Appartement smartline Koala Garden ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement smartline Koala Garden*** bij :

142 reviews over Appartement smartline Koala Garden in het Nederlands

Wordt gerenoveerd en dat is ook hard nodig

Louise, 6-5-2017

De opzet van dit complex is leuk bedacht; laagbouw rond groene hofjes met zwembad. Overzichtelijk voor ouders met kleine kinderen. Ons benedenapp. was vergeven vd kakkerlakken Verder schimmellucht in het app. Kleding Id kast wordt vochtig. Kortom ongezonde omgeving. De kinderen sliepen in de huiskamer en hadden hun kleding op de salontafel, bij gebrek aan kastruimte.

Bufetten zijn netjes, niet heel veel keus en soms lauw eten. Wrs. Omdat het in deze meiperiode erg rustig was.

Strand en winkelcentra zijn met de taxi voor 4 a 5 euro bereikbaar. Yumbo winkelcentrum is w.o.b. een afrader. De openluchtbioscoop in Maspalomas is zeker leuk en hun pizza's lekker. Shopping daar duurder maar wel prettige omgeving.

Info touroperator ih hotel moet nodig geupdate worden. B.v.over sluitingsdagen winkelcentra in Las Palmas, en plattegrond.

Verder dankzij het prachtige weer en de aardige mensen een heel ontspannen vakantie gehad!

Gereisd familie in mei 2017

heerlijk en lekker warm

anoniem, 22-3-2017

Het was goed voor weinig geld dus betaalbaar.
Gereisd met partner in maart 2017

Prima bevallen ,value for moneydd

RLC de Vries, 12-2-2017

Goed was ons ruime en lichte appartement aan het zwembad met voldoende zon en privacy Alleen logies dus geen mening over het eten.

Minder goed is het minimale Keuken(tje) met slechts een pan Bij de receptie kun je overigens extra pannen krijgen . Wel een broodrooster en een magnetron en, met borg, een Haardroger WiFi is zwak tot matig en 20 euri per week Matrassen zijn hard en aan vervanging toe. Badkamer compleet met prima douche Redelijk eigentijds interieur Bank plus een stoel Schoonmaak soms goed soms iets minder Zeer prettig zijn de verstelbare tuinstoelen op terras. Al met al goed verblijf voor zeer redelijke prijs

Gereisd met partner in januari 2017

niet slecht

wendy, 8-11-2016

Normaal kijk ik altijd naar een hoge score en reviews. Aangezien alles vol was en koala garden nog vrij was hebben we daar geboekt. We waren met 8 personen waarvan 4 kinderen. Ik was erg benieuwd want ja een 6,9.

We hadden all inclusief geboekt. (dit uit praktische redenen)

Moet zeggen het is me echt niet tegengevallen. Bij de receptie zijn ze erg behulpzaam, het zwembad werd elke dag schoongemaakt. Het eten is niet luxe maar wel goed en voldoende .Het is net hoe hoog je eis is. Personeel werkt erg hard om alles bij te vullen en tafels gereed te maken. Als je iets vraagt willen ze dat met plezier doen. Zelf zou ik als ik nog een keer terug zou gaan kiezen voor boeking met ontbijt. Je kan altijd kiezen betreft avond eten wel of niet.

Er word 5 dagen pw schoongemaakt. Niet grondig maar wel de bedden, schone handdoeken. Aangezien je nauwelijks in de kamer verblijft vind ik dit voldoende. Ja ik heb 2x bezoek gehad van een kakkerlak, maar dat heeft niets te maken met de schoonmaak. De appartementen liggen rondom grasveldjes/ en bomen met grind daar komen ze vandaan. Er zit een kier onder aan de deur waar ze naar binnenlopen, maar met de krant er tegen en ze lopen weer naar buiten. Het is waar je dus druk om maakt. Zo liepen er ook een aantal zwerfkatten rond maar zolang mensen wat neerleggen blijft dit.

De wifi is niet erg goed je kan bij het cafe zitten voor gratis wifi, maar als het te druk is werkt hij niet altijd. In het cafe is er vanaf 11.00 weer wat te eten.

Animatie is er wel maar niet bijzonder. Nu hebben we daar geen gebruik van gemaakt. Kinderen hebben veel in het zwembad gelegen. Ligbedden waren er genoeg.

Het ligt niet heel centraal maar met taxi's voor de deur stoppen ben je er binnen een paar min en kost tussen de 3 en 5 euro om strand of stad te gaan.

Safaritocht is leuk om te doen. Paardrijden van 2 uur gedaan. Als je geen ervaring heb is 2 uur stap best lang en anders doe je een paar x galop erbij.

Waterpark wat bestaat uit vele glijbanen is leuk om dagje naar toe te gaan wel 28 euro p.p.

Al met al hebben we genoten van 10 dagen in Koala garden. En ik kom terug van mijn idee beneden de 8 als score/ review wil ik niet.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

leuke vakantie gehad

Eef de Ceuster, 2-11-2016

Zone 4 heel rustig; dikwijls zwembad voor ons alleen. Het wordt elke dag gepoetst. Appartement ruim, met kleine kitchenette. Schoonmaken gebeurt niet elke dag. Met taxi geraak je overal. Kost ongeveer. 4€ naar strand. Eten is niet heel warm, maar het smaakte. Palmitos park is een aanrader om met kinderen te doen. Domein is heel proper, geen vuilnis of sigaretten peuken overal. Vriendelijke mensen. Goede prijs kwaliteit. Terwijl ik dit typ geniet ik ondertussen van de rust en zon van Gran canaria in Koala Garden
Gereisd familie in oktober 2016

Prima prijs/kwaliteit

Jansen, 10-10-2016

Koala Garden is prima voor wat je ervoor betaald. Appartementen zijn ruim en liggen gezellig waardoor je altijd aan een zwembad zit. Bedden hard en inrichting oudbollig, maar voldoende ruimte. Zwembad in zone 1 druk, overige zones rustiger. Wil je rustig vraag dan een appartement in zone 1,3,4. In 5 zit restaurant, in 2 zit hoofdzwembad en bar. Ligging is rustig. Met taxi binnen 5 minuten in Playa of Maspalomas, kosten ongeveer €4,-. Strandbus aanwezig maar 3x per dag, geen fijne tijden. Ontbijt is prima. Avondeten voor ieder wat wils, alleen vaak te gaar of doorgebakken. Geen gezellige plek om wat langer te blijven zitten na het eten. Bar geen mening over. Bij halfpension niet gebruikt maar zelf drank in Spar om de hoek gehaald. WiFi zeer slecht.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Budget

JKa, 27-9-2016

Wat je van Koala Garden vindt hangt voor een groot deel af van je verwachtingen. Het is niet veel, krakkemikkig, oud, geen ideale ligging.... maar daar is de prijs dan ook naar. Veel meer kun je dus ook niet verwachten. Wat wel écht slecht en beneden verwachting was, was de schoonmaak. Bij aankomst meteen bezoek van een mega kakkerlak die onder ons bed vandaan kwam, zand in het bad en onze kleine had binnen 5 minuten na aankomst zwarte voetjes terwijl hij alleen in het appartement had gelopen. Daarnaast was er geen babybedje en stoel geregeld ondanks dat dit wel geboekt was. Na hierover geklaagd te hebben excuses en extra schoonmaak ontvangen. Daarnaast hebben dezelfde doodgeslagen spinnetjes en/of muggen 2 weken aan de muur gehangen, en waren de zwembaden ook niet echt schoon. Budget of niet, dat vind ik een kwalijke zaak. Voor de rest prima vermaakt. Verwachtingen waren sowieso niet hoog vanwege de prijs, als je je daar op instelt is het wel prima.
Gereisd familie in september 2016

Super complex

Ikke, 12-9-2016

Grote appartementen, ik had een bad en een douche. Perfect!! Eten kan ik niet beoordelen, ik heb aan het strand gegeten. Het is een groot complex maar daar merk je niks van. Het ligt wel een eindje van het strand af maar er rijden shuttle busjes. Na het lezen van de beoordelingen hier was ik op alles voorbereid maar het is 100% meegevallen. Niks mis met Koala Garden, het complex verdient een veel hogere waardering.
Gereisd alleenreizend in september 2016

OK maar kan beter

Els, 6-9-2016

Het management had als principe: enkel het hoognodige en geen euro meer. Budgetvriendelijk is niet gelijk aan gierigheid. Als je een ganse week kip als hoofdgerecht krijgt, dan steekt dat wat tegen. Als je maar 2 bekers mee mag van de enige all-in bar (pool bar) en je met 3 personen (waaronder een kind) aan het zwembad zit, is dat niet ok.

De overgrote meerderheid van het personeel deed echter zijn uiterste best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We hebben een geweldige vakantie achter de rug.

Gereisd familie in juli 2016

FANTASTISCH...veel beter dan verwacht!!!

Familie Moesker, 25-8-2016

Eerst moet ik even kwijt dat het er echt veel beter was dan we verwacht hadden na alle recensies hier gelezen te hebben(want daarvan waren we echt geschrokken)

De reis erheen vanaf Schiphol was goed.En t vervoer van t vliegveld naar de Koala Garden was snel en goed geregeld.Bij aankomst bij t appartementencomplex werden we vriendelijk ontvangen door een man die niet of nauwelijks Engels of Duits sprak,maar hij probeerde de mensen zo goed en zo kwaad mogelijk te helpen tot zijn collega erbij kwam die wel alle talen sprak.Alles werd netjes uitgelegd.Bij aankomst bij t appartement,stond er al een babybedje klaar.Alleen jammer dat we een bovenappartement hadden en elke dag met de buggy de trap op en af moesten.Mooie ruime appartementen,alleen jammer dat er maar 1 slaapkamer was met 2 2-persoonsbedden,maar gelukkig konden de kinderen ook op de bank hun bed maken.Mooi uitzicht vanaf t appartement.We hadden all-in geboekt en t eten was perfect,veel keuze en genoeg afwisseling elke dag.leuke animatie elke avond.Leuk personeel.Een leuke bar waar bijna alles gratis was(alleen de smooties en t gewone ijs niet).Elke dag gratis fruit en schepijs.Het appartement werden om de dag goed genoeg schoongemaakt en we kregen elke keer ook nieuwe lakens en handdoeken.Ook tussendoor kregen we nieuwe handdoeken als we erom vroegen,daar deden ze niet moeilijk over.De zwembaden waren ook prettig om in te zwemmen,niet te groot en leuk dat er bij elke kring appartementen een eigen zwembad was.Er was gratis wifi beschikbaar,de eerste 2 dagen moesten we elke 3 uur een nieuwe code invoeren(we haalden er steeds 5 tegelijk bij de receptie),maar vanaf dag 3 hadden we eigenlijk constant gratis wifi.Alleen jammer dat de zenders op de tv alleen in t Spaans waren,maar zoveel is er niet tv gekeken,alleen 's morgens en 's avonds even door de kinderen.De dag voor vertrek werden we gebeld door een goed Engels sprekende medewerker en die vroeg ons hoe we t verblijf in Koala garden hadden ervaren.Hij vroeg ons of er iets was aan te merken aan t verblijf daar. En vertelde ons hoe laat precies we de dag erna bij de receptie moesten staan, omdat we zouden worden opgehaald om naar t vliegveld te gaan.Omdat we heel vroeg moesten vertrekken en we niet van t ontbijt gebruik konden maken,werd ons gevraagd of ze een ontbijt voor ons moesten voorbereiden om mee te nemen.Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt omdat we iets op t vliegveld wilde eten.Het vervoer naar t vliegveld toe was ook weer perfect geregeld,de bus was netjes op tijd en zette ons ruim op tijd af bij t vliegveld.

Wij hebben echt een prachtige vakantie gehad in Maspalomas, Gran Canaria dankzij touroperator en The Koala Garden.

Het was echt jammer dat we weer naar huis moesten na een prachtige week vakantie!!!

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Koala Garden in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Koala Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement smartline Koala Garden scoort een 7.02 uit 10 op basis van 153 reviews.