7,4

68 reviews over Bungalow Sonora Golf in het Nederlands

Ik kom hier nog graag eens terug.

Grietje, 18-8-2010

Heerlijke plaats om te luieren. Mooie appartement, niet super de luxe, maar wel een fijne plaats om te verblijven. Er zaten 4 appartementen in een vierkant blok. Jammer genoeg hadden we veel schaduw op het terras. We hadden all-inclusief en dat was dik voor elkaar. Als het 's avonds wat kil of klam was, stonden de terrasverwarmers aan, heerlijk. De tuinen stonden vol met bloeiende planten. Het ligt in de buurt van een vrij groot winkelcentrum.
Gereisd met partner in januari 2005

Echt geweldig

Elisabeth Augusto, 27-6-2009

ik vond het geweldig ik was der 2 jaar geleden heen geweest, en het kan gewooon niet beter .. ik wou dit jaar weer gaan maar k heb gehoord dat ze geen all inclusive meer hebben jammer genoeg.
Gereisd anders in juni 2009

redelijke bungalow, geen animatie

Fam Koster, 9-9-2008

huisje redelijk,wel oud.goede bedden.geen animatie,wel voor betaald!eten redelijk,weinig keus.sávonds bij de bar geen muziek dus erg doods.baco smaakt naar niets net als de rest.keuze uit 3 soorten frisdrank en de rest is alcoholisch en van huismerk.helft van het park is in prive bezit geworden dus veel bouw lawaai,iedereen is zijn huisje aan het renoveren.bouwlui starten om 7 uur s'ochtends!wij hadden all incl maar dat hebben we er echt niet uitgehaald.snacks tussen door waren er vaak niet en een ijsje kon je alleen na je lunch krijgen.ze doen na de overname wel hun best om van alles te verbeteren maar dat komt te laat voor mijn gezin met 2 kinderen van 11 en 8 want er was helemaal geen vertier op het park.gelukkig komen we al 12 jaar op gran canaria dus wisten we waar we wel vertier konden vinden maar helaas was dat niet op ons park waar we best wel een hoop geld voor hadden betaald.
Gereisd anders in september 2008

Amles, 6-7-2008

We zijn van green oasis overgeboekt (eigen verzoek)naar hier. Er zat net 5 dagen een nieuwe eigenaar in, deze doet zijn uiterste best om de boel weer goed draaiende te krijgen, Bungalows schoon, eten eenvoudig maar goed, personeel at er zelf ook van. Animatie nog niet aanwezig.Bar wel open, drankjes erg goed, cola is ook cola enz.Wel hebben ze nog een gang te gaan om alles te renorveren.
Gereisd anders in juli 2008

fam. thijssen, 26-2-2008

eten slecht, huisjes niet gezellig. slechts 1x schone handdoeken gehad in 6 dagen!!! bij vertrek 'savonds om 19.00 uur konden we ons na 4x vragen dan toch nog douchen in een huisje waar het vuil (asbakken) afval en de vuile handdoeken van een ander nog lag. Dit was voor ons het toppunt en we komen hier nooit meer terug. sorry
Gereisd met partner in februari 2008

hans en ilze, 23-12-2007

Wij zijn net terug van 2 weken sonora golf. We hebben het heerlijk gehad. Reisgezelschap bestond uit ouders, 2 kleine kindere (1 en 3 jaar) en opa. We hadden 2 bungalows naast elkaar met tussendeur. Huisje was prima, schoon en voldoende ruimte om het huisje heen. Ideaal voor de kinderen. Beddeb sliepen goed. Zwembad was verwarmd. Nadeel is dat kinderbadje toch nog vrij diep is. 70 cm. Voldoende bedden. personeel erg vriendelijk. Stond eten voor ons klaar toen we laat aankwamen en een extra kinderbedje. Tv in huisje gaat op inworp van geld aan. Eten was gevarieerd en voldoende. Elke dag vers fruit, soep, brood toetjes, pasta's patat, ijs enz. De mensen die hier over klagen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten! Kakkerlakken zijn er wel, maar niet in de huisjes. Maar een nederland zonder koeien is er ook niet! Speeltuintje voor de kinderen is leuk. taxi's goedkoop (3,50 voor ritje naar playa), auto huren is ook niet duur. (28 euro voor hele dag!)Echt prima plek om te zijn!
Gereisd anders in december 2007

J.M. de Goey, 15-12-2007

wij hebbven het reuze naar ons zin gehad,de bediening was prima en het eten ook ,de wensen waren vriendelijk
Gereisd anders in december 2007

J. Scholten/ M. de Jong, 30-10-2007

We hadden hele slechte berichten over dit park gelezen, maar het is ons 100% meegevallen. Jammer is alleen dat er weinig "vertier" in de nabije omgeving is, want op het park zelf was er voor volwassenen weinig!
Gereisd met partner in oktober 2007

bert, 28-10-2007

van 21 tot 28 oktober op Sonora Golf geweest. Gezien alle niet erg positieve berichten waren onze verwachtingen nogal gespannen. Het is ons echter 100 procent meegevallen. De huisjes waren schoon, het eten was goed en gevarieerd Aardige mensen. prima ligging. kortom wij hebben er een heerlijke week gehad en gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

G. de Rooij, 22-10-2007

Weinig animatie s avonds. Bij aankomst was het restaurant nog niet open voor koffie of thee.

weinig personeel bij restaurant en bar, duurt lang voor er iemand komt.

Eten is heel eenvoudig maar wel goed.

Gereisd anders in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sonora Golf in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sonora Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Sonora Golf scoort een 7.39 uit 10 op basis van 70 reviews.