Appartement Corona Blanca ***

148 reviews over Appartement Corona Blanca in het Nederlands

boven verwaching

Jos, 11-10-2017

goeie bedden, mooi groot zwembad, om de 2 dagen schonen handdoeken,

wel veel lawaai om het hotel heen, drukke weg met de bussen maar het is vakantie dus slapen ach komt wel goed op je ligbedje

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig!

C, 10-10-2017

Wat een heerlijk verblijf hebben wij bij Corona Blanca gehad. Het appartement was netjes. Ik kan mij voorstellen, dat als je zelf wilt koken eigenlijk wat keukengerei mist, wij zijn zelf alle dagen buiten de deur wezen eten behalve voor het ontbijt (verse broodjes bij de supermarkt tegenover). Het personeel doet zijn uiterst best het je naar je zin te maken (incl. aqua gym!), heel vriendelijk en netjes schoongehouden. Helaas ontkom je hier ook niet aan mensen die vroeg in de ochtend aan handdoekje leggen doet aan het zwembad, dan nog voldoende ruimte als je later arriveer. Van omliggende uitgaansleven geen last gehad mbt geluid, het is maar net wat je gewend bent, slapen met oordoppen in eerdere reviews vind ik persoonlijk overdreven. Corona Blanca ligt centraal, als je wilt kan je veel lopend bezoeken zo niet, kost een taxi ook geen drol. Kortom; Super!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

heel goed, schoon ,toplocatie

eric, 28-9-2017

schoonmaak is goed zowel van appartement als de openbare ruimtes

zoals zwembad etc

groot balkon

ligging vlak bij de kasbah en vlak bij strand ( via lift of anders heel veel treden)

Gereisd met partner in september 2017

fantastisch

Rosita, 23-9-2017

Prima accommodatie, zijn met 6 personen daar 14 dagen geweest, de service is uitmuntend. En wat heel belangrijk is, het wordt perfect schoon gehouden. Niets dan lof voor deze accommodatie.

Van een van de app. ging de koelkast kapot, binnen 10 minuten was er een monteur, deze kon hem echter niet maken, en binnen een half uur stond er een nieuwe koelkast.

Dagelijkse schoonmaak was perfect, in de 14 dagen is er 2 x een dag geweest dat de schoonmaaksters het app. niet kwamen schoonmaken, verder iedere dag.

Het zwembad en de omgeving rond het zwembad werd dagelijks schoongemaakt, werkelijk niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in september 2017

Corona blanca appartement fantastisch!

Maria, 13-9-2017

Superschoon. Vriendelijk personeel. Kussens op de ligbedden
Gereisd met partner in augustus 2017

Super Vakantie!

Doenja, 11-9-2017

We zijn geweest van 24 aug tot 7 september 15 dagen het was perfect ook voor 2 weken. Wij zaten in kamer 407 moderne kamer schoon mooie grote badkamer geen airco maar dat hadden wij niet nodig, onze kamer stond de hele dag in de schaduw en was heerlijk koel! Bedden zijn iets wat hard en staan wel uit elkaar. Veder is er een heel groot zwembad ook hier heb ik het moeten mee maken dat stoeltjes worden gereserveerd ookal staat er duidelijk dat het niet mag. Er is een soort snackbar bij het zwembad open van 11.00 tot 17.00 waar je goedkoop kan eten! De mensen zijn zeer vriendelijk! Veder het eiland is echt geweldig het is echt 300

Meter van het strand! Heel mooi strand stoeltjes zijn 9 euro voor 2 personen. Veder zijn er veel uitgaansgelegenheden en veel restaurantjes voor heel goedkoop!! Ook casinos en winkels om te shoppen! Taxi binnen playa del ingles is ongeveer 4,5,6 euro totaal niet duur dus! Het weer is ook perfect! Ik zou hier zeker weer heen gaan top vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super!

Isa, 2-8-2017

Heel fijn appartement! Alles was goed verzorgd. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Zwembad was heel netjes en de ligbedden ook. Helaas werden alle bedjes meteen geclaimd door mensen die je de hele dag niet ziet. Wifi was ook heel erg duur. Appartement op paar honderd meter van het strand dus heel goed te doen. Restaurantjes ook allemaal op loopafstand en heel lekker eten voor weinig geld! Receptie was vriendelijk. In de nacht staat er een bewaker voor het appartement die controleert of je er wel verblijft. Het is op ongeveer 100 meter afstand van het uitgaansgebied heel ideaal. Alleen kan je er in de nacht wel wat overlast van hebben als je alles open hebt staan (doordat er geen airco is).

Kom hier graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch!

Michelle, 25-7-2017

Wat hebben wij een mooie en fijne vakantie gehad. We wouden nog lang niet naar huis! Dit kwam mede dankzij door het appartement. We hadden nr 602 en hadden een prachtig uitzicht en hadden zeezicht.

Het appartement was groot genoeg voor 2 personen. Om de dag werd het appartement schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. We hadden geen airco, maar hebben dit totaal niet gemist.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima accomodatie en ligging!

Ron Vlot, 18-7-2017

De ligging van Corona Blanco is perfect, vlakbij het centrum, 400 m van het strand!!!

Het inchecken was binnen 10 minuten gebeurd, aardige behulpzame mensen en een prima appartement.

Werd steeds netjes schoongemaakt, als het nodig was uiteraard, handdoeken werden steeds verwisseld voor schone.

Zwembad is heerlijk, genoeg ligbedjes en idem zoveel kussens voor op de bedjes. Geen "duitse"toestanden betreffende reservering van de bedjes, ok op een enkeling na.

De "badmeester Alex" gaf 1 x per dag een soort water-aerobics.

een bezienswaardigheid op zich, maar erg leuk.

Natuurlijk valt er altijd iets te klagen, maar dat doen anderen maar.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in Corona Blanca.!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Helemaal compleet

Tommes, 24-6-2017

Wij hadden dit vanwege de goede zoover referenties en de zeer aantrekkelijke aanbieding geboekt via internet. Ons appartement ( No:124) was zeer compleet uitgerust met alle mogelijke luxe, om wat op te noemen: satelliet tv 102cm, inductie kookplaat, grote koelkast, grote appartement viestkast, Senseo apparaat, waterkoker, elektrisch wafelijzer, föhn, weegschaal ( makkelijk om koffer te wegen voor vertrek, wasmachine, en niet te vergeten dubbele aircondition met appartement regelingen voor slaap en woonkamer.

Schoonmaak ruim voldoende, zwembad schoon en zonder beschadigingen wel wat wei of parasols bij de voldoende bedjes met kussens.

Tevens is er een komplete fitness ruimte buiten in de een afdak, groot schaakspel en een tuin om rustig een boek te kunnen lezen

Wij kunnen dit complex zeker aanraden als je een relaxte vakantie wilt, mede omdat alles op loopafstand te bereiken is. Ook de lift naar het strand is op +\- 500 meter dis voor iedereen te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Corona Blanca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Blanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corona Blanca scoort een 8.43 uit 10 op basis van 151 reviews.