Bungalow Vick Sol

Vick Sol
7,8

5 reviews over Bungalow Vick Sol in het Nederlands

Peter, 28-9-2007

Leuke maar sobere bungalows met slaapkamer op verdieping. Let op inkijk van de buren via raampje overloop!!! 4 Bungalows delen een binnenplaatsje en dat is gehorig met open ramen (galm). Overgordijnen ontbraken op onze slaapkamer en met een lantaarn voor de deur moesten we met handdoeken aan de slag. Rustig gelegen ver van strand en vertier. Gelukkig hadden we een auto gehuurd. Schoonmaak was matig, handdoeken roken zurig. Klein zwembad met ligbedden en aangrenzend een Italiaans restaurantje. We hebben het prima naar onze zin gehad want Gran Canaria is prachtig! Ga vooral een paar dagen met de auto het binnenland in. Maspalomas/Playa del Inglès trok ons wat minder.
Gereisd met partner in oktober 2005

Rakker, 18-5-2007

Leuke bungalows met twee verdiepingen.

Wij zaten er de eerste week van mei en het was rustig. Minpunt: de appartementen zijn heel gehorig! In de slaapkamer alleen vitrage en geen gordijn.Tip plak een strandmat voor het raam. Ook heeft het app. geen rekening gehouden met preferentie twee bungalows naast elkaar. Kon wel, maar moesten daarvoor 20 euro betalen!

Gereisd anders in mei 2007

Linda, 29-12-2005

Wordt als 'Vicksol' in de meeste reisgidsen aangegeven.

Wij hadden de last minute nr. 1 van Touroperator geboekt voor 170,- euro p.p.

Voor dat geld is het absoluut de moeite waard! De bungalows (2 verdiepingen!) zijn simpel, maar van alles voorzien (o.a. koelkast).

's Nachts heerlijk geslapen want het is er muisstil! Dat is het voordeel als je wat verder van Playa del Ingles/Mas Palomas af zit. Met een taxi ben je er zo.

Dus; wil je overal vlak bij zitten, niet doen. Vind je nachtrust belangrijker, is het een aanrader.

Oh ja, nog een opmerking voor lange mensen: het bed was wat kort (ik paste er net op met m'n 1.78).

Gereisd anders in december 2005

michel en monique, 13-11-2005

Vicksol is voor mensen die een rustige vakantie willen. Wij, dertigers met baby hebben enorm genoten van de rust en het zwembad voor onze deur. Italiaans restaurant aanwezig, de ruime spar supermarkt ligt tegen het park aan.

De huisjes zijn heel schoon en bij ons is 3 keer schoongemaakt in een week. Het uitgaansleven is ver te zoeken. Voor betrekkelijk weinig geld hebben wij een supervakantie gehad.

Gereisd anders in november 2005

daan & mijn, 24-10-2005

complex ziet er aantrekkelijk uit. 2zwembaden met poolbar met snacks,ook om mee te nemen.

de ligging is iets minder, niet centraal.

maar de bereikbaarheid is goed dmv taxi en bus. minimarket aanwezig voor noodgevallen, let op de uiterste houdbaarheid. tv met euromuntjes, voor 10 eurocent 6 minuten t.v. bbc, duitse en spaanse tv. wel een koelkast en electrisch koken. in het weekend word er niet schoongemaakt, alleen als er nieuwe gasten komen.bungalows zijn niet baby/kind vriendelijk ivm slaapkamer op bovenverdieping en slaapkamer te klein om nog een babybedje te kunnen plaatsen.

voor de 2 sterren is de prijs goed

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Vick Sol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Vick Sol in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Vick Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Vick Sol scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.