Hotel RIU Palace Meloneras (+ villas) ****

Hotel RIU Palace Meloneras (+ villas)
RIU Palace Meloneras (+ villas)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RIU Palace Meloneras (+ villas) bij:

285 reviews over Hotel RIU Palace Meloneras (+ villas) in het Nederlands

Super

Robert, 10-10-2017

Alles waar super naar onze zin, alleen zwembad moeten ze onder controle krijgen

Ik stond s’morgens vroeg op om handdoeken te leggen en de meeste plaatsen waren al gereserveerd van de dag voordien mits betaling aan badpersoneel

Er waren ook veel mensen die betaalden voor een zetel vooraan als achteraan terwijl ze maar 1 kunnen benutten en er zo 1 ligstoel niet kan gebruikt worden door andere mensen , ik heb het gemeld aan de receptie maar geloofden dit niet

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig

Tonny&mieke, 16-9-2017

Hotel is compleet vernieuwd en alles is geweldig een super vakantie gehad niets is teveel gevraagd en ze willen echt alles voor je doen .wij hebben maar 1 min punt en dat zijn de gasten met het handdoekje leggen maar hier kan het hotel niets aan doen . Wij komen hier zeker terug
Gereisd met partner in september 2017

Geweldige vakantie gehad

Jolanda, 25-8-2017

Rust, ruimte, gezellig, schoon, vriendelijk personeel, lekker eten.

SUPER !

Gereisd met partner in mei 2017

voor een palace erg matig zeker geen 5 sterren

diana, 24-8-2017

hotel op zich...... uitelijk ziet er erg mooi uit

mooi groen 5 zwembaden waarvan 2 voor volwassenen

kamers ....... mooie ruime kamers en erg schoon jammer dat er geen bad was wij hadden uitzicht aan de promenade

eten........... geweldig voor ieder wat wils maar soms waren de combinatie,s verkeerd gepresenteerd zoals bak patat bij de visafdeling hoort niet

buiten weinig schaduwplekken ook al had je schaduwdoeken maar die werden niet gebruikt en inderdaad ik vind niet roken in het restaurant afschaffen

sommigen bedienders waren echt chagerijnig kon geen lach van af

zwembad ............ 1 zwembad waar je alleen met kleine waterspeeltjes mocht spelen voor de kinderen groete zwembanden en zelfs kleine waren taboe als jullie wat meer animatie bij de pool geven voor de kinderen zou het een stuk gezelliger zijn animatie s,avonds was ook erg slecht geen volle zalen dit hotel is alleen gebasseerd op geld verdienen en geen sfeervol hotel zeker niet voor kinderen

en dhr manager ga eens u indeling aanpassen kinderdisco om 19.00 hallo doe het dan om 20.30 als iedereen een beetje klaar is met eten en daaraan de show geplakt ik ben in heel veel palace hotels geweest maar vondt dit qua animatie de allerslechste en dan zeggen ze ja had je maar een clubhotel hiernaast moeten nemen maar dat vindt ik een slecht excuus er zijn zat palace hotel die het nog beter doen qua animatie voor groot en klein dan een clubhotel

o ja dat meisje die zogenaamd overzicht moet houden op de zwembaden ivm de grote zwembanden achter een boom schuilen en dan nog op een toon zeggen dat het niet mag dat werkt niet grote mensen met een zware badge met zo.n hard balletje dat mag wel wat trouwens gevaarlijk is had haar baas erbij gehaald en die hadt het maar over regels die wou niet eens naar je luisteren hij vroeg of ik de manager wou spreken en ik zei ja kamernummer doorgegeven en vervolgens daar ook niets meer van gehoord erg betreurig dit

mensen nogmaals eten en hygiëne top niets op aan te merken maar voor mij geen riu palace melonares meer aqlles draait daar op geld en niet de gezelligheid voor de klanten en ik hoop dat de manager dit leest dat hij/zij nu wel de moeite neemt om hierop te reageren

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfekte bestemming aktiviteien, toch ook rust.

A.J.F.M.van den Goorbergh, 6-8-2017

Riu Palace Hotel Meloneras is een buitengewoon goed hotel.

Het is gelegen in een mooi park, beschikt over 5 grote zwembaden en een zeer goede fitnessruimte. Daarnaast is er een speciaal gedeelte in het park waar een kinderzwembad is en de gehele dag oppas, die ook met de kinderen activiteiten verzorgt. De bedienden zijn buitengewoon vriendelijk en doen er alles aan het je naar de zin te maken. Het hotel beschikt over een keuken, die zeer uitgebreide buitengewoon goede buffetten zowel warm als koud verzorgt.

Daarnaast zijn er nog 2 aparte restaurants, waar je bij pensionboeking geen extra's voor betaalt. De kwaliteit is zodanig, dat wij er al een 7-tal keren geboekt hebben

Gereisd met partner in januari 2017

Een fantastische vakantie en wij gaan zeker terug.

Gabriele, 2-8-2017

Wij waren op zoek naar rust en hebben deze gevonden in Riu Palace Meloneras.

Een mooie en verzorgde omgeving, alles wordt er goed verzorgd en proper gehouden. De kamer was mooi en proper. Het linnengoed op tijd ververst.

Een echte aanrader voor iedereen die wil rusten en de batterijen opladen.

Ik heb een tip voor de directie, maak een duidelijk onderscheid tussen de rokers en de niet rokers zones. Want eten als een niet roker is niet prettig om in de rokers zone te moeten eten.

Nog een tip is dat het ontbijt voor de mensen die vroeg moeten vertrekken iets ruimer mag zijn.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Evi, 17-7-2017

10 jaar lang al ga ik 2x per jaar naar dit hotel.

Sinds een dik jaar vernieuwd. Dit is voor mij het beste hotel dat er bestaat. Vriendelijk, proper,....

Gereisd met vrienden in januari 2009

Fantastisch hotel

A van Ballegooij, 12-7-2017

Hotel rui palace maspalomas is een geweldig hotel het ligt in een rustige omgeving met de zandduinen voor je deur. Aan te raden is als je naar de zee wilt om dat s'morgens te doen .

Het hotel heeft een prima service . Het personeel is ontzettend vriendelijk.

Het eten is gewoon een aanrader elke dag meer dan voldoende keuze.De kamers worden heel goed bijgehouden.

Minpuntje is dat de douche in het bad hangt en dat het afstapje naar de vloer best hoog is.

Men heeft beloofd dat ze dat gaan veranderen.

Gereisd met partner in juli 2017

Top hotel met fantastisch personeel

Teunissen, 19-6-2017

Dit hotel is zijn 5 sterren dubbel en dwars waard. We kunnen niets negatiefs vinden. Het hotel heeft een luxe uitstraling, het eten is zo uitgebreid en heerlijk. Het personeel de vriendelijkheid zelve. Kortom je voelt je ook echt gast in dit hotel. We gaan hier zeker weer naar toe.
        Gereisd met partner in juni 2017

Top locatie modern schoon en rustig

Jacqueline van Lochem, 4-6-2017

Dit hoel maakt alles waar als je op zoek bent naar kwaliteit rust alles nieuw strak wit en kamers niet gehorig hooguit de schoonmaakkar van buren naast of boven je hoor je niks top airco top bedden en heerliijke douche (raindance) hotel is half pension of all inclusive te boeken het ontbijt is geweldig alles vers en ook het dinerbufffet uitmuntend en niet te vergeten geweldige wiijnen die ze ook op voorraad hebben ( deze wel zelf betalen maar ze hebben alle wiijnen op de kaart en redelijk geprijsd zoals Valburone een Ribera Reserva 2011

Perfect hotel voor een stel of vriendencouple om tot rust te komen meerdere zwembaden(zoutwater) geen bedden en of handdoeken terreur voldoende aanwezig. Boulevard mooie winkels zoals Stradevarius Mango, Mint Saffier de luxere winkels goede restaurants een aanrader is The House zowel vlees als vis en overal goede wijnen en vriendelijke mensen

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Palace Meloneras (+ villas) in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Palace Meloneras (+ villas) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Palace Meloneras (+ villas) scoort een 8.97 uit 10 op basis van 289 reviews.