Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) ****

Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld)
Paradise Valle Taurito (Splashworld)
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paradise Valle Taurito (Splashworld) bij:

42 reviews over Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) in het Nederlands

Prima hotel!

Suzanne, 22-9-2017

Prima hotel op een mooi locatie (let op je bent wel één van de laatste dus je zit wat langer in de bus vanaf het vliegveld) Op de 6e etage supermooi (zij)uitzicht over de zee en het zwembad. De familiekamers zitten direct aan het zwembad en hebben dus geen uitzicht op zee. Het zwembad bij het hotel is prima, niet té druk en altijd toezicht (tot 18:00 uur). Service is goed! Wij hadden geen extra bed voor onze zoon en dit werd echt direct geregeld. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt!

Voor Splasworld hoef je maar een kleine weg over te steken en daar kun je zwemmen en ook met je all-in bandje drinken halen. Echter zoals al zovelen zeggen: het water is echt veel te zout!! Leuk om even in de zwemmen (wij zijn maar 1x geweest) maar zodra je onderwater komt na een hoge glijbaan ben je er wel klaar mee. Onze zoon had geïrriteerde ogen en keel door het water. Ook vonden we dat het onderhoud wel iets beter kon (veel losse/ontbrekende tegeltjes, vies, slippers is erg aan te raden)

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
The Paradise Team, COMERCIAL, 27-9-2017

Beste eskester,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel als uw vakantiebestemming.

Wij waarderen uw opmerkingen, omdat ze een goede hulp kunnen zijn om onze diensten te verbeteren aan onze gasten. Zij worden doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling van de afdeling.

Wij verwelkomen u graag terug.

Super mooi hotel

Samantha, 12-8-2017

Heerlijk weekje gehad in Valle Taurito in een grote mooie hotelkamer! De ligging is fantastisch en met een paar minuten lopen sta je op het strand. Het eten en de bediening was super. Het hotel wordt goed schoongehouden en is goed onderhouden. Het waterpark en midgetgolfbaan kan wel een onderhoudsbeurt gebruiken. Het enige nadeel was het zoutwater in het waterpark maar desondanks een geweldige week gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijn hotel, maar erg afgelegen en luide gasten.

Tacha Opdam, 12-8-2017

Splashworld Paradise Valle Taurito is een hotel met geweldige kamers. Modern, groot en erg schoon. Nadeel vind ik de afgelegen ligging en dat er veel Engelse badgasten op de hotels in Taurito af komen.

Het waterpark is inclusief, maar het water vonden mijn zoon en ik echt te zout. Daardoor weinig gebruik van gemaakt.

Eten in het hotel is voldoende gevarieerd, maar het is wel vaak hetzelfde. Ook best Engels georiënteerd.

Er is voldoende te beleven qua excursies en watersporten, maar houd er rekening mee dat je bij excursies veel extra reistijd hebt door de afgelegen ligging. Ook is er aan de overkant van het hotel een gamehall, midgetgolf en het entertainmentteam is daar in de avond aanwezig. Het is er wel erg druk, omdat het toegankelijk is voor alle gasten samen van de Paradise hoelketen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rectificatie "Nog steeds geen airco"

Visser, 27-7-2017

Wij zijn alsnog tevreden over dit hotel. De kamers zijn mooi, schoon en ruim. Het zwembad met glijbanen is erg zout, dit staat gecommuniceerd in de info van touroperator (maar door ons onderschat, het is namelijk zouter dan zout). Het zwembad bij het hotel is klein, maar wel schoon. Het is geen ultra all inclusief à la Turkije, maar voor ons genoeg all inclusief. Wij vonden het eten lekker, er is altijd wel iets wat men lust. Het airco probleem is bij ons uiteindelijk opgelost, alsnog tevreden.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
The Paradise Team, COMERCIAL, 29-7-2017

Chè Visser,

Nou kontan tande ke ou te jwi rete ou tèlman bagay ke ou te ban nou yon nòt mwayèn nan 8/10 sou Zoover, espesyalman gras chanm yo bèl ak pwòp ak manje a bon & varye.

Nou ta gen kè kontan akeyi ou tounen nan Paradise Valle Taurito Hotel la.

concerne kalite,

Ekip la Paradise

Het eten is TE VIES niet allinclusief waardig!!!

Maas, 23-7-2017

Ik ben hier nu... en het eten is te walgelijk voor woorden!! Kindvriendelijk kan ik het niet noemen. Geen speeltuin alleen BETAALDE activiteiten!!! Als je er bij touroperator beneden over zegt kijken ze je als een schaap aan!! Mooie plek maar daar heb je het mee gehad!!
The Paradise Team, COMERCIAL, 29-7-2017

Beste Maas,

We bedanken u voor deze recensie of uw vakantie in het Paradise Valle Taurito Hotel.

Het spijt ons zeer graag dat u hier niet volledig van genoten bent, ondanks al het onvermoeibare werk dat al onze medewerkers doen.

Uw opmerkingen en suggesties worden zeer gewaardeerd en zullen onder leiding van de verantwoordelijke afdeling hoofden worden genomen.

Wij verwelkomen u graag terug naar ons hotel.

Nooit meer

Maria, 5-6-2017

All inclusive... mja, maar wel 1 van het meest minimalistische soort. Geen ijsjes voor de kids, bijbetalen voor slush en het eten is fantasieloos, vrijwel elke dag hetzelfde en te gaar. Je krijgt, ook binnen in het restaurant, duiven als gast aan tafel en bij de foodcounters.

Het kleine zwembed is om 4 uur 's ochtends al bezet met handdoeken waardoor je wel moet uitwijken naar het aquapark. Dat lijkt geen straf tot je merkt dat het zout water is en hier zelfs voor de koffie betaald moet worden ondanks het all inclusive concept.

Het personeel is weinig betrokken, een glimlach kan er zelden vanaf.

Wat wel goed is, zijn de relatief goedkope taxi's naar andere plaatsen. We hebben daar zeker 's avonds veelvuldig gebruik van gemaakt en zijn heerlijk in Puerto Rico gaan eten.

De kamers zijn, evenals de balkons, groot en bieden voldoende ruimte. Wifi is slecht en alleen als je een verklaring van je werkgever hebt dat internet een must is voor je werk, kan je, tegen bijbetaling, betere wifi krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
The Paradise Team, COMERCIAL, 7-6-2017

Beste mirjam_29,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en neem de tijd om deze reactie over uw ervaring hier te schrijven.

Het is leuk om te horen dat u uw kamer en het balkon ruim met ruime kamer heeft gevonden.

Het spijt ons heel erg om te horen dat uw verwachtingen niet tevreden waren en we zijn ook zeer verrast door enkele van uw opmerkingen.

Er is ijs beschikbaar voor zowel kinderen als volwassenen tijdens de maaltijden in het restaurant en ook tussen de maaltijden in het zwembad / snackbar (het wordt niet weergegeven vanwege de hitte, maar het is welkom om het altijd te vragen).

Wanneer andere gasten het reglement van het aanhouden van ligbedden verbieden, is het verboden. Wie de ligbedden in kwestie wilt gebruiken, is welkom om het zwembadpersoneel te vragen (of niet bij de receptie) om de handdoeken te verwijderen zodat ze de ligbedden kunnen gebruiken Zijn ze bedoeld om gebruikt te worden. De towles worden naar de receptie gebracht, waar we graag op herinneren wie er voor hun handdoeken terug gaat over de voornoemde regel.

Uw andere opmerkingen / suggesties worden doorgestuurd naar de verschillende verantwoordelijke afdeling hoofden voor hun overweging, heel erg bedankt om ze met ons te delen.

Wij verwelkomen u graag terug naar ons hotel.

Monica Beers, 13-3-2017

Wij waren hier met ons gezin, kinderen en kleinkinderen, 8 personen. Wij vonden het geweldig. Handdoekenservice(10 euro borg), prachtige kamers, heel schoon, tandenborstel lag klaar, zo ook shampoo en zeep. Prima bedden. Heerlijk gegeten, elke dag variatie. Iedere dag entertainment tot 23.00 uur. ( voor pubers wat minder geschikt. Strand op loopafstand. Splashworld ook voor de deur en heel leuk. Klein maar leuk winkelrondje. Omgeving rustig en niet te toeristisch. Prachtig weer. Wij hebben genoten!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
The Paradise Team, COMERCIAL, 14-3-2017

Dear Monica Beers,

We appreciate you taking the time to review and comment on your holiday experience at the Paradise Valle Taurito Hotel.

It is very nice to hear that you gave us an overall 9/10 score, in no small part thanks to the beautiful and clean rooms, comfortable beds, the good and varied food, the close proximity of the included water park and the quiet location.

We would like to welcome you back to our hotel again.

Your Paradise Team

Heerlijk even tot rust komen

Ella, 10-3-2017

Goede all inclusive met verse producten voor het eten, en heel veel afwisseling
Gereisd met partner in maart 2017
The Paradise Team, COMERCIAL, 14-3-2017

Dear Ella,

Thank you for writing this review of your holiday experience at the Paradise Valle Taurito Hotel and for giving us such good scores in all categories.

We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel very much, in no small part thanks to the great and varied food.

We would be happy to welcome you back to the Paradise Valle Taurito Hotel.

Your Paradise Team

Goed hotel maar geen All Inn.

Bouvier, 6-3-2017

Het hotel was goed, zeker de kamer en het eten in het restaurant. Snack bar was klein en het eten trok op niets. Bij het inchecken was ik al 50 euro kwijt, voor safe en handdoeken.

All. Inclusief wil zeggen alles Gratis. Maar dit hotel moet u voor sommige dranken bijbetalen.

Wi-Fi was goed over het hele hotel, maar niet voor de krant te downloaden.

Bus halte op korte afstand. Receptie was zeer ondermaats, daarom niet meer terug.

Animatie was buiten ( weder was goed) maar wij moesten zitten op kei harde tuinbanken.

Al bij al hebben wij goed verlof gehad, was een last minuut anders is het veel te duur voor de kwaliteit die u krijgt.

Gereisd met partner in februari 2017
The Paradise Team, COMERCIAL, 18-3-2017

Dear Bouvier,

Thank you for taking the time to review your holiday experience and sharing your opinion.

You gave us an overall score of 7/10, partly thanks to the spacious room and the good food.

We are sorry and surprised to hear that you had this perception of our reception staff, as they are known to be very friendly, eager to help and very competent. Have you mentioned to them that and why you are not completely satisfied with their service? Surely they would have doubled their efforts had you let them know.

We would be happy to welcome you back to the Valle Taurito again or maybe to one of our other Paradise Hotels.

The Paradise Team

Super

Esther, 20-2-2017

Voor de 2e keer in dit hotel. Echt een aanrader. Goed eten goede ligging dicht bij het strand.

Ruime kamers iedere dag schoonmaak. Alles zag er netjes uit. Alleen zijn er niet heel veel winkels in de buurt .

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) scoort een 7.8 uit 10 op basis van 56 reviews.