Beoordelingen Appartement Smartline Koala Garden***

Smartline Koala Garden***
129 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Smartline Koala Garden***
Calle Geminis 2, E-35100, Maspalomas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Smartline Koala Garden*** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Smartline Koala Garden*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Smartline Koala Garden scoort een 7,1 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Smartline Koala Garden*** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Smartline Koala Garden***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Smartline Koala Garden*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 105 vakantiefoto's van Appartement Smartline Koala Garden*** vinden. Je kunt 4 video's van Appartement Smartline Koala Garden*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Appartement Smartline Koala Garden*** met andere accommodaties in Maspalomas.
Even geduld a.u.b.

6,8
6,9
7,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk hotel als je rust wilt"vertalen
petra
7,0

27-08-2014 Leuk hotel maar gericht op spanjaarden in een hele rustige omgeving. Wij zijn twee weken verbleven op koala garden. De kamers zijn zeer ruim, balkon is groot, bedbanken in woonkamer zijn heel erg hard. Schoonmaak is niet bijzonder, eten is gevarieerd en goed. Er is geen enkele animatie voor nederlandse kinderen en ook ,s avonds geen animatie. Strand ligt ver weg, rijdt bus vanaf hotel, maar helaas maar drie keer per dag veelste weinig. Als je niet in zone 2 zit kan je geen gebruik maken van de allin want alleen in zone 2 zit een bar. Je kan wel goedkoop met een taxi 4 euro naar playa des ingles. Het management is slecht problemen lossen ze niet op, maar lopen ze voor weg. Als er een ander mangement komt kan het zeker wel leuk worden. Als je zone 4 zit heb je geen last van handdoekje leggen dat was ideaal hoefde niet vroeg je bed uit volop plek. Het was een leuke vakantie maar niet voor herhaling vatbaar.

met partner, Juni 2014
"Fijne appartementen maar ver van strand"vertalen
Geert Emons
8,0

06-07-2014 Appartementen van Koala garden zijn groot en schoon en er wordt 5 x per week gepoetst. Deze appartementen liggen in groepjes met elk een eigen zwembad. Ook de tuin rondom word goed onderhouden. Het ontbijt en s avonds het warm eten is goed met meer dan voldoende keuze, en het eten is warm. Animatie is zeer minimaal en s avonds is er niets te doen. Voor diegene die geen all inclusief hebben geboekt is de bar al vóór 22.30 al gesloten!!! Geen gezelligheid daar in de avond. De afstand naar strand is 4,5 km en is meer dan overal vermeld wordt. De taxi is erg goedkoop en er rijd een bus van Koala Garden 3x per dag naar het strand, en terug. Ook de info die je krijgt bij de receptie bij aankomst is minimaal tot niets. Een 2e restaurant, bar en winkeltje op het park waren gesloten. Toch is dit appartementen complex helemaal niet slecht. Het is jammer van de afstanden naar strand en centrum Maspalomas.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Een aanrader voor families"vertalen
c_stopel
9,0

04-03-2014 een leuk opgezet complex met verschillende "dorpjes" met zwembad. Het personeel was enorm behulpzaam en klantvriendelijk. Kleine mankementjes aan het appartement werden direct opgelost. Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk en werkten enorm hard. Het eten was prima, zeker voor een 3 sterren accomodatie. Er was meer dan voldoende en er werd tevens ter plekke eten bereid ('sochtends pannenkoeken, spiegeleieren en 's avonds vlees/vis). Het appartement is ruim en heeft een ruime badkamer. Er was voldoende animatie voor de kinderen en zij hebben zich ook prima vermaakt in het zwembad. Met de taxi naar Playa del Ingles is ongeveer 4 euro en je kunt met de locale bus naar Palmitos Park en bv naar Puerto de Mogan.

met partner, Nov. 2012
"Een aanrader"vertalen
A en H
9,0

20-11-2012 Mooi ruim, schoon appartement geschilderd in in een combinatie van fris rood met wit, gelegen in een rustige woonwijk zo'n 45 minuten lopen van het strand. Uitgerust met goede bedden, ruime badkamer, klein keukentje, flatscreen TV met zelfs BVN-tv. Tegen betaling wifi (zeer goede verbinding) vriendelijke medewerkers. Dit is een plek als je met een huurauto wilt genieten van het prachtige binnenland van Gran Canaria, geen uitgaansmogelijkheden en nauwelijks eetgelegenheden in de buurt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

met vrienden, Aug. 2012
"Nooit meer Koala Garden (Kakkerlakken)"vertalen
Jeroen Bombeeck
8,0

26-08-2012 Na enkele dagen in een rustig gelegen complex vond ik 's ochtends 25 kakkerlakken in mijn kamer, deze kunnen zowel voor als achter onder de deuren doorlopen.Tevens hoorde ik de buren ook geregeld schuiven met de meubels waaruit ik kan opmaken dat zij hier ook last van hadden. Nadat ik dit gemeld heb werd mij verzekerd dat ze niet meer terug zouden komen. De dag erna vond ik er weer 16 waarna ik de reisorganisatie heb gebeld en touroperator ons keurig naar een andere accommodatie heeft gebracht. Verder zijn de ligbedden aan het zwembad erg hard en is er een ruim gebrek aan parasols (en dus schaduw). De keuken is erg klein en het servies e.d. was gering aanwezig. Ook vonden wij dat de hygiëne van het appartement te wensen over liet. Hoekjes, koelkast, afwasrek e.d. waren niet schoon. De appartementen zijn zeer gehorig, wij hoorden de tv van de buren erg goed. Het nabijgelegen winkelcentrum is bijna uitgestorven en de supermarkt op het complex is klein(geen NED krant). Wifi is erg traag.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke plek voor als je niet weg wil."vertalen
Ivo
8,0

02-09-2013 Leuke plek voor de personen die op 1 plek willen blijven.
Als je ergens heen wil moet je echt met de taxi. Bij aankomst moesten we helaas eerst naar de receptie omdat de kamer slecht was. Kapotte stopcontacten, dode kakkerlakken op de vloer, lekkage in de badkamer en een achterdeur die niet op slot kon. De receptionist wou eerst niet helpen, na het zien van de gemaakte foto's begreep hij het probleem en kregen we een andere kamer. Zwembad was aardig. Vanwege de grote van het complex (5 kleine complexen) was de ligging nog slechter. Complex 5 was alleen zwembad. Voor de rest was er weinig te doen. De bar, receptie en winkel waren gelegen in complex 1-2.

Voor ons nooit meer koala

met oudere kinderen, Juli 2012
"Vies/personeelhoudt niet van nederl."vertalen
j f hovius
4,0
1,0

13-08-2012 vies app.gras voor terras lagen plukken haar en glas als er wat aan je app.mankeerde moest je dat dezelfde dag melden anders werd er niets gedaan,dat werd het sowieso niet na 3 dagen doorgeven briefje werd steeds weggegooid animatie zo hard dat je elkaar niet kon verstaan op je eigen terras als r.geus er was met de lamp kon je de plekken zien op de kledingkast,deken zaten vol gaten en brandvlekken ja de kastkeuken twee deuren opendoen en je had een keuken van 105 cm waarin de speolbak 2-pits kookpl.aanrechtje van 15 cm breed je moest je brood op het dressoir klaarmaken en las je een schuifduertje opendeed kwamen de kakkerl.je tegemoet.hebben reisorg.gebeld en zijn gelukkig omgeboekt naar een schoon en fris park waar we altijd kwamen reisorg was ook geschrokken en hebben alsnog een fijne vakantie gehad op parque bali waar we al 8 keer geweest zijn voor ons geen andere park meer je wordt daar met open armen ontvangen reisorg.bedankt voor de omboeking super geregeld

met oudere kinderen, Mrt. 2012
"Rustige plek met goede appartementen"vertalen
wilma_pex
8,0

22-04-2012 Appartementen werden goed schoon gemaakt. Voldoende ruimte. Airco werkte prima. Licht van keuken was kapot, binnen 5 minuten kwamen ze dit al verhelpen.
Omgeving is vrij rustig, wel wat verder weg van strand. Aan te bevelen is om een auto te huren.

met partner, Mrt. 2012
"Vies en gehorig."vertalen
Ben
8,0

18-03-2012 Koala Garden is verdeeld in meerdere zones. Wij zaten in de zone die ver verwijderd was van het hoofdgebouw/receptie en hadden daarom geen last van de animatie. Wel last van verkeerslawaai, vooral in de vroege ochtenduren van optrekkende vrachtwagens.
Ons appartement was niet schoon en werd ook tijdens ons verblijf slecht schoongehouden. Bij aankomst geen toiletpapier, werd binnen 5 minuten beloofd maar duurde 2 dagen. (gelukkig wel te koop in supermarkt...) Handdoeken 2 keer gewisseld in 10 dagen en de lakens werden in het geheel niet verschoond. De bedden liggen redelijk maar de appartementen zijn wel gehorig. Mooie TV in de woonkamer maar geen Nederlandse zender zoals BVN. Klein keukentje in een kast. Bekleding van bankstel en sprei was smoezelig.

met jonge kinderen, Feb. 2012
"Ideale appartementen"vertalen
catrien
8,0

18-02-2012 net terug van 11 dagen koala garden, en we hebben het heerlijk gehad. Vooral de ligging van het app. aan het zwembad. Wij hadden benedenapp. geboekt. Mijn zoontje van 4 kon dan bij het zwembad spelen, mijn dochter van 5 maaanden kon haar slaapjes doen en ik zit prinsheerlijk op het terras van waaruit ik alles in de gaten kon houden. Schoonmaak was goed, complex goed onderhouden. Eten vond ik niet zo lekker, maar het was opzich goed bereid. Maar gaarkeuken werk, met hetzelfde budget kun je volgens mij best iets lekkerder koken. wat niet wil zeggen dat het allemaal niet te eten was ofzo. Appartementen zijn wel wat gehorig maar als je geen hele idiote buren hebt dan is dat niet zo storend. Ik vond het echt een goed complex in zijn soort en aantal sterren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?