6,5

Matig

13 reviews over Appartement Alegranza II in het Nederlands

Mirella, 25-7-2007

Heerlijk, redelijk appartement, weliswaar aan een opknapbeurt toe, maar wel ruim. En niet rumoerig. Prachtig zwembad, met een prachtige tuin. Nadeel, veel verkocht-verhuurd aan spanjaarden, weinig toeristen. Zijn hier terecht gekomen, na een omboeking (eerst Los Arcos, daar stikt het van de kakkerlakken!!!!)

Slecht hier een verdwaalde kakkerlak gezien, en voor de rest heerlijk genoten.

Gereisd met partner in juli 2007

Arie, 23-6-2007

Paupere teringzooi..

ik vond echt slecht.

Voor dat we uit gingen mochten we geen herrie maken omdat er veel buurtbewoners waren.

zat hier 15 juli tm 30 juli 2005

Gereisd anders in juni 2007

Jackey, 3-6-2006

Erg vies appartement. De dode beesten lagen gewoon in en onder onze bed. Bij aankomst was het appartement vergeven van de kakkerlakken. Handoeken zaten vol met gaten zo ook het beddengoed. Boiler is veel te klein en je kunt er met 3 volwassenen niet mee redden laat staan met kinderen er bij. Balkon hekje is te hoog en kinderen kunnen er zo onder door kruipen. Personeel is wel vriendelijk.
    Gereisd anders in januari 2006

peet, 31-5-2006

net terug van 8 dagen alegranza 2 eerste avond wel schrikken met 4 personen in een oud vervallen appartement waar niemand bij de receptie te vinden is

een aantal mankementen aan de kamer die gelukkig wel verholpen werden de eerste 2 dagen een paar kakkerlakken tegengekomen , gelukkig daarna niet meer de volgende dag bij daglicht zag het er allemaal wat beter uit (schoon ) , maar toch is er op de keuken en de badkamer na volgens mij nooit meer wat aan het appartement gedaan . Het zwembad is super en we hebben ons toch heel goed vermaakt. Nadeel is wel dat er bijna nooit iemand bij de receptie zit

Gereisd anders in mei 2006

Eline, 11-4-2006

Ik ben hier in november 2005 geweest met mijn moeder (zelf was ik toen 19 jaar). Gezien de tijd van het jaar was het er erg rustig, leek wel of wij de enige gasten waren, verder alleen vaste bewoners en buurtbewoners bij het zwembad gezien. Kamers zijn duidelijk oud, bobbelige tafel, simpele bedjes, maar wel schoon. Ruime keuken, mooie badkamer. Wij hadden helaas onvoldoende warm water voor een bad of een lange douche. Ruim balkon. Wij verbleven met zn tweetjes in een 4-persoonsapp. Voor 4 personen lijkt het me wat krap. Zwembad idd heel beschut, mooie bloemen, heel knus. We hebben nog bij wat hotels in de omgeving gekeken en daarbij vergeleken was Alegranza 2 zeker heel sfeervol. Prachtig zandstrand, heel dichtbij, mooie boulevard en idd heel veel winkels en uitgaansgelegenheden.
        Gereisd anders in april 2006

Tanja, 4-3-2006

We zijn hier geweest van 19-02 t/m 26-02-2006. We waren met 3 kinderen en kregen 2 appartementen naast elkaar. De appartementen zijn niet groot en eenvoudig ingericht (hier en daar een likje verf zou geen kwaad kunnen). De bedden zijn prima, een beetje aan de harde kant.De keuken is relatief ruim en nieuw. Mooiste van dit complex is de goed onderhouden tuin met zwembad. Het is er rustig en beschut. De ligging is erg gunstig. Je loopt binnen een paar minuten naar het strand. De receptie is eenvoudig en vaak niet bemand. De meneer die er staat is echter extreem vriendelijk en behulpzaam en spreekt uitstekend duits. Het is ons prima bevallen. O ja, neem genoeg muntgeld mee voor de tv.
          Gereisd anders in maart 2006

jeffrie, 9-8-2005

Wij zijn van 27 juli tot en met 06 augustus 2005 met 11 mensen 11 dagen verbleven in appartement Alagranza II. Het is een simpel appartementencomplex met een simpel en klein zwembad. Toch hebben wij er 11 superleuke dagen gehad. De kamers zijn netjes en worden regelmatig verschoond. De ligging is helemaal perfect want plaza en kashba liggen op een kleine 10 minuutjes lopen (2 minuten met de taxi). er is 1 ding dat ik heb op te merken en dat is dat je na 12 uur niet meer op je balkon mag zitten. Voor de rest heb ik niets te klagen.

Carlien & Jorn, 6-8-2005

wij zijn in 2004 hier naar toe geweest, en het was heel gezellig. Vooral het zwembad was erg leuk, en omdat er haast geen mensen waren was het haast prive, Ook zitten er vooral spaansen in het appartement, die overdag daar niet liggen. het strand stelde niet veel voor, mja. Het lag mooi in het centrum, maar geen overlast van het nachtleven etc. Het is ons goed bevallen,

Bart, 2-8-2005

We zijn er 2 x geweest en waren tevreden vooral het (prive) zwembad wat alleen voor de mensen van allegranbza is is toppie.

verder bereikbaarheid van alles is oke.

we gaan waarschijnlijk weer!

E.van der Heden, 14-7-2005

hebbeb er 5 dagen gezeten en zijn toen gelukkig overgeplaatst naar een andere accomodatie. De huiskamer is erg klein, hadden grote lekkage in de badkamer en in de slaapkamer was geen beddegoed. Kregen na 1 dag een ander appartement waar heel vies beddegoed was , niet voldoende bestek en servies aanwezig voor 4 personen en een lege gasfles. De receptie was op aangegeven tijden niet aanwezig.In de kinderslaapkamer lagen ongeveer 25 kakkelakken in de kast, wat aangeeft dat er al een tijd niet was schoongemaakt. Bovendien werdt er ook nog gerenoveerd in in het komplex waar wij als enigste gasten aanwezig waren. Dit waren wij niet gewent van Touroperator en ik hoop dat ze er wat aan gaan doen
                  Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alegranza II in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alegranza II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alegranza II scoort een 6.5 uit 10 op basis van 14 reviews.