7,1

6 reviews over Bungalow El Palmeral in het Nederlands

mooi eiland

maarten dings, 27-8-2009

Vriendelijk personeel, vooral de mensen van de receptie zijn erg aardig en spreken goed engels.

In de avond/nacht is er wel veel lawaai van meestal Spaanse kinderen die rondrennen en schreeuwen.

Het zwembad is open tot 21.00 uur en tegen die tijd word je uit het zwembad gestuurd door de nachtwaker. Jammer dat je niet langer mocht zwemmen!

Het eten in de snackbar in het complex is goed te eten. Nadeel is alleen dat ze niet alles op voorraad hebben. Soms hadden ze alleen maar pizza's.

Op de site stond dat de receptie 24 uur open is, maar dat is niet zo. Meestal tot 21.00 uur.

Tevens staat op de site dat er 5x per week wordt schoongemaakt, maar dat is ook niet zo. Hooguit 3x per week. Er wordt wel goed schoongemaakt.

+ Goedkope taxi's op het eiland

+ veel en leuke excursies, wel aan de prijzige kant

+ Aqualand is vlakbij, een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2009

Annelien van Leeuwen, 11-10-2007

mooie bungalows, met leuke zwembad, gezellige bar, je kan makkelijk eten bestellen, heeft ook eigen kleine supermarkt, internetgebruik tegen betaling, vriendelijke personeels, kan een beetje nederlands spreken, en verder wordt vaak in Engels gesproken. Kamers zijn erg schoon, wordt bijna elke dag schoongemaakt. Doet erg best voor ons!!! Dus aanrader!!!!
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Ton en Syl, 20-8-2007

Het is een mooi bungalowpark dat goed wordt bijgehouden. Iedere dag wordt er schoongemaakt en ook de tuin wordt netjes verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk en het is dus een echte aanrader!!!
Gereisd met partner in augustus 2007

Wytze en Jantsje, 24-3-2006

Onze vakantie was hier niet gereserveerd, na 1 uur wachten konden we in het huisje terecht. Je moet zeker niet in bungalow nr. 12 gaan zitten, veel lawaai van schoonmaaksters s' morgens vroeg en rommel tegen de muur, zoals bloempotten,ladder, veel katten in het park. Voor ons geen aanrader!
    Gereisd anders in maart 2006

gerard, 9-11-2005

Mooi en rustig park met winkelcentrum Faro 2 om de hoek. Centraal gelegen tussen het strand van Maspalomas en Playa del Ingles. Voor een paar euro met de taxi sta je binnen 5 - 10 minuten overal waar je wilt zijn. Vriendelijk personeel, bungalows zijn eenvoudig maar bijna iedere dag schoongemaakt.

Kortom een park om naar terug te gaan

Gereisd met partner in oktober 2005

Fam. Schouls, 22-12-2003

Zeer rustig bungalowpark, waar wij reeds drie keer zijn geweest. Wij (ouderen van 70+ ) vertoeven hier graag. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
      Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow El Palmeral in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow El Palmeral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow El Palmeral scoort een 7.14 uit 10 op basis van 7 reviews.