7,1

250 reviews over Bungalow Duna Beach in het Nederlands

Voor dat geld kom je nergens meer

John, 16-8-2017

Rustig gelegen park vriendelijk personeel kom er al 10 jaar in maart en november alléén zouden ze eens moeten renoveren zwembad en park is prachtig als ze zouden renoveren kunnnen gerust 50 euro meer vragen inrichting is niet meer van deze tijd
Gereisd met partner in maart 2017

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Marion en Ad., 4-8-2017

Duna Beach is een park wat door de reisorganisatie al jaren aangeboden wordt voor een zeer aantrekkelijke prijs die je nergens anders zult vinden op Gran Canaria.

Helaas hebben mensen toch nog het idee om in een 4 sterren resort terecht te komen en komen dan van een koude kermis thuis om vervolgens het park met de grond gelijk te maken wat het niet verdiend.

Als mensen de facaliteiten, ligging etc. eens goed doorlezen wordt hun veel frustratie bespaard.

Wijzelf komen hier al verschillende jaren naar volle tevredenheid en weten dat de bungalows basic zijn en dat het strand en Playa del Ingles niet naast de deur liggen en dat we niet op boxspringbedden zullen slapen maar dat vinden wij gezien de prijs prima!

Wij gaan er in December weer lekker 3 weken naar toe!

Gereisd met partner in november 2016

Dit nooit meer

Kris, 27-6-2017

Na aankomst veel ongedierte in de bungalow en hebben wij na 1 nacht een nieuw bungalowpark in maspalomas geboekt en zijn wij meteen vertrokken uit Duna beach. Eten erg slecht en park wordt slecht onderhouden, alles was vies. Ook hele oude lakens en handdoeken.
Gereisd met partner in juni 2017

Dit nooit meer

Geja, 24-6-2017

Tja..geen worden voor slecht eten en personeel. Huisjes erg gedateerd. Absoluut geen gebruik maken van halfpension formule.
Gereisd familie in mei 2017

fantastisch nog steeds. Meerdere keren geweest.

Simon van der Kaa, 10-5-2017

Mooi ruim park, centraal gelegen tussen de zee en Gran Canaria centrum. Naar allebei is het ongeveer 50 minuten wandelen. Ook vanuit het park rijd er een bus waar je tegen een kleine vergoeding er naar toe gebracht word. Maar ook met de taxi is het goed te doen, kost ongeveer € 5,- Het park is bijna altijd vol en toch is het net of het niet druk is. Leuke zwembaden voor de groten maar ook voor de kleintjes is er een zwembadje. Het is mogelijk met ontbijt of half pension te boeken. Het eten is daar redelijk. Het personeel gaat op zich wel, vriendelijk en behulpzaam. Net wie je treft, maar dat is overal zo. Het park ziet er netjes en verzorgd uit maar de laatste jaren zie ik wat achterstallig onderhoud, ook minder personeel rond lopen. Op het park is een klein winkeltje maar dicht bij ook wat grotere supermarkten. Ook zijn er supermarkten die de boodschappen op het park komen brengen, zoals de spar en de hyperdino. Vaak is er mooi weer en het is een leuk park, gewoon een keer doen.
Gereisd met partner in november 2016

Goed onderhouden prettig bungalowparkje

Piea, 22-3-2017

Plezierige gastvrije sfeer. Rustig gelegen.Eenvoudige huisjes. Het is inderdaad wat afgelegen achter de duinen in Campo Golf. Fijne wandeling naar strand en overal taxi's. Voor paar euro kun je naar toeristische Playa del Ingles of naar Maspalomas met zijn prachtige boulevard. Autohuur is voordelig maar ook met bus kun je naar veel plaatsen op het prachtige eiland. Wij komen hier voor de 5e maal in de winter en we hopen nog vele jaren te kunnen gaan. Wij voelen ons thuis op Bungalowpark Duna Beach.
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldige vakantie gehad.

Reinie, 20-3-2017

Heerlijk rustig park,erg schoon wel wat ver van strand en supermarkt maar wij hebben een fiets gehuurd.
Gereisd met partner in januari 2017

Prima bungalowpark

van Giezen, 8-1-2017

We zijn net terug van een weekje vakantie. Wij hadden een bungalow boven gelegen nr 98 dat ligt op het zuiden en heb je de hele dag zon. Twee ligbedden in je eigen tuintje. Erg afgelegen maar wel lekker rustig, auto huren echt aan te raden.Gehele park en bungalow heel schoon, net zwembad met genoeg ligbedden. Alle extra's moet je wel betalen, zoals airco, internet in je eigen bungalow, waterkoker en pay tv enz. Twee volwassenen en 1 kind is wel wat krap...
Gereisd familie in januari 2017

Fijne vakantie

van zevenbergen, 5-1-2017

Snap het negatieve commentaar van sommige mensen echt niet.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Rustige ligging en met de taxi is alles makkelijk bereikbaar. Personeel is vriendelijk en de huishoudelijke dienst is super.

Hele fijne vakantie gehad!

Gereisd familie in januari 2017

Prima plek

Buschman, 29-12-2016

Snap niks van het achterlijke commentaar,komen daar al min.10 jaar.

Altijd schoon we hadden wel een broodrooster,weinig of geen kakkerlakken gezien.Personeel altijd vriendelijk.Eten daar niet,met een taxi ben je zo in het centrum en daar heb je plenty goede en goedkope restaurants.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Duna Beach*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Duna Beach in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Duna Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Duna Beach scoort een 7.06 uit 10 op basis van 255 reviews.