Bungalow Cordial Green Golf **

8,3

253 reviews over Bungalow Cordial Green Golf in het Nederlands

Als vanouds. Top.

T+K, 24-9-2017

Favoriet park. Al jaren. Enige minpunt: men moet beter selecteren. Minder jongeren toelaten ( is het niet geschikt voor) en minder locals. Deze laatste groep is vooral in de weekends dominant aanwezig en zeer lawaaiig tot diep in de avond. Verder geen kritiek.
Gereisd met partner in mei 2017

Van harte aan bevolen.

Fam. Kielen, 21-8-2017

Zeer net en schoon park. Om de dag schone handoeken en schoonmaak, om de drie dagen schoon beddegoed.

Mooie tuin en zwembaden. Ook een plus zijn de plafondventilatoren.Buffet is niet duur en van goede kwaliteit, uitgebreide keuze en dagelijks varierend. Park ligt in een rustige omgeving. Hierdoor is het makkelijk om de huurauto te parkeren. Het park heeft 2 sterren, maar 3 - 4 is het zeker waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goede vakantie gehad !

Ron, 15-8-2017

Goed en kindvriendelijk vakantieverblijf met 2 grote zwembaden..

Boek alleen logies en ontbijt ( uitgebreid) .

Avondeten vond ik niet geweldig en je kunt

voor ongeveer hetzelfde geld op de boulevard van Maspalomas erg goed en gevarieerd eten.

Taxi naar Boulevard Maspalomas ongeveer e 3,50 .

Boulevard en winkelcentrum Maspalomas erg leuk om te flaneren , eten en te shoppen.

Helaas wel het reserveren van de ligbedden d.m.v. handdoeken waar niet tegen wordt opgetreden ondanks het verbod en er zijn geen

parasols maar enkele afdaken bij de zwembaden..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie gehad

Maaike, 23-6-2017

Wij zijn net terug van 10 dagen vakantie bij Cordial Green Golf.

Het complex ziet er mooi en verzorgd uit. Kleurrijke huisjes, twee grote zwembaden (hoewel wij maar in één ervan hebben gezwommen) en voldoende plek rondom de zwembaden met voldoende ligbedden. Wat ook lekker is, is dat er een aantal overkappingen zijn waardoor je ook in de schaduw kan liggen.

Het huisje rook schoon toen we binnen kwamen, dit is altijd een goed teken. Wel is de inrichting wat verouderd. Ons huisje (208) kon her en der wel een stuc of schilderbeurt gebruiken. De badkamer werd flink nat doordat de douchedeur niet goed sloot.

Er werd om de dag schoon gemaakt en kreeg je schone handdoeken.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spraak meerdere talen.

Het ontbijtbuffet was lekker, veel keus, maar weinig variatie.

Wij hebben 5 dagen een auto gehuurd. Aanraders zijn de Pico de Las Nieves, Palmitos Park. En neem dan vooral de routes door het binnenland.

Hoewel je het lopend kan doen is er een gratis shuttlebus naar Maspalomas en Playa del Inglès.

Gereisd met partner in juni 2017

Romantisch kinderparadijs

Wendy, 11-4-2017

Wat een idyllisch complex is dit, ik schrijf dit terwijl ik op mijn schattige terrasje zit en rondkijk in de prachtige tuin.

Dit is hoe vakantie er uit hoort te zien, palmbomen & schattige gekleurde huisjes! Echt als op de foto's!

Alles is heel goed onderhouden, huisjes zijn schoon & fris.

De keuken is heel praktisch, ik mis zelf alleen de wijnglazen;-)

Voor mensen met kinderen is dit park echt ideaal, wij liggen heerlijk op een ligstoel 2 meter van de voordeur.

Dus als onze baby op bedje ligt, gaan wij lekker zonnen.

Onze peuter hobbelt door de tuin of zit even rustig voor de t.v;-) Heel veilig gevoel!

Voor vertier moet je even de bus pakken naar playa del ingles. Een hippe aanrader op de verder vrij gare boulevard is tipsy hammock bar! Prachtige cocktails en stoere maaltijden met de directe aanloop naar het strand.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

fantastisch,heerlijk eten. vier mooie zwembaden.

Emile, 8-9-2016

Schone kamers,Complex met veel mooie bloemen.Bungalow is niet gehorig.

Genoeg ruimte.

Als de bedden te hard zijn kun je bij de balie om een topper vragen.

Elke week was er een Barbecue. met veel lekker vlees.

Het strand is best wel ver weg,maar er is een gratis busje er naar toe.

In de omgeving van het complex is niet veel te doen.

Huur een auto, het eiland is zo mooi!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Heerlijke vakantie gehad!

Celine, 21-8-2016

Het bungalowpark is bijzonder goed verzorgd. Het groen is mooi onderhouden, de huizen zijn netjes geschilderd en worden vijf keer per week schoongemaakt, ook de zwembaden zijn schoon. Wel opvallend is dat er zo ontzettend veel katten rondlopen, dat is niet zo fris. (Ik had er zelf niet veel last van, maar als je allergisch bent voor katten zou ik hier niet naar toe gaan.)

De huisjes zelf zijn prima. Zonder airconditioning, dus het is even wennen aan de hitte. De ligging aan het zwembad is prachtig. Het is heel fijn dat er voldoende ligstoelen zijn en dat ze lekker liggen. Naar schaduwplekken is het wel zoeken, die zijn snel bezet.

Onze dochter van 7 kon zelf haar weg vinden naar de miniclub of vriendjes op het terrein. 's Avonds is er doordeweeks mini-disco. Het is een hele goede bestemming met jonge kinderen.

De ligging met aan de ene kant een golfbaan en aan de andere kant wegen betekent dat een auto huren wel heel handig is, dan ben je flexibeler dan met de taxi. Aan de overkant is een parkeerterrein.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk vakantiepark

Valerie, 17-8-2016

Wat een leuk park. Super schattige huisjes, goed onderhouden en redelijk schoon. Twee grote zwembaden (zoutwater) met verschillende dieptes. Vriendelijk personeel. Restaurant is eenvoudig en het eten ook maar voor af en toe is het prima. Kosten zijn 1€ 12,- en € 6,- voor de kids dus prima. Wij vroegen oom bungalows aan het zwembad en naast elkaar en dat hebben we gekregen. Ideaal. We zijn tien dagen geweest en hebben 1 kakkerlak gezien dus dat viel reuze mee. Taxi's zijn heel goedkoop, voor een paar euro zit je in playa del ingles. Aqualand is een aanrader en prima te doen met de lokale bus. Entree was €26,- pp en de kids tot 11 €17,-. Eten in het park is we schandalig duur maar ja je moet eten. Wij zijn zeer tevreden over onze vakantie en hebben 10 dagen onwijs genoten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch!

Renate, 9-8-2016

Net terug van 2 heerlijke weken op dit prachtige appartementencomplex. Park is goed onderhouden. Tuinen worden keurig bijgehouden. Het ziet er echt zo uit als op de plaatjes. Appartementen zijn prima. Niet groot, maar wat zit je binnen met dat mooie weer? Bovenverdieping zit een slaapkamer en badkamer en wc. Ziet er allemaal netjes en schoon uit. Douche is iets aan de krappe kant.

Appartementen liggen rondom de zwembaden. Wij zaten 226. Prima plek. Niet pal aan het zwembad maar wel aan de binnenrand. Aan de wegkant niet zo'n mooie plek. Aan de golfkant lekker rustig.

Mooie, grote zwembaden. Er liggen wel wat handdoeken op de bedjes, maar er zijn zoveel ligbedden om de (meerdere) zwembaden dat er altijd plek is.

Restaurant is prima. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van het buffet 's avonds. Ruime keuze, je hoeft niet van tevoren te reserveren (12,- pp). Ontbijtbuffet kost 8,40 pp.

Personeel receptie, restaurant etc erg vriendelijk en behulpzaam.

Je zit iets verder van het vertier (Playa del Ingles) af maar dat vonden wij niet erg.

Er rijdt een gratis bus overdag naar Playa del Ingles en naar het strand. Taxi kost gemid. 3,50. Wij hebben een auto gehuurd voor een paar dagen.

Leuke plaatsjes: Puerto Rico, Puerto Mogan (leuke grote markt op vrijdag).

Strand van El Faro (Maspalomas) is erg leuk. Mooie boulevard.

Palmitos Park is leuk, maar vrij prijzig (30,- pp) voor wat je krijgt.

Kortom een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne vakantie!

Anne, 7-8-2016

Wij hebben Cordial Green Golf als zeer positief ervaren. De service is goed, het ontbijt biedt ruime keuze. Avondeten is keuze uit buffet of van de kaart. Het avondeten vonden wij wel oke, niet geweldig.

De bungalows zijn goed, ruim genoeg voor 2 personen. Bungalows worden bijna dagelijks schoongemaakt. Maar 2 kakkerlakken in het huisje gehad. Wij hadden het geluk dat wij een huisje hadden aan de kant van de golfbaan, heerlijk rustig. En toch was het om de hoek van het zwembad. De zwembaden zijn heerlijk, groot genoeg, goed onderhouden en ruim genoeg ligbedjes. Iedere dag is er toezicht van een lifeguard, ideaal voor mensen met kinderen, een extra oplettend oog.

Het hotel heeft een kleine supermarkt waar iedere dag verse broodjes etc te koop zijn. Handig als je zelf wilt koken in het huisje.

Vanuit het hotel is er een shuttle bus service naar Playa d'Ingles en naar het strand van Maspalomas (ongeveer 10 á 15 minuten in de bus). Dit is erg fijn! Bij Faro de Maspalomas is ook het centrale busstation om naar andere plekken te reizen op Gran Canaria. Bus en taxi's kosten weinig en is heel handig om te gebruiken om van A naar B te gaan. Taxi's stoppen voor het hotel. In de omgeving van Cordial Green Golf is niet veel te beleven. Dan moet je toch naar het (echte) toeristisch Playa d'ingles.

Kortom; Cordial Green Golf is een heel fijn bungalowcomplex. Rustig gelegen met fijne faciliteiten en goede service. Ik zou het iedereen aanraden.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cordial Green Golf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cordial Green Golf in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cordial Green Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Cordial Green Golf scoort een 8.26 uit 10 op basis van 254 reviews.