Bungalow Maytren **

Bungalow Maytren
Maytren

2 reviews over Bungalow Maytren in het Nederlands

Cristian & Vera, 15-6-2004

We zijn in sept.2003 geweest en we zijn wel tevreden over. Toch wij hadden voor de hele week een huurauto ter beschikking. Anders 't is een beetje ver van het strand. Leukste was dat we heleemaal alleen waren in de complex van 6-7 huisjes en wij hadden de prive zwembad alleen voor ons.
    Gereisd anders in juni 2004

Liza en Raman, 11-6-2004

Prima tijd gehad in Bungalow Maytren. In onze periode, begin juli, lekker rustig en niet alle bungalows bezet. Hierdoor hadden wij het zwembad, wat voor onze bungalow lag, voor onszelf. Zowel voor als achter een terrasje en door afscherming aan de zijkant geen inkijk van voorbijgangers.

Op loopafstand van winkelcentrum, het strand is wel een stuk lopen. Bereikbaarheid prima met de taxi (goedkoop), je moet wel soms duidelijk maken waar het is.

Service was minder. De kluis was stuk, waardoor wij de 1e dagen onze kostbaarheden mee moesten nemen. Eigenaar sprak geen Engels, maar door bemiddeling van de reisorganisatie werd na het weekend de kluis gemaakt. Op de dag van vertek werden wij de bungalow 'uitgezet', nog voor het tijd was stond de schoonmaakster binnen die ons zei dat we eruit moesten.

Ondanks de brutale schoonmaakster en de kluis zeker een aanrader en niet te duur!

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Maytren in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Maytren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Maytren scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.