Beoordelingen Bungalow Cordial Green Golf**

Cordial Green Golf**
222 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Cordial Green Golf**
Avda. de Tjaereborg S/N, E-35100, Maspalomas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cordial Green Golf** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cordial Green Golf** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Cordial Green Golf scoort een 8,2 uit 10, op basis van 222 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cordial Green Golf** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cordial Green Golf**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Cordial Green Golf** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 346 vakantiefoto's van Bungalow Cordial Green Golf** vinden. Je kunt 2 video's van Bungalow Cordial Green Golf** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Bungalow Cordial Green Golf** met andere accommodaties in Maspalomas.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,3
7,8
9,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Een aanrader wij komen zeker nog eens terug"vertalen
Gepke

17-10-2014 het is een gezellig / zeer schoon park,
vriendelijk personeel ,
een goed ontbijt en Diner Buffet, zie foto's
2x per week schone lakens en 6x schone handdoeken
zelfs keuken doeken en afwasmiddel in appartement aanwezig
zwembad word dagelijks schoongemaakt
voldoende ligbedden bij zwembad / zonneplaatsen
wij hadden late vlucht terug maar konden met bijbetaling in appartement blijven tot vertrek.
jammer dat dichts bijzijnde winkelcentrum bijna geheel leegstaat.
maar met schutlebus (gratis) of taxi zo rond 3.50 euro per ritje ben je zo bij een groot winkelcentrum , of op het strand.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geweldig bungalow park"vertalen
Luc
10,0

15-09-2014 Onze eerste buitenlandse vakantie in een bungalowpark op basis van logies, normaal altijd all incl. wij zijn met onze dochter van 22 maanden 2 weken in dit park geweest en het was fantastisch. Vriendelijk personeel, schone kamers/appartementen, zwembad werd 5 tot 6x per week grondig gereinigd. We hebben voornamelijk zelf gekookt en uitgegeten, maar de keer dat we in het restaurant hebben gegeten was het gewoon goed te noemen.Er is een supermarkt bij het park, maar op 10 minuten lopen ligt een hyper dino in winkelcentrum faro maar daar is voor de rest niet veel meer. en op 15/20 min lopen een spar. Ook is het mogelijk met de taxi naar de lidl te gaan kost nog geen 5 euro enkele reis. Naar meloneras te voet is goed te doen, 30 min. wandelen (mits men de weg weet) ook gaat er een gratis bus. Foto met route heb ik bijgevoegd.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ideaal met kinderen. Mooie huisjes."vertalen
mevrouw Verbruggen
9,0

23-09-2014 Mooie huisjes, ideaal met kleine kinderen. Als je naar de zee wil dan kun je met een gratis busje. Gran canaria is leuk om een keer te zien maar voor ons niet voor herhaling.

Met partner, Juli 2014
"Top park. Soms iets te druk."vertalen
meijer
8,0

19-07-2014 Heerlijk park. Mooie zwembaden. Het ziet er allemaal top uit.Zes dagen in de week maken ze de huisjes schoon. Inclusief handdoeken en een keer in de week een keurig schoon bed. Doordeweeks is het er rustig. Vanaf vrijdagavond komt er soms extra"visite"bij de oorspronkelijke vakantiegangers. Hierdoor zitten er niet maximaal drie personen( in de 3p. huisjes) in een huisje maar maximaal negen. Dit geeft soms wat overlast (logisch want er zijn opeens veel meer bewoners)Om onrust te voorkomen staan er in het weekend prompt twee bewakers bij de poort die af en toe door het park lopen. De kantine oogt wat gedateerd.Het personeel is super vriendelijk.

Met jonge kinderen, 2014
"Geweldige vakantie met kind van 2jr"vertalen
Rene
9,0

30-06-2014 In Juni hier op vakantie geweest met onze dochter van bijna 2 jaar oud. Het was een hele geslaagde vakantie. De accommodatie was schoon, en werd door een heel leger van personeel uitstekend onderhouden elke dag. De zwembaden waren zeer schoon en er waren meer dan genoeg bedden. De speeltuin zag er ook goed uit. We hebben ook goede ervaringen met het eten uit het restaurant. Zeer vriendelijk personeel.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Geweldige vakantie"vertalen
Daantje
10,0

12-07-2014 Wij zijn net terug van een fantastische vakantie op Gran Canaria! Het park is acht een aanrader. Super vriendelijk personeel, ook in de mini market. We hebben er een keer een hamburger met friet gegeten die goed wat, dus van het eten kan ik niet veel zeggen.
een leger aan medewerkers die het park onderhoud, elke dag word het zwembad schoongemaakt.
Receptie personeel heeft ons geholpen met de huur van een auto, de gasten van el cordial hoeven geen borg te betalen dus dat was ook een plus punt.
Kortom een fanatastische vakantie in een fantastisch park wat ik iedereen aanraad

Met jonge kinderen, 2014
"Leuke vakantie met 2 jaar oude zoontje"vertalen
Niek
6,0
9,0

03-06-2014 Wij zijn met ons zoontje in mei 11 dagen bij CGG geweest.
Plus punten:
Super schoon zwembad
Lekker ontbijt buffet
Aardig personeel
Leuke animatie voor kinderen (van 11:00-13:00 en om 20:00 kinderdisco van 30 min.) en daarna animatie voor volwassenen)
Min punten:
-Avond buffet was een 6.Wel redelijk veel keuze maar wisselend in kwaliteit.
-Met een kleine is het wat ver lopen naar het centrum van Maspalomas of Playa des Ingles (rijden wel taxi's voor ongeveer 4 euro)

Al met al wel een aanrader

Met partner, Mei 2014
"Als van ouds, prima accomodatie"vertalen
Grasman
9,0

30-07-2014 Hele park is netjes en verzorgd, huisjes vrij klein maar prijs/kwaliteit is prima. Personeel niets dan lof, restaurant is goed, kortom, een uitstekende bestemming.

Met partner, Mrt. 2014
"Weer een feestje!!"vertalen
nir
10,0

09-04-2014 Voor de tweede keer hier 12 dagen geweest, en wederom niet teleurgesteld. Te beginnen met ontzettend hulpvaardig en vriendelijk personeel, werkelijk niets is hen teveel zowel bij receptie als in restaurant als met schoonmaken! Speciale lof voor Eduardo van de receptie die ons na diefstal zo geweldig hielp . Huisjes zijn heel schoon, elke dag handdoeken wissel en met bewondering gekeken hoe iedere dag het zwembad wordt schoongehouden. Zowel ontbijt buffet als dinerbuffet elke dag voor elk wat wils....en heerlijk, zeker gezien wat je er voor betaalt............wie daar over durft te klagen moet zich schamen!! Wij komen hier zeker weer terug, als je van rust houdt is dit de place to be!!

Met jonge kinderen, Nov. 2013
"Mooi park met leuke huisjes."vertalen
Marg
8,0

29-11-2013 Cordial Green Golf was een prima verblijf voor 10 dagen met een kind van 2,5. Het ontbijt buffet was uitgebreid. Het buffet 's avonds niet aan te bevelen. Maar genoeg restaurantjes op korte afstand met bus of taxi. Het pierebadje was lekker warm en lekker groot. De kleine zal de kidsclub met Tara missen. Een lieve meid! Het huisje was prima en schoon. Het park ruim opgezet en mooi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?