt zonder al teveel poespas.

Gereisd met partner in juni 2017

6 dagen was precies genoeg.

Mat en Monique, 24-6-2017

Fijne eenvoudige studio's, maar wel compleet. Netjes en schoon. Keuze uit 3 eenvoudige zwembaden. Kies voor de 2e verdieping, want anders zit je onder het begane grond niveau en kijk je tegen een muur, maar dan heb je wel het zwembad voor je terrasje. De bed matrassen zijn vreselijk hard. Als je het aangeeft bij de receptie die enigszins Engels kunnen spreken, dan zou je een zachtere matras kunnen regelen. Wij kwamen daar helaas op onze laatste dag pas achter. Dolores ligt niet ver van een boulevard en het strand, maar er is wel een behoorlijk hoogte verschil. Je zult ca. 90 traptreden af moeten om op het strand niveau te komen. Niet goed dus voor mensen die slecht ter been zijn.
Gereisd met partner in mei 2017

goed appartement voor die prijs

romi, 18-5-2017

+ De prijs is goed, dicht bij boulevard , Cita, Sandia en Jumbo mooi dakterras.

Bedden vonden wij ook goed.

- luxe moet je niet verwachten maar daar is de prijs ook naar.

en inderdaad in de maand april rook je de riool maar dat kwam dat die gerepareerd moest worden op de boulevard ,daar hadden alle naast gelegen complexen last van.

Verder vind ik het een prima complex, waar we voor dat geld graag terug komen.

goede prijs kwaliteit verhouding

Rob van loon, 18-5-2017

dicht bij boulevard cita sandia jumbo supervriendelijk personeel

Goede ligging

Betty, 16-4-2017

De locatie is perfect, verder is er niet veel goeds te melden. 54 treden met je koffer naar boven zonder lift is zelfs als je niet heel oud bent een gedoe. Appartement was klein dat vonden wij geen probleem maar de bedden waren dramatisch. De matrassen van de bank om de bedden gedaan toen ging het beter maar is natuurlijk niet de bedoeling als je aan een welverdiende vakantie toebent. Wifi 28 euro in de week en heel slecht bereik. Dag van vertrek vroegen we of wij onze kamer konden behouden tot dat we opgehaald werden met de bus maar was hoog seizoen zeiden ze de helft stond leeg ze namen niet eens de moeite om te kijken. Jammer dat de boulevard afgesloten was vanwege werkzaamheden aan de riolering. Wat ook geen aanrader is om de koffers te wegen bij de receptie voor 1 euro per stuk 16 en 17 kilo op het vliegveld 20 en 21 kilo dus tel er maar 4 kilo bij op.
Gereisd met partner in april 2017

Eenvoudige accommodatie met goede ligging

H., 1-4-2017

Dolores is een eenvoudige accommodatie. Wij vonden het ook niet echt een heel mooi complex. We

zaten in gebouw 1 op de onderste verdieping en dan is er weinig groen en zit je toch een beetje

opgesloten tussen 4 muren. Ook stonk het nogal naar rioollucht, maar de oorzaak daarvan lag

waarschijnlijk niet bij Dolores omdat ze op de boulevard erachter een groot deel van de week met

rioleringswerkzaamheden bezig waren. De ligging van het appartement is goed, vlak aan de

boulevard en dichtbij winkelcentra en restaurants. Wel veel trappen, dus minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. We vonden playa del ingles wel verouderd. Verschillende gebouwen/complexen zijn toe aan een flinke opknapbeurt, zoals bijvoorbeeld de winkels en restaurants beneden bij de boulevard. Maar het Duinengebied tussen playa del ingles en Maspalomas is erg fraai. En ook kun je een heel eind over de boulevard lopen, helemaal naar San Augustin.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijke vakantie in dolores

Evelien, 30-8-2016

Een heerlijke vakantie gehad in dit appartement. Vriendelijk, Engelssprekend personeel, een gunstige ligging en je krijgt waar voor je geld. Het appartement is vooral erg schoon en dat is fijn. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er geen airconditioning aanwezig was, terwijl dit wel vermeld stond op de site. De airco echter niet gemist omdat het 's avonds afkoelde. Al met al genoten van deze vakantie.
Gereisd met partner in augustus 2016

Super verblijf!

kanters, 28-8-2016

Genoten van ons appartement. Het enige wat echt wel een dingetje is, zijn de bedden. Deze zijn echt hard. Op het dekbed gelegen om de veren niet te voelen.

Maar buiten dat enige minpuntje is er niet te benoemen wat niet goed was geregeld. Vriendelijk personeel en alles werd goed schoon gemaakt

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische plek

Judith Entius, 3-8-2016

Appartementencomplex verdeeld over 3 gebouwen,elk met eigen zwembad. Om de dag schone handdoeken en schoonmaak. Inrichting vh appartement is wat verouderd en minimaal maar je leeft tot s avonds laat buiten dus voor ons geen probleem. Het enige waar wat aan gedaan moet worden zijn de matrassen, deze zijn slecht. Je voelt de veren! Vriendelijk en behulpzaam personeel waarvan een aantal ook Nederlands praten. Ligging is super, héél dichtbij de strandopgang, supermarkt op 300 meter en yumbo centrum op 10 minuten lopen. Taxi goedkoop, 3 tot 4 euro om je binnen playa del ingles te laten rijden. Kortom: heerlijke vakantie gehad, prima geld/kwaliteitsverhouding. Wij gaan zeker hier naar terug!
Gereisd met partner in juli 2016

Voor die prijs geweldig

Rob, 3-5-2016

Een prima appartementen complex wat bestaat uit 3 gebouwen voor een goede prijs.

met elk een eigen zwembad.

Met 24 uur per dag iemand aan de receptie.

Vriendelijk personeel

Appartementen hebben een dak terras (wat alleen voor naaktrecreatie bestemd is)

Dicht bij het strand en winkelcentrum de Cita en Sandia.

Er is een beetje achterstallig onderhoud maar daar word goed aan gewerkt.

Verwacht geen luxe voor dat geld.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dolores bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dolores in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dolores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dolores scoort een 7.56 uit 10 op basis van 19 reviews.