Beoordelingen Appartement Smartline Koala Garden***

Smartline Koala Garden***
125 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Smartline Koala Garden***
Calle Geminis 2, E-35100, Maspalomas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Smartline Koala Garden*** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Smartline Koala Garden*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Smartline Koala Garden scoort een 7,1 uit 10, op basis van 125 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Smartline Koala Garden*** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Smartline Koala Garden***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Smartline Koala Garden*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 88 vakantiefoto's van Appartement Smartline Koala Garden*** vinden. Je kunt 4 video's van Appartement Smartline Koala Garden*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Appartement Smartline Koala Garden*** met andere accommodaties in Maspalomas.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

115 beoordelingen over Smartline Koala Garden***

125 beoordelingen
7,2
7,5
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Feb. 2014
"Een aanrader voor families"vertalen
c_stopel
9,0

4-3-2014 een leuk opgezet complex met verschillende "dorpjes" met zwembad. Het personeel was enorm behulpzaam en klantvriendelijk. Kleine mankementjes aan het appartement werden direct opgelost. Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk en werkten enorm hard. Het eten was prima, zeker voor een 3 sterren accomodatie. Er was meer dan voldoende en er werd tevens ter plekke eten bereid ('sochtends pannenkoeken, spiegeleieren en 's avonds vlees/vis). Het appartement is ruim en heeft een ruime badkamer. Er was voldoende animatie voor de kinderen en zij hebben zich ook prima vermaakt in het zwembad. Met de taxi naar Playa del Ingles is ongeveer 4 euro en je kunt met de locale bus naar Palmitos Park en bv naar Puerto de Mogan.

met partner, Nov. 2012
"Een aanrader"vertalen
A en H
9,0

20-11-2012 Mooi ruim, schoon appartement geschilderd in in een combinatie van fris rood met wit, gelegen in een rustige woonwijk zo'n 45 minuten lopen van het strand. Uitgerust met goede bedden, ruime badkamer, klein keukentje, flatscreen TV met zelfs BVN-tv. Tegen betaling wifi (zeer goede verbinding) vriendelijke medewerkers. Dit is een plek als je met een huurauto wilt genieten van het prachtige binnenland van Gran Canaria, geen uitgaansmogelijkheden en nauwelijks eetgelegenheden in de buurt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

met vrienden, Aug. 2012
"Nooit meer Koala Garden (Kakkerlakken)"vertalen
Jeroen Bombeeck
8,0

26-8-2012 Na enkele dagen in een rustig gelegen complex vond ik 's ochtends 25 kakkerlakken in mijn kamer, deze kunnen zowel voor als achter onder de deuren doorlopen.Tevens hoorde ik de buren ook geregeld schuiven met de meubels waaruit ik kan opmaken dat zij hier ook last van hadden. Nadat ik dit gemeld heb werd mij verzekerd dat ze niet meer terug zouden komen. De dag erna vond ik er weer 16 waarna ik de reisorganisatie heb gebeld en touroperator ons keurig naar een andere accommodatie heeft gebracht. Verder zijn de ligbedden aan het zwembad erg hard en is er een ruim gebrek aan parasols (en dus schaduw). De keuken is erg klein en het servies e.d. was gering aanwezig. Ook vonden wij dat de hygiëne van het appartement te wensen over liet. Hoekjes, koelkast, afwasrek e.d. waren niet schoon. De appartementen zijn zeer gehorig, wij hoorden de tv van de buren erg goed. Het nabijgelegen winkelcentrum is bijna uitgestorven en de supermarkt op het complex is klein(geen NED krant). Wifi is erg traag.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke plek voor als je niet weg wil."vertalen
Ivo
8,0

2-9-2013 Leuke plek voor de personen die op 1 plek willen blijven.
Als je ergens heen wil moet je echt met de taxi. Bij aankomst moesten we helaas eerst naar de receptie omdat de kamer slecht was. Kapotte stopcontacten, dode kakkerlakken op de vloer, lekkage in de badkamer en een achterdeur die niet op slot kon. De receptionist wou eerst niet helpen, na het zien van de gemaakte foto's begreep hij het probleem en kregen we een andere kamer. Zwembad was aardig. Vanwege de grote van het complex (5 kleine complexen) was de ligging nog slechter. Complex 5 was alleen zwembad. Voor de rest was er weinig te doen. De bar, receptie en winkel waren gelegen in complex 1-2.

Voor ons nooit meer koala

met oudere kinderen, Juli 2012
"Vies/personeelhoudt niet van nederl."vertalen
j f hovius
4,0
1,0

13-8-2012 vies app.gras voor terras lagen plukken haar en glas als er wat aan je app.mankeerde moest je dat dezelfde dag melden anders werd er niets gedaan,dat werd het sowieso niet na 3 dagen doorgeven briefje werd steeds weggegooid animatie zo hard dat je elkaar niet kon verstaan op je eigen terras als r.geus er was met de lamp kon je de plekken zien op de kledingkast,deken zaten vol gaten en brandvlekken ja de kastkeuken twee deuren opendoen en je had een keuken van 105 cm waarin de speolbak 2-pits kookpl.aanrechtje van 15 cm breed je moest je brood op het dressoir klaarmaken en las je een schuifduertje opendeed kwamen de kakkerl.je tegemoet.hebben reisorg.gebeld en zijn gelukkig omgeboekt naar een schoon en fris park waar we altijd kwamen reisorg was ook geschrokken en hebben alsnog een fijne vakantie gehad op parque bali waar we al 8 keer geweest zijn voor ons geen andere park meer je wordt daar met open armen ontvangen reisorg.bedankt voor de omboeking super geregeld

met oudere kinderen, Mrt. 2012
"Rustige plek met goede appartementen"vertalen
wilma_pex
8,0

22-4-2012 Appartementen werden goed schoon gemaakt. Voldoende ruimte. Airco werkte prima. Licht van keuken was kapot, binnen 5 minuten kwamen ze dit al verhelpen.
Omgeving is vrij rustig, wel wat verder weg van strand. Aan te bevelen is om een auto te huren.

met partner, Mrt. 2012
"Vies en gehorig."vertalen
Ben
8,0

18-3-2012 Koala Garden is verdeeld in meerdere zones. Wij zaten in de zone die ver verwijderd was van het hoofdgebouw/receptie en hadden daarom geen last van de animatie. Wel last van verkeerslawaai, vooral in de vroege ochtenduren van optrekkende vrachtwagens.
Ons appartement was niet schoon en werd ook tijdens ons verblijf slecht schoongehouden. Bij aankomst geen toiletpapier, werd binnen 5 minuten beloofd maar duurde 2 dagen. (gelukkig wel te koop in supermarkt...) Handdoeken 2 keer gewisseld in 10 dagen en de lakens werden in het geheel niet verschoond. De bedden liggen redelijk maar de appartementen zijn wel gehorig. Mooie TV in de woonkamer maar geen Nederlandse zender zoals BVN. Klein keukentje in een kast. Bekleding van bankstel en sprei was smoezelig.

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Ideale appartementen"vertalen
catrien
8,0

18-2-2012 net terug van 11 dagen koala garden, en we hebben het heerlijk gehad. Vooral de ligging van het app. aan het zwembad. Wij hadden benedenapp. geboekt. Mijn zoontje van 4 kon dan bij het zwembad spelen, mijn dochter van 5 maaanden kon haar slaapjes doen en ik zit prinsheerlijk op het terras van waaruit ik alles in de gaten kon houden. Schoonmaak was goed, complex goed onderhouden. Eten vond ik niet zo lekker, maar het was opzich goed bereid. Maar gaarkeuken werk, met hetzelfde budget kun je volgens mij best iets lekkerder koken. wat niet wil zeggen dat het allemaal niet te eten was ofzo. Appartementen zijn wel wat gehorig maar als je geen hele idiote buren hebt dan is dat niet zo storend. Ik vond het echt een goed complex in zijn soort en aantal sterren.

met partner, Feb. 2012
"Niet favoriet"vertalen
fam.wolf
6,0

11-2-2012 Koala Garden is verdeeld in vijf zones met ieder plmn. 30 appartementen rond een zwembad of speelplaats.
De appartementen zijn verouderd, redelijk onderhouden en worden goed schoongemaakt. In onze studio was een klein keukentje aanwezig met net voldoende keukenspullen voor een eenvoudige maaltijd. Een goede kluis is te huren voor €2 per dag. De douche is goed, maar de boiler moet na een douche wel weer een tijdje opwarmen voor de volgende douche. De bedden zijn erg hard. Er is airconditioning aanwezig maar die hebben we niet aan de praat gekregen.
De appartementen staan dicht op elkaar zodat je weinig privacy hebt. Het animatie-team is iedere avond (behalve zondag) actief en dat moet je aanhoren (of je wil of niet). Ook iedere ochtend om 10:30u klinkt de omroepinstallatie en begint de (achtergrond)muziek.
De receptie heeft vriendelijk personeel en heeft betaalde WiFi (reikt helaas niet tot appartement). Als je vroeg aankomt moet je enkele uren wachten voordat je app. schoongemaakt is.

met partner, Jan. 2012
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Magchiel Groen
8,0

23-1-2012 Wij verbleven hier in januari 8 dagen. Vriendelijke mensen bij de receptie, ruim en netjes appartement, mooie zwembaden. We hebben ons hier prima vermaakt. Het enige nadeel was het eten in het restaurant bij het complex. Wij vonden het eten, zowel de kaart als buffet erg slecht. Gelukkig hadden we geboekt op basis van logies, dus we konden zelf bepalen waar we wilden eten. Verder een leuke vakantie gehad. Al met al, een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?