8,5

Uitstekend

268 reviews over Hotel Taurito Princess in het Nederlands

Super!

JD, 7-8-2017

Een super hotel op een rustige ligging. Het eten was goed elke dag een ander thema. In de ochtend werden de bedjes bij het zwembad vrijgehouden voor 10 uur. Wanneer een bedje bedekt was met een handdoek zonder dat hier iemand bij aanwezig was, werd de handdoek verwijderd. Hierdoor was er in de ochtend voldoende plek. Wij hebben genoten.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie

Jeroen Brantjes, 5-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Taurito. Alleen je hebt hier niet veel te doen, gelukkig hadden wij een auto gehuurd. Verder is het een mooi hotel, je wordt vriendelijk geholpen door het personeel. Eten is niet heel erg gevarieerd, maar verder was het erg lekker!

Al met al een heerlijke twee weken gehad hier op Gran Canaria.

Groetjes

JB en RB

Gereisd met partner in juli 2017

Ontspanned.aangenaam voor herhaling vatbaar

Behiels Terry, 25-5-2017

Smorgens en savonds binnen eten was minpunt , aangenaam hotel met veel variatie .mooie ligging ,ruime kamers en altijd zeezicht.
Gereisd familie in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Taurito Princess**** bij :

Een ontspannende vakantie gehad.

Fam. Verwimp, 11-4-2017

Net terug van een ontspannende vakantie in Taurito Princess. Prachtig uitzicht vanuit de tuin op Mogan. Wat verouderde maar ruime en nette kamer met mooi zicht op het strand. Op nog geen 5' zit je op het strand. Het eten was wat wisselvallig en het restaurant beneden is niet zo gezellig en nogal lawaaierig. s' Middags kan je wel buiten eten. 20€ extra voor WiFi is niet ok, zeker omdat die alleen rond de receptie en aan een stukje rond het zwembad werkt. Liften zijn een ramp. Je moet er erg lang op wachten. Mooie zwembadzone en klein tof speeltuintje. Het animatieteam was enthousiast maar niet opdringerig. Over het algemeen fijne vakantie gehad. Heb al betere 4 sterren hotels gehad maar niet voor die prijs.
Gereisd familie in april 2017

Fantastisch !

Rob de Jong, 20-3-2017

Het is geen feestplaats, het heel rustig. En houden wij van.
Gereisd met partner in januari 2017

super hotel. goed eten . leuke animatie .

johan, 13-3-2017

wil je niet afhankelijk zijn van de bus neem een auto.is goed te doen

een rustige locatie met weinig voorziening in de buurt

de stad is 30 min per bus verwijderd en de kust is super

Gereisd met partner in november 2016

Goed hotel geweldige ligging!

Petra, 1-2-2017

Goed hotel op prachtige locatie! Kamers zijn goed maar aan renovatie toe. Schoonmaak dagelijks. Wel gehorig. Op de 5e etage een prachtig uitzicht! Eten: ontbijt en lunch was super. Diner kon beter, was vaak lauw maar als je even wacht bij het bakken dan had je warm vlees/vis. Alles was wel lekker klaargemaakt. Drinken was goed. Het zwembad was heerlijk en een gedeelte verwarmd dat is wel nodig in januari. Massage gehad dit was ook heerlijk. In de tuin kan je lekker zitten met een prachtig uitzicht. Elke dag een andere zonsondergang! Animatieteam doet goed hun best en 's avonds in de pianobar is het best gezellig alleen wel elke avond dezelfde muziek, dat is na een week wel wat saai. Er is ook nog een theaterzaal waar elke avond verschillende voorstellingen zijn. De liften zijn idd wat traag maar ik heb me er niet echt aan gestoord. Wij hadden. We komen vast nog wel eens terug! Nog een tip als je rechtstreeks boekt bij het hotel, heb je gratis WiFi. Niet heel snel overal.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijke tijd

Jorn en Chantal, 19-1-2017

Mooi hotel, hardwerkende, vriendelijke medewerkers, goed eten, mooi weer.

Kortom, een prima hotel aan een mooie, rustige(re) plek op een fijn eiland.

Gereisd met partner in november 2016

Mooi hotel een aanrader

Rob en Jannie, 7-1-2017

Is een gerenoveerd hotel, mooie grote 2 pers kamer met zeezicht gekregen op 2e etage.

Mooie zwembaden en heerlijk eten, bij het buffet was er elke dag wel iets van onze gading.

De kamer werd elke dag mooi schoon gemaakt.

Goed animatieteam die er alles aandeden om je te vermaken.

Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen, door het animatieteam werden de kinderen de hele dag vermaakt.

Hebben genoten van onze vakantie

Gereisd met partner in december 2016

Wederom een heerlijke week!

Henk Hoorn, 11-10-2016

We waren hier voor de achtste keer en evenals de vorige keren hebben we genoten. Het absolute minpunt blijven de liften die de vraag niet aan kunnen. Veel hotelgasten gooien de handdoek in de ring en gaan maar lopen zonder zelfs maar te proberen de lift te nemen. Bijna de hele dag door ziet men een stille processie van hotelgasten die zich langs de trap naar beneden of naar boven bewegen. Advies: Probeer een kamer te reserveren op verdieping 3, 4 of 5. Je zit dan in een van de twee "frontbuildings" Je hebt daar het mooiste uitzicht en het maakt het trappenlopen een stuk dragelijker.

Verder: Renate Dorrestein heeft ooit geschreven dat hoteleigenaren een hekel hebben aan mensen die van lezen houden, getuige de armzalige lichtpunten op de hotelkamer. Hoe waar is dit voor Taurito_Princess! Alleen op het balkon is het in de avond heerlijk om te lezen, luisterend naar de branding op de achtergrond. Helaas gaat daar om exact 23.00 u het licht uit. Gelukkig hebben wij allebei een E-reader met verlicht scherm.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Taurito Princess**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taurito Princess in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taurito Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Taurito Princess scoort een 8.52 uit 10 op basis van 303 reviews.