5,9

Matig

6 reviews over Bungalow Sonemar in het Nederlands

A.Bosvelt, 24-6-2006

Wij zijn vorig jaar in Febrauri geweest.1 tip : ga niet met z'n vieren in 1 bungalow zitten.Er kunnen namelijk boven wel 2 mensen gewoon slapen alleen beneden moeten 2 mensen op de bank slapen.De "matrassen"beneden zijn erg dun dus dat slaapt echt niet.Verder is de bioler van de douche heel snel op.Je kan hem aan doen,uit doen wanneer je je inzeept en snel afspoelen.Verder krijg je ook steeds maar voor 2 personen nieuw beddengoed.Personeel was wel vrij aardig en animatie ook wel goed maar je betaald echt te veel.
    Gereisd anders in juni 2006

Martina, 24-6-2006

Wij zijn hier vorig jaar op vakantie geweest met 6 personen we hadden 2 huisjes gehuurt en gingen er vanuit dat dit ook voor 6 personen in was gericht niet dus er mochten 2 personen op een betonne bank liggen + we hadden kakkerlakken en rode mieren in ons huisje lopen en het eten was koud als je het wilde gaan eten wij gaan hier zelf nooit meer terug normaal zijn wij niet mensen die snel klagen over iets maar dit was wel heel exstreem alles is aan gepast op engelse niks word gedaan voor de nederlanders ook zijn die engelse mensen daar elke dag stom dronken echt de laatste nacht dat we daar waren moesten we snachts vliegen en hebben we de hele nacht wakker gelegen door een vrouw die stom dronken liep te schreeuwen tegen haar man het lang zelf is wel mooi we hebben een jeep safarie door de bergen gedaan dat is heel erg mooi
      Gereisd anders in juni 2006

Ilona, 20-7-2005

Vorige jaar zijn wij geweest. Wij voelden daar meteen niet thuis. Vol met dikke Engelsen die alleen voor het eten en drinken komen. Er wordt ook Engelse eten geserveerd. Kotsmisselijk als je brood met 3 spiegelei en wittebonen met tomatensaus eroverheen ziet. Ook dan nog spek erbij. Daarnaast komen Spanjaarden ook behoorlijk in weekends. Ze hebben daar prive-bungalows. De omgeving is er niks om te stappen. Tip, ga naar Playa del Ingles i.p.v. Maspalomas. Wij komen hier zeker niet meer terug!
        Gereisd anders in juli 2005

michiel, 1-1-2005

Wij zijn afgelopen voorjaarsvakantie in Sonemar geweest. De ligging van het park is niet ideaal, er zijn teveel dronken Engelsen, het eten is ronduit slecht en de appartementen zijn smerig. Voor meer commentaar: zie www.tripadvisor.com. Aan de andere kant, het is een goedkope deal en Gran Canaria zelf is erg leuk; tip: huur een auto, er is zoveel moois te zien buiten dit complex
          Gereisd anders in januari 2005

R & T, 14-10-2004

Wij zijn ook net terug van een week Sonemar. Veel engelsen, weinig nederlanders, maar dat vonden we op zich niet zo erg. Eten was goed verzorgd. Bungalows zagen er netjes uit, wat we echter een groot nadeel vonden was de ligging van het complex.

's Avonds zaten we een beetje vast. Er was weinig te doen. Ja er was 's avonds animatie, maar dat was meer iets voor gezinnen met kinderen. Er waren geen winkels/terrasjes in de buurt,waar je heen kon lopen, daarvoor moest je toch echt een taxi pakken naar het strand of centrum van Playa del Ingles. Maar alles sloot om 20.00 dus daar had je 'savonds niet veel aan. Buiten het complex zag 't er een beetje saai uit allemaal.

De taxi's zijn overigens wel heel goedkoop.

Overdag kon je lekker bij het zwembad liggen of de gratis bus pakken naar het strand van Maspalomas. Het was een leuke vakantie, maar we zullen geen 2e keer naar Maspalomas gaan.

Gereisd anders in oktober 2004

John,Anita,Steffie en Jelle, 28-8-2004

Wij zijn net terug uit Gran canaria en wij zijn best tevreden. Alleen een min puntje. Er lagen heel veel spanjaarden(maak niets uit) maarrrrr al die spanjaarden nodigde hun familieleden in het weekend uit, dus een overvolle zwembad. Niet prettig. Het personeel was goed en vriendelijk. Het eten was ook goed, veel variatie, maar voor de kids heel veel pasta's. Met de taxi zo in playa del ingles, voor weinig geld. Het animatie team bestond uit een meisje en een jongen. SUPERRRRRR, zij deden het fantastisch. Heel weinig nederlanders, vooral spanjaarden(die hebben een prive bungalowtje) en Engelse gasten. Het was prima zo, maar geen tweede keer meer. We zijn in de periode van 11 aug. tot en met 25 aug.2004 daar geweest.
              Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sonemar in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sonemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Sonemar scoort een 5.86 uit 10 op basis van 7 reviews.