Appartement Corona Verde **

8,6

285 reviews over Appartement Corona Verde in het Nederlands

Fantastisch v

Marja de Jager, 8-10-2017

Wij waren er voor de eerste en bet krijgt van ons een dikke 10.Wij vinden het geweldig en gaan volgend jaar weer.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastische plek

Margriet de Graaf, 25-9-2017

Dit appartementen complex heeft alles .... schoon/netjes, ,voldoende zonnebedden met kussens ,vriendelijk personeel ,ligt centraal ,goede beddenen een mooi en schoon zwembad ,kortom alles in huis voor een fantastische vakantie .

José en Hans van Engelen, 12-9-2017

We hebben heerlijke vakantie gehad

Eigenaar Tom had alles goed geregeld.

Heerlijk zwembad , netjes schoon

Strand op loopafstand

Supermarkt om de hoek

Heerlijk gegeten bij Italiaans restaurant Rimini

Oase Verde

Afra & Richard, 10-9-2017

Een rustig kleinschalig appartementencomplex in het drukke Playa del Ingles. Uitstekende ligging ten opzichte van het strand. Horeca en supermarkten op gemakkelijke loopafstand. Goede herinneringen aan een dagje strand en dan nog even "afspoelen" in het heerlijke zwembad van Corona Verde. Ondanks het hoogseizoen vaak het zwembad voor onszelf omringd door Canarische dadelpalmen. Ligging van het gebouw ten opzichte van de zon is heel goed over nagedacht. Het appartement (van ons begane grond) was keurig en schoon. AV/internet verslaafden moeten wél even acclimatiseren! Gelukkig zijn er veel Nederlandstalige boeken en tijdschriften aanwezig. Het was buiten ruim dertig graden maar het appt was ondanks ontbreken van airco redelijk koel. Voor het eerst eens géén auto gehuurd en dat bleek geen probleem te zijn door goede busverbindingen. Beheerder Tom en zijn staff zorgen ervoor dat het er allemaal (appt, zwembad en tuin) piekfijn uitziet.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

goed verzorgd en op een handige plek

Erik, 5-9-2017

Ik kom regelmatig naar dit appartementencomplex. Zoals steeds is alles goed georganiseerd en wordt alles echt schoon gehouden. De ligging van het complex is praktisch. Zowel strand, de winkelcentra en een flink aantal goede restaurants zijn op loopafstand te vinden. Gezien het hoge aantal bezoekers die er vaker komen, denken de meesten er zo over.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Heerlijk rustig en relaxt..

Astrid en Nico, 1-9-2017

Het is een heel fijn appartement niet zo groot,maar zeer goed onderhouden,Nederlandse eigenaar Tom die zuinig is op zijn spullen en je met raad en daad bijstaat..zeer mooie tuin om het heel koude zwembad...Goed ingericht appartement(een minpuntje is de luie stoel die zit niet goed ) Wordt 5 x in de week schoongemaakt door Carmen,die erg aardig is..Wij komen zeker weer terug..
Gereisd met partner in februari 2017

heerlijk ontspannen

duo oudshoorn, 1-9-2017

De rust en onspaanen sfeertje, netjes en schoon.

het zwembad water te koud.

Gereisd met partner in februari 2017

Super!

Edward & Lilian, 18-8-2017

Bij de aankomst van het appartement werden we netjes en hartelijk ontvangen door Tom. Hij vertelde de regels die gelden voor het appartement en het zwembad. Deze regels zorgen ervoor dat wij een fijn verblijf hebben gehad in Corona Verde. De service was goed, als er iets was, Tom hielp je hierbij. Ook zag het appartement er goed en netjes onderhouden uit. De schoonmaakster zorgde elke dag dat het weer schoon en fris was. Al met en al een fijn verblijf gehad gedurende acht dagen. Zeker een aanrader!

Je moet er van houden

Jill, 11-8-2017

Wij werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar, kregen hierbij gelijk veel informatie en 'regeltjes'. Het appartement is netjes en schoon, niks op aan te merken. Wij vonden het wel erg rustig, veel appartementen zijn bewoond en hier was niemand aanwezig. De ligging van het appartement vonden wij persoonlijk niet top. Vanaf het strand is het best wel een klim naar boven. Ook is het winkelcentrum Kasbah dat achter het appartement ligt flink gedateerd, er staan veel panden leeg en het is een beetje verpauperd. Daarom zijn wij iedere avond naar het strand gegaan, daar is het druk met veel gezellige eettentjes. In het weekend hebben wij 's nachts veel overlast gehad van het achtergelegen hotel Koka. Veel geschreeuw en mensen sprongen in het zwembad. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad, maar zullen hier niet nog een keertje naartoe gaan.

Tip: Huur via je reisorganisatie een huurauto en rij naar Pico de las Nieves (hoogste berg van Gran Canaria) en maak daarna gelijk een klim naar Roque Nublo, hier heb je een super gaaf uitzicht. Ook Playa de Amadores is een bezoekje waard, een heel mooi strandje met helder blauw water.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische vakantie!

Stephanie Russens, 4-8-2017

Heerlijk rustig en kleinschalig appartementencomplex. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, de kamers zijn erg netjes en worden goed schoongemaakt. Daarnaast heeft het een goede ligging, twee minuten lopen naar de supermarkt, ongeveer 10 minuten naar het strand en de boulevard. Kortom een super verblijf met hardwerkende mensen.

Hierbij een sfeerimpressie van Gran Canaria:

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Verde in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corona Verde scoort een 8.62 uit 10 op basis van 285 reviews.