1 review over Villa Los Lagos 2 & 3 in het Nederlands

Prachtige villas

hengernie, 4-10-2013

Wij hebben 2 weken in los lagos 3 vakantie gevierd.

Het zijn hele mooie en ruime villa's. Een auto is wel nodig omdat je in het binnenland zit. Wil jij naar de kust dan is 10 minuten rijden met de auto..

Het is een hele rustige omgeving. Twee prachtige golfbanen waarvan de Nord baan heel bijzonder is. Het personeel is erg vriendelijk en staat direct voor je klaar. Er is een restaurant alleen was dit gesloten tijdens onze vakantie. De villa's zijn erg schoon ondanks dat er maar 1 keer is schoongemaakt tijdens onze vakantie. Wel kwamen ze om de 2 dagen de handdoeken verschonen en 1 keer in de week de bedden verschonen.

Verder een prima plek om een rustige vakantie te hebben.

Naast de prive zwembaden is er boven ook nog een gemeenschappelijke zwembad. Als je slecht ter been bent is dit niet aan te raden.

Gereisd familie in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Los Lagos 2 & 3 in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Los Lagos 2 & 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Los Lagos 2 & 3 scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.