Hotel H10 Playa Meloneras Palace *****

8,8

358 reviews over Hotel H10 Playa Meloneras Palace in het Nederlands

Super hotel

Desmedt S, 4-10-2017

Wij hadden een super vakantie in dit fantastische hotel. Kamers ruim en heel proper. Personeel heel vriendelijk. Eten was zeer uitgebreid en heel afwisselend. De ligging is ook perfect, vanuit het hotel kan men zo de boulevard op en wandelen tot aan de gezellige restaurants en terrasjes. Mooie shoppingcentra op 1,7 km. Het adults only zwembad is een aanrader. Heel fijn dat je gaan handdoeken moet leggen. Doe je het wel, dan worden ze voor 10 u weggehaald. Zo zou het overal moeten zijn, geen stress dus 's morgens om een plekje te vinden, er was plaats genoeg. Wij gaan zeker terug !
Gereisd met partner in september 2017
Yves Houben - Management Team H10 PMP, Direktor, 5-10-2017

Beste Desmedt S,

we willen u bedanken voor deze review over uw afgelopen verblijf bij ons. het verheugt ons dat we deel hebben mogen uitmaken van uw vakantie ervaring. Dat u heeft genoten van onze uitzonderlijke ligging, ruime installaties en gevarieerde keuken, zijn voor ons zeer belangrijk. Daarnaast tellen ook details zoals ruimte aan het zwembad en genieten van een relaxte omgeving zeer zeker mee. We kijken er dan ook naar uit om u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen als onze gast.

Management Team H10 Playa Meloneras Palace

Zeer mooi en verzorgd hotel

Pascale, 15-9-2017

Super vriendelijk personeel, van receptie tot restaurant tot kamermeisje. Heel mooie en propere kamers, op het terras heb je geen inkijk van naaste buren, of boven en onderburen. Het domein is inmens groot met verschillende zwembaden, waar altijd een ligzetel te vinden is.

Minpunten is het avondeten, als je om 19 uur kan gaan eten is alles nog lekker warm ,verzorgd en voldoende keuze. Kom je een uur later dan is het niet meer zo, dan hebben al honderden mensen de vleestang of lepel vastgehad en het wordt gewoon terug in de kommen of op het vlees gelegd, er is geen apart schoteltje voorzien en dat is toch niet zo proper. En er is ook weinig ruimte om buiten te eten.

Gereisd met partner in september 2017
Silvia Hoyos Equipo Directivo H10 Playa Meloneras, Direktor, 18-9-2017

Dear pascalepatrik,

Thank you very much for your fantastic review!

We are thrilled to know that you enjoyed our tasted gastronomy, our facilities, our friendly staff... We only want to make your stay unforgettable!

Regarding your criticism, we will transmit it to the restaurant responsible but we always try to keep everything well. We replace the food when it is necessary and we keep clean the buffet.

Thank you once again and we hope to welcome you soon.

Met vriendelijke groeten,

Silvia Hoyos

Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace*****

Super hotel, vriendelijk personeel, top hotel

Christiaansen Sonja, 8-9-2017

Er is niks negatief aan dit hotel
Gereisd met vrienden in september 2017
Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace*****, Direktor, 18-9-2017

Beste Christiaansen Sonja,

Bedankt voor je geweldige review van je recente verblijf bij ons!

We zijn super blij om te lezen dat je het zo een goede ervaring vond, en hopen je snel weer terug te zien!

Groetjes,

Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace*****

Heerlijke relaxte vakantie!

Sabrina, 28-8-2017

Het is een fantastisch hotel!

- Lekker eten

- Geen handdoekje leggen bij zwembad

- Alles wordt goed schoongemaakt, kortom een aanrader!

Ruth (wat een lieve dame!) bij de incheckbalie nam echt de tijd om alles uit te leggen, waar je kamer zich bevind, zwembad, restaurant enz....

Alleen de animatie voor kinderen ouder dan 10 jaar mag wel iets aan gedaan worden.

Kortom is zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Yves Houben - Directie Team H10 PMP, Direktor, 8-9-2017

Beste Sabrina,

We willen u heel graag bedanken voor het plaatsen van deze review over uw afgelopen verblijf bij ons in H10 Playa Meloneras Palace.

We zijn blij dat u heeft genoten van onze keuken, het harde werk van onze poolboys en ons poetsteam.

Ook geven we graag door aan Ruth dat u haar ontvangst heeft weten te appreciëren.

Uw opmerking over de animatie geven we graag door aan onze animatie chef.

We hopen dan ook dat we u snel weer mogen verwelkomen in ons hotel H10 Playa Meloneras Palace.

Yves Houben

Directie Team H10 Playa Meloneras Palace.

het is een fantastisch hotel

truus, 25-7-2017

het eten is goed vriendelijk personeel alles werd goed schoongemaakt het enige wat niet echt prettig was dat het even duurt voordat je alles het gevonden misschien een duidelijker aangeven welke richting dat je moet lopen of een duidelijker plattegrond van het hotel aan de gasten geven maar het is zeker een aanrader
Gereisd alleenreizend in juni 2017
Yves Houben - Directie Team H10 PMP, Direktor, 5-8-2017

Beste Truus,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review over uw afgelopen verblijf bij ons in H10 Playa Meloneras Palace.

We appreciëren dat u heeft genoten van de door ons aangeboden service, maaltijden en installaties.

Het klopt dat we een wijds complex hebben waarbij men in het begin een beetje verloren loopt. We zullen dan ook graag uw opmerking over meer gedetailleerde plattegrond graag doorgeven aan de verantwoordelijke personen.

We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen welkom heten als onze gast.

mooi complex

Hans, 6-7-2017

Terugkijkend op de vakantie heb ik de volgende pluspunten:

eten was zeer goed, voldoende keus, elke dag anders, restaurant is gezellig en modern ingedeeld.

voldoende ligbedden aan het zwembad, handdoek leggen wordt niet toegestaan.

kamer (suite) was zeer ruim en heel schoon.

het hele complex is mooi, goed onderhouden en schoon.

personeel is vriendelijk.

all inclusive formule is zeer uitgebreid, zelfs op de dag van vertrek kun je nog gebruik maken van de all inclusive formule.

bij vertrek werden de koffers in de bagageruimte gezet, hiervoor kreeg je een bonnetje. als je je koffer terug wilde hebben moest je het bonnetje inleveren en werd door het personeel je koffer gehaald. er kunnen dus geen vreemde mensen in de bagageruimte komen.

het hotel ligt op een hele mooie plek, met zicht op de golfbaan.

toch een aantal opmerkingen:

er is te weinig personeel bij de zwembadbar, bovendien werken ze hier niet gestructureerd. het gevolg is dat ze je gerust 10 minuten laten wachten voordat ze je helpen. soms moet je een bonnetje tekenen, de volgende keer hoef je niets te tekenen. er is bij het personeel geen duidelijke taakverdeling, als het lunchtijd is bij het terras van de zwembadbar dan moeten die mensen ook geholpen worden, maar er staan ook mensen aan de bar om drinken te bestellen. het personeel kwam op mij heel chaotisch over. ze kwamen duidelijk handen tekort.

de mensen die drinken komen halen bij de bar moeten met hun (natte) badkleding tussen de tafeltjes door waar anderen zitten te lunchen. wellicht zou hiervoor een andere ingang gemaakt kunnen worden.

het complex is zeer groot, er wordt geen duidelijke uitleg gegeven wat waar is, je moet zelf je weg zien te vinden. de op-/afstapjes zijn niet altijd duidelijk aangegeven, wat voor gevaarlijke situaties kan zorgen.

afhankelijk van waar je kamer is moet je toch telkens hele stukken lopen.

nadeel is dat je je badhanddoeken in de spa moet wisselen.

er is een shuttlebus naar Maspalomas, maar daar kwamen we pas op de laatste dag achter.

entertainment 's-avonds is qua geluid te hard.

de prijzen van de behandelingen in de spa zijn aan de hoge kant.

we hadden all-inclusive, maar voor de mini-bar moest betaald worden.

op het complex staan verschillende afval inzamel punten, er is echter niet bij alle bakken aangegeven welk soort afval er in de bak moet, het gevolg is dat iedereen zijn afval maar in een willekeurige bak gooit.

Gereisd met partner in juni 2017
Yves Houben - Management Team P.M.P., Direktor, 13-7-2017

Beste hans,

Graag willen we u bedanken voor het plaatsen van deze review op deze pagina. We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in H10 Playa Meloneras Palace en vooral dan van zijn mooie installaties, uitzonderlijke locatie, de aangeboden services en van de culinaire buffetten.

Natuurlijk zullen we uw opmerkingen over mogelijke tekortkomingen en verbeteringen doorgeven aan de respectievelijke verantwoordelijken zodat dit door hen geanalyseerd kan worden en dat dit dan, indien nodig, bijgestuurd kan worden.

We kijken ernaar uit om u opnieuw bij ons het hotel H10 Playa Meloneras Palace welkom te mogen heten,

Management Team H10 Playa Meloneras Palace

Geweldig hotel. Volgend jaar komen we terug!

Wilma Stadman, 11-6-2017

Rest. Gaudi is geweldig. Heerlijk eten en zeer vriendelijke en attente bediening. Top!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Yves Houben - Directie Team H10 P.M.P., Direktor, 17-6-2017

Beste Wilma Stadman,

We zijn blij dat u heeft genoten van de service en de gerechten van ons a-la-carte restaurant Gaudi en dat u daarvoor zelfs de tijd heeft genomen om dit via deze weg te delen.

We zullen het hele team van het restaurant hier zeker informeren.

We kijken ernaar uit om u volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.

Directie Team H10 Playa Meloneras Palace

Geweldig hotel in een rustige omgeving

Frits van Kinderen, 13-5-2017

1 supermarkt en langs de kleine boulevard van Meloneras enkele restaurants en veelal winkels die gesloten of niet afgebouwd zijn!

Dus voor gezellige bars en enkele winkelcentrums en drukte moet je een paar km lopen naar Maspalomas

Gereisd met partner in oktober 2016
Yves Houben - Management Team H10 P.M.P., Direktor, 6-6-2017

Beste f_vankinderen,

Graag willen we bedanken voor het plaatsen van deze review.

We zijn blij dat u heeft genoten van het hotel en, door zijn plaatsing aan het einde van Meloneras, de rustige omgeving met zicht op Meloneras Golf.

Desondanks is het centrum van Meloneras, met verschillende winkelcentra, restaurants en bars, op minder dan een kilometer van het hotel. Het klopt dat het centrum van Maspalomas en Playa del Ingles op respectievelijke 2 en 5 kilometer ligt, maar met de taxi is men reeds voor 7 euro in het centrum van Playa del Ingles.

We hopen er in ieder geval op dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen als onze gast.

Uitstekend

G.Bruining, 30-3-2017

Veel wind / tocht bij de liften en in de gangen

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Alleen: afspraken over het het tijdstip van het schoonmaken van de kamer werden enige keren niet nagekomen (b.v. na herhaalde toezeggingen toch pas uren later )

Gereisd met partner in januari 2016
Yves Houben - Directie Team H10 P.M.P., Direktor, 5-4-2017

Beste G. Bruining,

We willen u bedanken voor het plaatsen van deze review over ons hotel Playa Meloneras Palace.

We zijn blij dat u het harde werk en de goede service van onze werknemers weet te waarderen. Zeerzeker zullen we uw opmerking over de aangevraagde reinigingstijden verderleiden aan onze houskeeping manager zodat ze hiervan op de hoogte wordt gebracht als dit niet al gebeurd is.

de tocht en winderige gangen is iets wat moeilijk te controleren valt aangezien onze gangen open zijn en dit afhangt van het weer. Gelukkig hebben we hier in Maspalomas merendeels een rustig en stabiel weertype met maar af en toe momenten met sterke wind, wat natuurlijk niet aangenaam is als dit gebeurt tijdens uw verblijf bij ons.

Hopelijk mogen we u in de toekomst weer verwelkomen als onze gast en we hopen dan met een rustiger weer type.

Meer dan uitstekende accommodatie

Maarten, 21-3-2017

Al vele keren in dit hotel verbleven de afgelopen jaren en nog steeds meer dan uitstekend. Perfect onderhouden complex, uitermate vriendelijke medewerkers (speciale complimenten aan Tatiana alias princessa), eten van uitstekende kwaliteit met ruime keuze.

Heerlijk rustig aan het zwembad, voldoende ligbedden/parasols en korte metten met het fenomeen "handdoekje leggen". Er mag eens een moderniseringsslag door het gebouw maar verder blijft het een uitstekend hotel al is het zeker niet het goedkoopste.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017
Yves Houben - Directie Team H10 P.M.P., Direktor, 5-4-2017

Beste 1415,

Graag bedanken we u voor de tijd die u heeft genomen om uw waardering over ons hotel H10 Playa Meloneras Palace te delen via deze pagina.

We zijn blij dat u, als herhaling gast, wederom zo heeft genoten van uw vakantie bij ons. We zullen Tatiana zeker op de hoogte brengen dat u haar harde werk heeft weten te appreciëren, net zoals zeker ook het werk van al haar andere collega's.

We zullen uw opmerking over het gebouw zeker doorgeven aan de verantwoordelijke personen zodat dit ook kan worden bekeken.

We kijken ernaar uit om u snel weer welkom te mogen heten bij ons in H10 Playa Meloneras Palace

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H10 Playa Meloneras Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Playa Meloneras Palace in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Playa Meloneras Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Playa Meloneras Palace scoort een 8.82 uit 10 op basis van 377 reviews.