Aparthotel Turbo Club ****

Aparthotel Turbo Club
Turbo Club
7,2

60 reviews over Aparthotel Turbo Club in het Nederlands

Prima hotel!! Goed verzorgd en schoon.

Fam. M, 28-7-2017

Leuk hotel. Goed schoon!

Eten is prima.

Personeel vriendelijk.

Laatste dag stopt all in om 12:00 uur, dit staat ook duidelijk aangegeven.

Je hoeft dan ook pas om 12:00 uur de kamer uit.

Er zijn niet heel veel Nederlanders in dit hotel.

Kinderen hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

schone appartementen en eten was oke

Daniel Doorenspleet, 26-1-2017

complimenten voor de schoonmakers zag er allemaal top uit. zowel ontbijt, lunch en diner was prima te doen. de gastvrijheid daarin tegen was niet goed je krijgt geen welkomstgevoel ook word je amper gegroet door de medewerkers(voornamelijk receptie en bediening) en als je sleutel inlevert word er niet gevraagd of alles naar wens was(hoe het verblijf is geweest etc). wat wij wel schandalig vinden is dat er maar tot 1200 in de middag all inclusive is . voornamelijk met een baby is dit heel erg jammer(zijn ze heel erg scherp op) wel kan je hier extra voor boeken(kosten 12 euro) terwijl je een stukje verder bij de markt een restaurant hebt waar je een complete maaltijd hebt voor maar 4 euro. wel hebben wij het erg getroffen met de ligging van de kamer met balkon deze lag bijna de gehele dag in de zon en getroffen met het weer. gelukkig maar want anders was het al met al geen fijne vakantie geweest.

wel wil ik nog even zeggen dat je voor de wifi moet betalen (zo 6 euro per dag) beetje raar want anno 2017 krijg je naar mijn weten in elk hotel gratis wifi (Tenerife en Lanzarote wel namelijk).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Appartement prima, maar eten/personeel waardeloos

Marinka, 15-11-2016

Kiezen voor nieuwe appartementen,zijn erg mooi,verzorgd en schoon. Ontbijt is opzich oke, lunch gaat er nog mee door, avondeten is echt verschrikkelijk, is gewoon echt vies. Wij zijn helemaal niet verwernd, maar ik vond het echt niks. Wij hebben 2 avonden in Turbo Club gegeten en de rest van de week zijn we lekker uit eten gegaan in Maspalomas, super lekker gegeten voor weinig geld. Ligging van Turbo Club is opzich oke, zit een spar bij het complex. Zwembad bij restaurant was echt verschrikkelijk, harde muziek hele dag en ongezellig, restaurant is ook erg ongezellig. Personeel vond ik totaal niet vriendelijk of behulpzaam, maar goed. Wij zijn gewoon ons eigen weg gegaan en zijn iedere avond weg van Turbo Club gegaan. Volgende keer ga ik naar een hotel in Maspalomas, dan maar wat meer betalen, maar dan zit ik sowieso centraler en bij het strand en dan lekker geen all in, kan beter alleen ontbijt bij je hotel hebben en verder lekker buiten de deur uit. Publiek wat bij Turbo Club komt is vrij wimpel en heeft een groot "Tokkie" gehalte. Voor ons geen 2e keer.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Super vakantie!

Sylvia, 12-10-2016

Wij hadden een gerenoveerde kamer. Zag er erg mooi uit en heel erg schoon. Het hotel is kleinschalig, dat maakt het een stuk gezelliger dan alle grote hotels met heel veel kamers. Het eten van de all inclusive formule is vrij goed te doen maar niet geweldig. Er is ook niet erg veel keus. Wat wij wel belachelijk vonden is dat all inclusive begint op de dag van aankomst om 12 uur s middags en eindigt op dag van vertrek om 12 uur s middags. Als je laat in de middag of avond vertrekt krijg je geen druppel drinken meer en geen eten. Zo boek je all in voor 10 dagen en pikken ze eigenlijk een dag terug. En er wordt erg streng op gelet. Kleur van je bandje staat voor dag van vertrek. Ik kwam om 3 over 12 nog een laatste drankje halen maar was al niet meer mogelijk. Dit vonden wij jammer dat het zo eindigde. Wat zijn voor hun de kosten?!? Nog een paar drankjes en paar bordjes eten. Veel mensen waren hier boos over.
Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie apartenmenten, maar all-in is waardeloos

Ilse, 19-9-2016

Alles ziet er heel netjes uit, het park, zwembad maar ook zeker de kamers zijn strak en schoon. Wij hadden een vestopt doucheputje, gemeld en de volgende dag werd deze gelijk schoongemaakt.

Alleen het all-in concept is waardeloos.. het eten is slecht (behalve het ontbijt) maar de kip en het vlees wat er 's middags en 's avond ligt is heel droog en smakeloos.. niet heel veel keuze en echt een grote gaarkeuken. Daarnaast vertrouwden wij de bar ook niet helemaal, drank zonder (of heeeeel minimalistisch) alcohol... naar een aantal mixjes of biertjes merk je nog niks.. ook de cocktails komen kant en klaar uit een machine.. en op de dag van vertrek stopt je all-in om 12 uur leuk als je pas om 21 uur vertrekt.. je mag geen eten en drinken meer..

Ook vonden we de regeling met wifi een beetje raar, voor 20 euro krijg je 7 dagen wifi (1 code met zun 2e, dus om beurten op internet) en dan ook nog niet vol bereik..

Mooi park maar ze kunnen/moeten zeker nog een paar punten verbeteren..

Gereisd met partner in september 2016

Super!

Ellen, 16-9-2016

In gran canaria is het all inclusive concept niet heel populair. Dit hotel was wel all inclusive en echt heerlijk eten. Niet mega veel keuze zoals in Turkije of Griekenland maar wel heel erg lekker en vers bereid. Ook was er elke dag vers fruit en op gran canaria zijn de bananen Heerlijk!

Het hotel is niet heel groot en dat maakt het juist heel erg gezellig, het personeel weet wie je bent en dat vonden wij fijn. Er word genoeg georganiseerd voor kinderen maar ook voor volwassen (boogschieten, waterpolo etc). Je hoeft je geen moment te vervelen.

Het centrum van maspolomas is een stukje lopen (20min), je kan bij de receptie een taxi bestellen voor €6 (wij waren met 6 personen dus €1 p.p) super geregeld.

Als je eenmaal een taxi chaffeur hebt dan zal die zijn kaartje geven en mag je hem altijd bellen, wij hadden 10 dagen dezelfde taxi chaffeur en als we hem belden stond die 10min later bij ons voor hetzelfde bedrag.

De appartamenten zelf zijn gewoon ingericht, er is 1 slaapkamer met een 2 persoons bed en de bank in de woonkamer kan je tot bed maken, er is groot balkon bij elk appartament en wat wij een voordeel vonden dat je nog een keukentje hebt in je appartament.

Het strand van maspolomas kan je met het busje heen van het hotel of ook met de taxi, heel erg gezellig strand met allerlei winkeltjes. Lopen naar het strand is wel een eind (30/40min).

Echt zeer zeker een aanrader, er is mega veel te doen in gran canaria en het is fantastische plek. Tip: Ga naar het palemitos park, echt super!!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Alles top behalve het eten is ronduit belabberd

M&M, 15-9-2016

Super appartement, prima ligging, aardig personeel wat allemaal goed is in verhouding met de prijs. Ook het gratis vervoer naar het strand. Mooie rustige ligging. Op papier 3 sterren maar doet vlot mee met elke 4 sterren club.

Maar waag je niet aan het eten want je proeft geen verschil in vlees terwijl het dagelijks anders eruit ziet. De koffie is vergelijkbaar met je gootafvoer thuis en je proeft met je ogen dicht geen verschil tussen cola, sinas enzv. Als ze dat oplossen vliegt het richting 4 sterren. Nu op papier 3 sterren maar in werkelijkheid zal geen vluchteling dit binnenhouden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Fijn resort, lekker eten, wel ver van het strand

Anja, 15-9-2016

nette kamers, goede service. Prima eten. Helaas hadden wij geen kamer aan de zonnige zijde, dus zit je 's avonds in de schaduw. Zwembad erg druk.Pendelbus naar ( prachtige) strand is goed geregeld, helaas slechts om het uur. Taxi is niet te duur, maar loopt toch op. Huurauto is aanrader. Prachtig eiland. Goede temperatuur voor 'overwinteren'.
Gereisd met partner in december 2015

Qua prijs was het wel te doen

Wendy, 1-5-2016

Het was opzich best een leuk hotel, als je ziet wat je er voor betaald. Maar verwacht geen luxe. De kamer was top (zaten in het nieuwe gedeelte) alles netjes schoon en genoeg ruimte. Heel druk aan het "grote" zwembad en soms geen bedje verkrijgbaar. Het eten was voor mij niet echt veel. Ik denk wel dat er voor ieder wat wils tussen zit maar het komt al gauw neer op elke dag friet of pizza met stukje vlees. Niet echt warm en super flauw. Maar dat is mijn mening en mischien dat anderen dat geen probleem vinden. Jammer dat je voor de wifi moet betalen.
Gereisd met partner in maart 2016

Heerlijk genoten

fam van Velde, 7-3-2016

Het is kleinschalig opgezet, ideaal met jonge kinderen. Ook als je van weinig hectiek houdt. Het is prima voor ons, niet teveel keus, maar genoeg.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Turbo Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Turbo Club in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Turbo Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Turbo Club scoort een 7.21 uit 10 op basis van 64 reviews.