Appartement Caserio Azul **

Appartement Caserio Azul
Caserio Azul
6,8

13 reviews over Appartement Caserio Azul in het Nederlands

Goede plek vlak bij zee, inrichting wat verouderd.

H.Hendrikx, 6-2-2009

De ligging is haaks gelegen op de weg langs het appartement. De zee is op ong.150 meter afstand. De inrichting is redelijk : hier en daar is er een defect, maar dat kan verholpen worden als je het maar meldt. De schoonmaakster is vriendelijk en doet haar werk goed.
Gereisd met partner in januari 2009

Leuk, simpel, ruim appartement

Tineke Scheper, 18-11-2008

Het appartement is aardig goed gelegen, een stukje lopen naar het strand en de uitgaansgelegenheden. Verder mooi ruim.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Kristel, 3-6-2008

Het appartement was niet schoon toen we aankwamen, maar na dit aangegeven te hebben op de receptie werd er direct actie ondernomen. Voor de prijs die wij betaald hebben, hadden we niet veel verwacht, maar het viel reuze mee!

De bedden sliepen heerlijk, de zon stond in de namiddag en avond op het balkon en de keuken was voorzien van grote koelkast, magnetron, bestek, borden enz enz...

De ligging was geweldig, restaurantjes, winkeltjes, en uitgaan zat op loop afstand.

Voor jongeren is dit appartementencomplex zeker aan te raden!!!

Gereisd met partner in mei 2008

M. Bakker, 14-4-2008

De ijskast leek van de schroothoop te komen, de douchekop kon niet opgehangen worden,de bedden waren slecht. Schoonmaak was zeer slecht. We waren er 11dagen geen een keer bed verschoond, wc werd niet schoongemaakt en de kakkerlakken waren in overvloed wij gingen voor comfertabel maar kregen zeer eenvoudig. Dus kortom slecht.
Gereisd met partner in april 2008

W. Oldeboer-Schutte, 20-8-2007

Veel trappen naar het strand !!

Verder aardige locatie

Gereisd familie in augustus 2007

kim, 24-7-2007

Ik heb het hier enorm naar mijn zin gehad.. de service was fantastisch en de schoonmaak ook... dat de televisie 1 euro kost maakt niks uit want op gran canaria moet je ook geen televisie kijken.. geen zon op het balkon gaat ook niet op want van 3 tot 7 zaten wij heerlijk in de zon.. de airco doet ook fantastich werk en de ligging is ook heel goed... van de weg langs de appartementen heb je weinig last en op gran canaria zit overal wel een weg... soms een kakkerlak in huis maar niet veel... dus mijn vakantie was helemaal top... en zou het zo weer overdoen..!!!
Gereisd met partner in juli 2007

Y.P. Konings, 6-7-2007

Het appartement was netjes en schoon. Niet erg luxe maar voor het betaalde geld was het voldoende. Alleen de bedden slapen erg slecht. (zijn nogal goedkoop)

Personeel was erg aardig en als er iets kapot was, werd het gelijk gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2007

M. Breur, 6-7-2007

Keurig appartement. Simpel maar doeltreffend. Voor mensen die niet de hele dag in het appartement willen hangen ideaal. Enig minpuntje is de ligging. Aan de overkant van de straat zitten een aantal disco's en kroegen. Hier heb je 's nachts toch wel behoorlijk last van.

Verder prima accommodatie !

Gereisd met partner in juni 2007

Freek, 24-3-2007

Als je geen 5-sterrenluxe of een rustige plek verwacht, maar een redelijke geprijsd appartement niet ver van het uitgaansleven en het strand, dan is Caserio Azul een prima plek! Een ruim appartement en je hebt 's middags best wel zon op het balkon. De lage verdiepingen kijken inderdaad uit op een blinde muur. De hoogste verdiepingen hebben (schuin) zee- en stadszicht. De verzorging is prima: om de 2 dagen schoonmaak en schone handdoeken. Wij zaten één dag zonder warm water maar dat kan overal gebeuren.

Wij zaten hier van 17-24 maart 2007.

Gereisd anders in maart 2007

mike, 23-3-2007

Ik ben nu nog in het appartement en je moet hier niet heen gaan als je rustig in de zon wilt zitten want het zit langs een grote weg. Maar ja wat verwacht je ook in een stad dan moet je ergens ver van waar menselijk leven gevonden is gaan zitten. De service is erg goed. Ondanks dat ze je de helft van de tijd niet verstaan. Het ligt op een goede plek redelijk dichtbij de winkels en een deel van het uitgaans en winkeñ gebied. En als je niet ver kan lopen kan je altijd de taxi pakken die ook helemaal nix tot weinig kosten.

Gereisd anders in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caserio Azul bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caserio Azul in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caserio Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caserio Azul scoort een 6.79 uit 10 op basis van 14 reviews.