Bungalow Andalucia Park *

Bungalow Andalucia Park
Andalucia Park
7,5

4 reviews over Bungalow Andalucia Park in het Nederlands

Ligt vrij ver van het strand en centrum af

justunlucky, 30-12-2010

De bungelow is vrij klein en ligt wel aan het zwembad. Dus vrij vroeg is er veel lawaai van kinderen in het water. Het ligt wel vrij afgelegen van het centrum en strand. Met de taxi is alles goed te doen. Supermarkt op de hoek is wel fijn.
Gereisd met vrienden in juni 1999

daphne darretta, 13-8-2004

Echt top kom hier al 10 jaar, eerst met mijn ouders nu met mijn man.En iedereen is vriendelijk het restaurant heeft ook een van de lekkerste sangria van heel het eiland!!!!
    Gereisd anders in augustus 2004

Jo, 1-3-2004

Ik heb hier een paar jaar terug een geweldige vakantie gehad!! Niet duur, hartstikke dicht bij het zwembad, en dan ook het zwembad voor je alleen.... Heerlijk!!

Okay, het is wat verder lopen naar het centrum, maar daar merk je na een paar biertjes niks meer van.

Gereisd anders in maart 2004

arnold, 2-9-2003

de prijs is te duur voor deze lokatie de bungalows zijn erg inbraakgevoelig daar ik het zelf meegemaakt heb.

denk je alles in de safe opgeborgen te hebben dan ligt de safedeur eruit.

ook is het meubilair van een kwaliteit dat je hier bij grof vuil zet.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Andalucia Park in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Andalucia Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Andalucia Park scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.