Beoordelingen Bungalow Cordial Green Golf**

Cordial Green Golf**
211 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Cordial Green Golf**
Avda. de Tjaereborg S/N, E-35100, Maspalomas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cordial Green Golf** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cordial Green Golf** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Cordial Green Golf scoort een 8,1 uit 10, op basis van 211 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cordial Green Golf** in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cordial Green Golf**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Cordial Green Golf** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 287 vakantiefoto's van Bungalow Cordial Green Golf** vinden. Je kunt 2 video's van Bungalow Cordial Green Golf** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Bungalow Cordial Green Golf** met andere accommodaties in Maspalomas.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

205 beoordelingen over Cordial Green Golf**

211 beoordelingen
7,8
9,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Weer een feestje!!"vertalen
nir
10,0

9-4-2014 Voor de tweede keer hier 12 dagen geweest, en wederom niet teleurgesteld. Te beginnen met ontzettend hulpvaardig en vriendelijk personeel, werkelijk niets is hen teveel zowel bij receptie als in restaurant als met schoonmaken! Speciale lof voor Eduardo van de receptie die ons na diefstal zo geweldig hielp . Huisjes zijn heel schoon, elke dag handdoeken wissel en met bewondering gekeken hoe iedere dag het zwembad wordt schoongehouden. Zowel ontbijt buffet als dinerbuffet elke dag voor elk wat wils....en heerlijk, zeker gezien wat je er voor betaalt............wie daar over durft te klagen moet zich schamen!! Wij komen hier zeker weer terug, als je van rust houdt is dit de place to be!!

met jonge kinderen, Nov. 2013
"Mooi park met leuke huisjes."vertalen
Marg
8,0

29-11-2013 Cordial Green Golf was een prima verblijf voor 10 dagen met een kind van 2,5. Het ontbijt buffet was uitgebreid. Het buffet 's avonds niet aan te bevelen. Maar genoeg restaurantjes op korte afstand met bus of taxi. Het pierebadje was lekker warm en lekker groot. De kleine zal de kidsclub met Tara missen. Een lieve meid! Het huisje was prima en schoon. Het park ruim opgezet en mooi.

met partner, Nov. 2013
"Prima tijd gehad!"vertalen
J. van der Schaaf
10,0

23-11-2013 Voor de 8e keer ofzo heen geweest, bevalt ons altijd prima. Wij hebben geen kinderen dus daar kan ik weinig over zeggen. De ligging is wat ver van alles, maar taxi's zijn spotgoedkoop, en iedere dag een wandeling is ook wat voor te zeggen.
Eén keer gelunched in restaurant omdat we zomaar voor 40 euro aan waardebonnen kado kregen - helaas ronduit slecht. Bonnen uiteindelijk dus niet opgemaakt, maar het was wel een leuk gebaar.
Zwembad wordt absoluut top onderhouden, is werkelijk brandschoon, en groot. Voldoende bedjes, al is het jammer dat die niet verstelbaar zijn.
Bedden zijn niet echt top, ik slaap overal prima maar mijn vriendin klaagt er wel over dat dat eigenlijk beter moet. Personeel is bijzonder vriendelijk en receptie ook; iedere klacht of vraag wordt snel en goed behandeld.
Het publiek wat er komt is rustig: geen grote groepen, geen aso's. Wij hadden deze keer een kat die gezellig via t balkon naar binnen kwam en ging liggen slapen. Totaal geen moeite mee, was gezellig beest!

met oudere kinderen, Nov. 2013
"Geweldig en heel rustig"vertalen
familie berg
10,0

23-11-2013 Wij zijn hier 10 dagen verbleven samen met onze kinderen van 14 en 11 jaar.
Het is een schoon ,goed onderhouden en heel erg rustig park met een mooi,schoon zwembad. .
Hele goeie bedden ,alles schoon en ze komen ook dagelijks met schone handdoeken en alles schoonmaken.
We hadden alleen logies geboekt maar het eten is het restaurant is erg lekker en niet duur. Heel erg vriendelijk personeel.
We hadden de hele week een auto gehuurd, genoeg parkeerruimte en is ook niet ver lopen .

met partner, Okt. 2013
"Prima bungalowpark maar slechte bedden"vertalen
Vaes
7,0

11-10-2013 Prima bungalowpark in Maspalomas. Ligt wel wat afgelegen en is even lopen naar het strand, circa 25 à 30 minuten. We zin hier met ins 10 maanden oude baby geweest. Het bungalowpark is verder prima onderhouden. Bungalow is voor twee personen en een baby/kind ruim voldoende. Bedden zijn veel te hard. Ook het avondeten en de animatie valt tegen. Bungalow en zwembaden waren wel goed schoon.

met partner, Sept. 2013
"Nooit meer !!!"vertalen
Ad
5,0
5,0
4,0
4,0
3,0

13-9-2013 Wij hebben de afgelopen twee weken via een touroperator hier een vakantie gehad . De Bungalow's zijn niet ruim , erg klein zelfs en de matrassen zijn hard aan vervanging toe ( erg slecht ) schoonmaak valt tegen en ook het beddengoed met gaten erin .... De ligging is ver van alles vandaan al kost een taxi niet veel . Winkelcentrum farao's is op loopafstand maar staat grotendeels leeg ( nog een restaurantje ,supermarktje , en barretje ) Het strand (duinen van maspalomas ) is niet echt op loopafstand . volgende keer boeken we meer in de buurt van CC Varadero waar ook de restaurantjes te vinden zijn .

met partner, Sept. 2013
"Mooi aangelegd"vertalen
Corrie Lemmens
8,0

8-11-2013 Dit vakantiepark heeft veel huisjes rond het water, er zijn twee gescheiden zwembaden met strandstoelen die helaas niet te verstellen zijn.
Restaurant heeft regelmatig variatie, ze koken flauw( prima voor mij) en het ontbijt is ook prima .tweepersoons kamer en douche boven en slaapbank beneden in woonkamer.
In de omgeving was het bijna uitgestorven, een supermarkt, een souvenirwinkel en een paar restaurantjes was alles.

met partner, Aug. 2013
"Een aanrader!"vertalen
Mandy
8,0

5-9-2013 Wij zijn met z'n tweetjes (beiden 24) naar dit park geweest. Erg mooi en goed verzorgd. Ons huisje is maar liefst 4x schoon gemaakt (in 7 dagen).
We hebben besloten om gebruik te maken van het onbijt, daar hebben wij zeker geen spijt van gehad! Erg lekker, en als je iedere dag iets anders wil eten dan kan dat.
We zijn vriendelijk ontvangen door de receptie en hebben ons goed geholpen als we iets in de buurt zochten (shopping centra, auto's huren, goede restaurants).
De bus stopt voor de receptie om naar het strand te gaan, dikke prima!
Een tip; cross het eiland rond met een gehuurde auto! Sla eens een weg links in, gewoon voor de ervaring.. Hebben wij ook gedaan, 2 dagen, het was helemaal super!
Tip2; neem een Spaans woordenboek mee, erg handig als je borden tegenkomt wat je niet, of maar half, kunt lezen.

Zit je in huisje 187? Dan krijg je er een gratis huisdier bij! Mr. Puska (door een Pools kind zo genoemd).

met oudere kinderen, 2013
"Kleinschalig park"vertalen
Ans
6,0

5-8-2013 Het is een net, fleurig park met heel vriendelijk personeel! De Neckermann kids club stelt niks voor, dit werd begeleid door (een overigens aardige) stagaire maar niet een professioneel iemand. Hier hadden wij meer van verwacht. Wij hadden huisje nr 126 en dat was op een 'druk kruispunt'. Komen en gaan van mensen, dag en nacht. Ook zat je in de afzuiging en de etenslucht van het restaurant, achteraf de minste plek van het park. Voor gezinnen met hele jonge kinderen is dit een mooi, overzichtelijk park!

met jonge kinderen, 2013
"Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen."vertalen
Weijers
8,0

2-8-2013 Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad. Onze dochter van 5 heeft zich prima vermaakt in het super schone zwembad. Wij hadden een huisje met airco (134), fijn huisje met terras en balkon. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet (PRIMA)! Kortom: Perfect onderhouden park, superschone huisjes, goed onderhouden en erg schoon zwembad, ontbijtbuffet was prima, dinerbuffet was wisselend. Personeel erg vriendelijk. en we hadden fijne buren ;-) Tot volgend jaar!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?