Hotel Mogán Princess ****

Hotel Mogán Princess
Mogán Princess
7,7

53 reviews over Hotel Mogán Princess in het Nederlands

Best aardig, maar aan renovatie toe

Roy, 21-8-2017

Opzich best redelijk. Het eten was niet slecht, maar na 5 dagen wil je wel wat anders. Veel oostblok vakantiegangers. Ver van bruisend leven. Zwembad warm en te klein voor aantal bezoekers. Nauwelijks parkeerplaatsen op loopafstand. Heel vriendelijk personeel. Moet echt nodig gerenoveerd worden. We waren blij dat we de hehele periode een auto hadden. Playa Amadores is dichtbij en een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijn hotel, goed verzorgd

Bart en Ilse, 15-8-2017

Mogan Princess is niet het meest modern uitziende hotel, maar is prima verzorgd. Kamers zijn ruim. Wij zaten met ons gezin in een familiekamer, die bestond uit twee kamers met een tussendeur. Elke kamer had een badkamer (wc, bad en douche). Ideaal als je kleine kinderen hebt. Douche heerlijk. Goed warm water, stevige straal. Fijne bedden. We zaten op de eerste verdieping boven het zwembad, prima plek.Het hotel is tegen een rots aangebouwd, het leek ons minder prettig als je bovenaan een kamer zou hebben. (Wel een fantastisch uitzicht dan..)

Eten was goed, maar wel zout. Personeel vriendelijk. Leuk dat je ook bij het strand gebruik kunt maken van drinken en eten (tussen bepaalde tijden).

Zwembad heel geleidelijk aflopend. Lekker warm water.

Samenvattend: prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zonovergoten

Wilma, 30-7-2017

Prima hotel, nette kamers, volop keuze bij de buffetten en een schoon zwembad. Hotel is niet spiksplinternieuw en dat kun je hier en daar zien, maar wel schoon. Vriendelijk personeel. Taurito is erg ingericht op toeristen. Hotel ligt wat hoger tegen een berg en het is een flinke wandeling naar beneden, maar het hotel heeft een shuttlebus naar het strand. Vanaf de hotelkamer een prachtig uitzicht!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel!

R. Romijn, 17-5-2017

Prima hotel, kamers waren keurig en er werd goed schoon gemaakt. Het stiltezwembad is voor mensen zonder kinderen heerlijk rustig en een prachtig uitzicht! All in formule kan beter! Ook mistte wij bediening bij de terrassen.
Gereisd met vrienden in april 2017

heerlijk hotel

Lianne, 11-5-2017

We hebben met ons gezin (7 pers) vorige week heerlijk genoten in dit leuke hotel.

Ontzettend aardig personeel, Mooi en schoon zwembad, leuke entertainment.

Kamers wel wat gedateerd en helaas ondanks 4 ☆ geen wifi op de kamers....

Eten prima, weinig afwisseling.

Om op het strand van het hotel te komen moet je wel echt met de bus of auto. Net tikkeltje te ver om met kids te lopen.

Komen hier graag nog eens terug.

Gereisd anders in mei 2017

We hebben het heerlijk gehad!

Vrienden, 10-5-2017

Prima verblijf, goed eten, ontzettend vriendelijk personeel. Jammer dat het niet dicht bij een leuk plaatsje ligt.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldig hotel om een weekje lekker te relaxen!

Lies Romijn, 8-5-2017

Leuk hotel, de ligging is super, de All In formule kan beter maar daar staat weer tegenover dat het stiltezwembad heerlijk is om een weekje te relaxen! Dichtbij leuke stadjes die met de bus goed te doen zijn en ook een taxi kost bijna niets!

Top Hotel

Fam. de Graaf, 2-5-2017

Voor een ieder wat wils tijdens het eten. Ontbijt, lunch en diner gewoon goed. Zeer vriendelijk personeel. Kamers gedateerd maar schoon. Wij hadden familie kamer, twee kamers naast elkaar met tussen deur, super. Bedden wat hard. Aandachtspunt zijn de tegels rond het zwembad, spekglad vooral met teenslippers, pas goed op verschillende mensen schuivers zien maken. Ook in het hotel als er pas is gedweild spekgladde vloeren. Wij komen hier graag nog eens terug.

Fam. de Graaf met twee kids 7 en 9 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super!

Corinda, 28-4-2017

Wij hebben 5 dagen door gebracht in dit hotel!

Was super! Goede service! De hotel kamers zijn wat gedateerd maar nog prima!

Beslist geen 4 sterren hotel meer 2 sterren hotel

Andre, 25-4-2017

Dit hotel is echt aan renovatie toe

Alles maat dan ook alles is oud

Eten heel eentonig Drink bekers stinken

Gewoon niet goed

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mogán Princess bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mogán Princess in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mogán Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mogán Princess scoort een 7.65 uit 10 op basis van 60 reviews.