Hotel Seaside Palm Beach *****

Zoover award

122 reviews over Hotel Seaside Palm Beach in het Nederlands

Fantastisch!!

Johannes De Wolff, 14-9-2017

Dit is het tweede jaar achter elkaar dat ik in dit hotel heb gelogeerd en opnieuw maakt het alle verwachtingen méér dan waar! Het gebouw oogt van buiten misschien wat strak en saai, maar van binnen is het helemaal top: casual chic in een warme Miami Beach-achtige art-deco stijl. Alles ziet er schoon en fris uit. Mijn kamer (een suite) was niet overdreven groot maar perfect ingericht, er stond een fruitschaal die dagelijks werd aangevuld, de NL-krant werd elke dag bezorgd en elke avond werd er een gratis fles water neergezet. Alle medewerkers zijn efficiënt en ontzettend aardig en behulpzaam, van de receptionisten tot de jongens die bij het zwembad je ligstoel klaarzetten. Het eten is geweldig, afwisselend a la carte of buffet en als je wilt kun je (met korting voor half-pension gasten) in het geweldige tapas-restaurant Bodega eten, zeker een aanrader. Heel bijzonder is de welkomst-receptie voor nieuwe gasten op maandagmiddag, waar de general manager de key-figures van haar staf voorstelt, je voelt dan direct hoe goed de sfeer binnen het personeel is. Last but not least moet natuurlijk de ligging van het hotel vermeld worden: direct aan het begin van de fameuze Dunas de Maspalomas, en vlak bij de boulevard van Meloneras met een keur aan leuke winkels en restaurants.

In dit hotel word je helemaal in de watten gelegd, ik kan het iedereen aanbevelen, ik kom zeker weer een keer terug!

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Wat een geweldig hotel met top locatie!!!

Rutger en Marloes Gerritsen, 24-8-2017

We hebben vele hotels op Gran Canaria en Tenerife met elkaar vergeleken. We besloten Seaside Palm Beach te boeken. Wat een super keuze. Op dit moment verblijven we nog in het hotel en we wilden deze review nu al schrijven. Dit hotel maakt namelijk alle beloftes waar!

Tegenwoordig is het ver te zoeken, maar het bestaat nog! Service met een hoofdletter S. Wij hebben vele 5* hotels mogen bezoeken, maar Palm Beach overstijgt allen. Overal waar je komt, viert service hoogtij. Van receptie, obers en kamermeisjes. Je wordt gezien en gehoord. Elke vraag wordt met uiterste zorg beantwoord. Zelfs de General Manager Nicole en haar management team Lelianne en Elisa staan altijd persoonlijk voor je klaar om het volledig naar je zin te maken.

Het hotel is simpelweg heerlijk. Ook al is het hotel volgeboekt, het ademt rust uit. Genoeg zonnebedden bij de diverse zwembaden. Geen gedoe met vroeg je bed uit om een handdoek neer te leggen. De kamers zijn top. Goede bedden. De badkamer is in een mooie retro stijl en voorziet in alle gemakken. De douchestraal is eindeloos lekker. Het heerlijke zandstrand is binnen 1 minuut te bereiken.

Wij zijn hier met onze 21 maand jonge dreumes. Hij is helemaal gek van de zwembaden en het strand. Het hotel is zeer kindvriendelijk. Een verwarmd kinderbad. Gratis speeltjes. Het hotel voorziet zelfs in eten dat speciaal voor hem wordt klaargemaakt plus kregen zelfs een kinderstoel op onze kamer.

Het eten, ook voor vegatiers, is van zeer hoge kwaliteit en met een geweldige variatie. Geen dag is hetzelfde. Met uiterste zorg wordt het bereid. Alles is vers! Van de smoothies, tot fruit en groenten, tot vlees en vis, tot desert.

Kortom, wil je een vakantie die relaxt is, een super locatie heeft, waarbij je in de watten wordt gelegd, een geweldige kamer en douche hebt, kindvriendelijk is, die ook ingericht is op vegatiers en waarbij je echt een gast voelt... dan rest maar 1 ding... Seaside Palm Beach te boeken.

Wij kijken nu al weer uit naar ons verblijf bij Seaside Palm beach in 2018!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Nicole Schaffers, General Manager, 31-8-2017

Beste Rutger en Marloes,

Graag willen we jullie hartelijk bedanken voor uw uiterst positieve beoordeling hier op Zoover! Uw mooie woorden over het hotel en aangeboden faciliteiten en service worden enorm gewaardeerd.

Het stemt ons trots te vernemen dat u onze gastronomie zoals aanbod aan vegetarische gerechten op prijs stelt. Drie avonden per week genieten onze gasten van het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit Spanje, Italië en Azië. Onze koks bereiden de gerechten tijdens de “live cooking” buiten op het terras voor. De andere dagen worden onze gasten met een viergangen à-la-carte menu verwend.

Fijn te vernemen dat u steeds een mooi plekje aan één van onze zwembaden in de palmentuin vond en dat u onze kinderfaciliteiten eveneens wist te waarderen. De miniclub is geopend voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Bovendien is er een leuke speeltuin en een kinder –en babybadje. Zoals u reeds beschreef, worden de kleinsten ook tijdens het avondeten niet vergeten!

Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Zij doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd een impuls te horen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw zeer positieve beoordeling! We kijken nu al uit naar uw volgend bezoek bij ons in Seaside Palm Beach!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

General Manager Seaside Palm Beach*****

spijt om terug naar huis te gaan

Meeusen G., 13-7-2017

alles was perfect van s'morgens tot s'avonds , top ,

wij komen zeker terug

Gereisd met partner in juni 2017
Nicole Schaffers, General Manager, 20-7-2017

Beste gast Meeusen,

Eerst en vooral zouden we u graag willen bedanken dat u voor ons hotel Seaside Palm Beach**** voor uw vakantie op Gran Canaria gekozen heeft.

We willen u eveneens bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen.

Met trots lezen we dat u een fijne vakantie bij ons had en u rondom tevreden was!

Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Ze doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is fijn te lezen dat ze hierin geslaagd zijn.

Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en kijken nu al uit naar uw volgend bezoek. We bedanken ons nogmaals voor uw fantastische beoordeling.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seaside Palm Beach bij:

Gewoon zelf er heen gaan en het ervaren

P.M.G Janssen, 18-6-2017

Beste mensen,

Ik kan hier van alles schrijven, maar ga het gewoon zelf ervaren Door hier heen te gaan en te genieten van alle aspecten .

Gereisd met partner in januari 2017
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Bea, General Manager, 20-6-2017

Dear guest,

Thank you so much for your review on Zoover. We are delighted to learn that you recommend everybody to visit us and enjoy all our hotel has to offer.

We loved pampering you and hope to have the privilege of welcoming you back very soon.

Kindest regards,

Dick, 24-5-2017

Heel mooi en goed verzorgd hotel.
Gereisd met partner in juli 2016
Nicole Schaffers, General Manager, General Manager, 29-5-2017

Beste Dick,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw uiterst positieve reactie hier op zoover.

Het doet ons deugd te vernemen dat u een fantastische vakantie bij ons had en ons hotel als „mooi en verzorgd“ omschrijft. Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Zij doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd een compliment te horen dat ze hierin geslaagd zijn.

De reacties van onze gasten helpen ons in te spelen op de behoeften van onze gasten en we zijn dan ook zeer dankbaar voor uw bijdrage hieraan. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals bij ons in Seaside Palm Beach te mogen begroeten.

Karin Bongers, 24-5-2017

Wanneer je naar Gran Canaria gaat is het aan te raden een auto te huren. Je bent zo flexibeler en je kunt het gehele eiland zien in 10 dagen.
Gereisd met partner in juli 2016
Nicole Schaffers, General Manager, 29-5-2017

Beste Karin,

Eerst en vooral zouden we u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Palm Beach***** voor uw vakantie op Gran Canaria gekozen heeft.

Met trots lezen we dat u een fantastische vakantie bij ons had. Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Ze doen dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd een compliment te horen dat ze hierin geslaagd zijn.

Ook hartelijk bedankt voor uw waardevolle tip over hoe het eiland te ontdekken. Gran Canaria heeft inderdaad een goed wegennetwerk. De receptie is ook graag behulpzaam bij autoverhuur en het reserveren van excursies.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw positieve Feedback.

General Manager Seaside Palm Beach*****

het was weer thuis komen !

irma en maurice, 28-9-2016

het was weer voor de tiende keer dat we hier waren en zoals we gewend zijn was alles weer perfect geregeld we hebben weer 3 perfecte weken gehad met fantastisch weer lekker relaxen en heerlijk gegeten inmiddels hebben we weer geboekt voor voor volgend jaar ! we willen iedereen bedanken van het hotel voor wederom een heerlijke vakantie !!!!!!
Nicole Schaffers, General Manager, 3-10-2016

Beste Irma en Maurice,

Ontzettend bedankt voor uw perfecte beoordeling! Met trots hebben we gelezen dat ook uw 10e bezoek weer als thuiskomen voelde. We kunnen ons geen mooier compliment voorstellen! Wat fijn te lezen dat u wederom heeft genoten en heerlijk heeft gegeten.

We zijn u heel erg dankbaar dat zo trouw bent aan Palm Beach en verheugen ons nu al weer op uw volgende vakantie.

De hartelijke groeten vanuit Maspalomas,

Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Compleet genieten en zeker voor herhaling vatbaar!

LP, 25-9-2016

Vanaf het inchecken tot aan het uitchecken voelden we ons echt te gast! Het personeel was vriendelijk, gastvrij en gaf je het gevoel heel welkom te zijn. Je werd ook echt Gezien! Speciaal een compliment voor gastvrouw 👓 Lelianne

Zij maakt het verschil 👍🏻 Ontbijtbuffet zeer compleet. Diner was ook genieten ; keuzemenu afgewisseld met enkele avonden per week buffet (dat BBQ genoemd werd) Kamers (keken uit op buitenrestaurant/zwembad) zeer compleet. Comfortabele bedden. Goede schoonmaak. Badkamer fijne inloopdouche. Badjassen en badslippers! Heerlijke zwembaden met parasols/ligbedden; opgedekt met dik matrasje en twee zachte handdoeken.

Minpuntjes; zoals in veel hotels; de "handdoekenleggers" ergenis! In de duisternis kwam er een legertje witte badjassen op gang om ligbedden veilig te stellen, incl. meerdere parasols! Meestal was er ook later nog wel een bed beschikbaar. *Angstig half uurtje in de avond doorgemaakt op balkon 😱Luisterend naar een muziek optreden beneden in bar, sloten wij vanwege de airco de glazen schuifdeur. Paniekmomentje toen deze niet meer open ging en wij buitengesloten waren. Telefoons lagen in de kamer! Andere gasten op een balkon duidelijk gemaakt dat wij opgesloten zaten en zij hebben meteen actie ondernemen. Technische Dienst heeft ons na enige tijd weer keurig ontzet 😘 Ondanks dat het nu een grappig vakantieverhaal is, ontzettend geschrokken. En later bleek dat wij niet de enige waren die met dit ongemak te kampen hadden gehad. Misschien een extra puntje van aandacht 📝 ? "We 'll coming back!" 😉 Want het waren 12 verrukkelijke verwendagen! Met tegenzin reden wij met onze huurauto terug naar het vliegveld. Tot ziens 🙋🏻

Nicole Schaffers, General Manager, 28-9-2016

Beste Seaside Palm Beach gast,

Van harte bedankt voor uw perfecte beoordeling. Het is geweldig te horen dat u zich echt heel welkom voelde. Uw lof over Lelianne geven we heel graag aan haar door. We hebben als doel onze gasten door middel van het bieden van de beste gastronomie , een professionele en vooral vriendelijke service bij te dragen aan een fijne en zorgeloze vakantie.

Het spijt ons zeer dat zich ongemakkelijk heeft gevoeld tijdens het balkonincident. Als het slot van de deur met het schuifje naar beneden staat wanneer u deze sluit, dan valt deze automatisch in het slot. We gaan zeker intern nog eens bekijken wat hieraan te doen is. Gelukkig kunt u het nu al zien als een anekdote.

We kijken alweer uit naar uw volgende bezoek en sturen u de hartelijke groeten vanaf Gran Canaria.

Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Zeer goed altijd in orde, lekker eten !.

Hilde, 20-9-2016

Zeer lekker eten en alles wordt er aan gedaan om alles naar je wens te krijgen
Nicole Schaffers, General Manager, 27-9-2016

Beste Hilde,

Graag willen we u heel hartelijk bedanken dat u uw ervaring op Zoover heeft willen delen. We zijn verheugd te horen dat u van het lekkere eten heeft genoten en dat alles verder naar wens was. We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Fantastisch hotel en perfecte service

Martin, 16-9-2016

Een mooi gelegen en rustig hotel met mooie zwembaden. Goede, luxe en schone kamers (wij hadden een junior suite geboekt). Het restaurant was geweldig en had een grote varieteit aan gerechten. De service was uitermate vriendelijk. Kortom wij hebben een fijne vakantie gehad; voor herhaling vatbaar.
Nicole Schaffers, General Manager, 22-9-2016

Beste Martin,

Heel hartelijk bedankt voor de perfecte beoordeling. Wat heerlijk dat u een fijne vakantie heeft gehad en dat u van de rust en het eten heeft genoten. Met trots lezen we dat de service uiterst vriendelijk was. We zien u graag weer bij ons terug!

De hartelijke groeten vanaf Gran Canaria,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seaside Palm Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaside Palm Beach in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaside Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seaside Palm Beach scoort een 9.53 uit 10 op basis van 152 reviews.