8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Corona Blanca*** bij :

142 reviews over Appartement Corona Blanca in het Nederlands

Super!

Isa, 2-8-2017

Heel fijn appartement! Alles was goed verzorgd. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Zwembad was heel netjes en de ligbedden ook. Helaas werden alle bedjes meteen geclaimd door mensen die je de hele dag niet ziet. Wifi was ook heel erg duur. Appartement op paar honderd meter van het strand dus heel goed te doen. Restaurantjes ook allemaal op loopafstand en heel lekker eten voor weinig geld! Receptie was vriendelijk. In de nacht staat er een bewaker voor het appartement die controleert of je er wel verblijft. Het is op ongeveer 100 meter afstand van het uitgaansgebied heel ideaal. Alleen kan je er in de nacht wel wat overlast van hebben als je alles open hebt staan (doordat er geen airco is).

Kom hier graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch!

Michelle, 25-7-2017

Wat hebben wij een mooie en fijne vakantie gehad. We wouden nog lang niet naar huis! Dit kwam mede dankzij door het appartement. We hadden nr 602 en hadden een prachtig uitzicht en hadden zeezicht.

Het appartement was groot genoeg voor 2 personen. Om de dag werd het appartement schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. We hadden geen airco, maar hebben dit totaal niet gemist.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima accomodatie en ligging!

Ron Vlot, 18-7-2017

De ligging van Corona Blanco is perfect, vlakbij het centrum, 400 m van het strand!!!

Het inchecken was binnen 10 minuten gebeurd, aardige behulpzame mensen en een prima appartement.

Werd steeds netjes schoongemaakt, als het nodig was uiteraard, handdoeken werden steeds verwisseld voor schone.

Zwembad is heerlijk, genoeg ligbedjes en idem zoveel kussens voor op de bedjes. Geen "duitse"toestanden betreffende reservering van de bedjes, ok op een enkeling na.

De "badmeester Alex" gaf 1 x per dag een soort water-aerobics.

een bezienswaardigheid op zich, maar erg leuk.

Natuurlijk valt er altijd iets te klagen, maar dat doen anderen maar.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in Corona Blanca.!!!

Gereisd familie in juli 2017

Helemaal compleet

Tommes, 24-6-2017

Wij hadden dit vanwege de goede zoover referenties en de zeer aantrekkelijke aanbieding geboekt via internet. Ons appartement ( No:124) was zeer compleet uitgerust met alle mogelijke luxe, om wat op te noemen: satelliet tv 102cm, inductie kookplaat, grote koelkast, grote appartement viestkast, Senseo apparaat, waterkoker, elektrisch wafelijzer, föhn, weegschaal ( makkelijk om koffer te wegen voor vertrek, wasmachine, en niet te vergeten dubbele aircondition met appartement regelingen voor slaap en woonkamer.

Schoonmaak ruim voldoende, zwembad schoon en zonder beschadigingen wel wat wei of parasols bij de voldoende bedjes met kussens.

Tevens is er een komplete fitness ruimte buiten in de een afdak, groot schaakspel en een tuin om rustig een boek te kunnen lezen

Wij kunnen dit complex zeker aanraden als je een relaxte vakantie wilt, mede omdat alles op loopafstand te bereiken is. Ook de lift naar het strand is op +\- 500 meter dis voor iedereen te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2017

wij zijn heel tevreden

petra, 3-5-2017

wij hebben hier in april 2017 11 dagen verbleven, wij zijn heel tevreden over het complex: heel proper, heel vriendelijk aan de receptie, heel vriendelijk poetspersoneel, handdoeken werden bijna dagelijks verschoond alsook bijna dagelijks poetsen, het ligt heel centraal, appartement was zeer ruim, zeer goeie info aan de receptie, wij komen zeker terug! Perta&Petra from Belgium
Gereisd met partner in april 2017

fantastisch

B de wit, 23-9-2016

We zijn net een dag thuis we hebben echt genoten daar aardige mensen lekker rustig met je gezin Veel ouderen maar gezellig je zit precies tegenover de kasbah en de pacha dus in de nacht kan je wat muziek horen maar zelf geen last van gehad vond t gezellig hygiene was perfect maar had dat al van tevoren uitgezocht Italiaans restaurant beneden en een Franse brasserie supermarkt aan de overkant laatste dag hebben dronken Engelsen overlast bezorgd maar heel goed opgelost door de receptie strand ook loopafstand maar gran canaria is alles veel lopen en klauteren maar dat vonden wij niet erg heel veel gewandeld daar het volk ook heel vriendelijk onze dochter van 3 en wij hebben veel vrienden gemaakt elke avond in de kasbah is er ook een live optreden kan je dansen op het plein geweldig vond ze dat..... iig een superfijne vakantie gehad !! Voor herhaling vatbaar
Gereisd familie in september 2016

Lekker appartement op mooie locatie

Gerben, 28-8-2016

Corona blanca is een aanrader! Erg schoon en netjes...het ligt op een ideale plek tov centrum en het heeft een mooi zwembad en mooi kinderbad...de handdoeken worden praktisch elke dag verschoond en het personeel is vriendelijk.. 5 dagen in de week is er aquagym, waterpolo en kidsclub... gezellig en voor onze dochter ook erg leuk.

Tip: huur een auto en maak 1 van de mooie autoritten op het eiland. De natuur is prachtig.

Playa del ingles verpaupert hier en daar, maar het lijkt erop dat ze steeds meer appartementencomplexen aan het opknappen zijn.

Al met al een prachtvakantie!!

Gereisd familie in augustus 2016

Mooi appartement van alle gemakken voorzien

C.van Loon, 10-5-2016

Ruim appartement, schoon en goed onderhouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goede bewaking aanwezig. Ook s'nachts.

Goede ontvangst en hulp voor onze inmiddels overleden dochter. .

Gereisd anders in november 2013

Zeker doen

Louise, 2-5-2016

Hotel ligt op korte afstand van het strand van Playa del Ingles. Tegenover zijn winkelcentra, restaurants en bars. Dit kan soms tot lawaaioverlast zorgen in de nacht. Wij genoten van rust en prachtig uitzicht op zee. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Reparatie werd binnen een uur uitgevoerd. De WIFI was prima, maar kost € 15 voor 4 dagen (2 apparaten). Het zwembad is voorzien van ligbedden met kussens. De temperatuur van het water is minimaal 24 graden.

Het appartement is keurig gerenoveerd en wordt goed schoon gehouden. Keukentje voorzien van Amerikaanse koelkast. Wij zaten op de 8e en bovenste verdieping. Vandaar kon je via het balkon per wenteltrap het dak op.

Al met al een goede plek voor een week in de zon.

Gereisd familie in april 2016

Top appartement

Lydia, 18-10-2015

Prima appartement, goede ligging, dicht bij de Kashbah. Wel tot diep in de nacht muziek enz. van de Kashbah. Dat vonden wij niet erg, want wij zijn stadsmensen! Iemand die voor zijn rust komt moet dit appartement niet boeken.

Schoon appartement, vriendelijk personeel. Het enige nadeel vonden wij dat het zwembad pas na 10.00 uur gebruikt kon worden ivm de schoonmaak van het bad. Schoon zwembad!

Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Blanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corona Blanca scoort een 8.35 uit 10 op basis van 145 reviews.