Bungalow Colorado Golf ***

Onvoldoende

7 reviews over Bungalow Colorado Golf in het Nederlands

Nooit meer

Ruud , 5-10-2012

Colorado golf heeft ook nog een andere naam Maspalomas Garden. Dit wordt verkocht als een drie sterren complex. Op Colerado Golf staat maar een vork. Je wordt gewoon in het ootje genomen. Wij waren binnen drie uur weg hier, in de bungalow die wij hadden bijna alles kapot. Wel een ding, de dame achter de receptie is vriendelijk. Oja, de deur zat een nieuw slot in, vast met een pakkertje, geen enkele stevigheid, met een tandenstoker breek je zo in, schande.
Gereisd met partner in september 2012

niet doen weekend en vakanties van Spanjaarden

Ontevreden, 11-6-2011

vor de prijs is er niks op aan te merken. En het personeel kan ook heel vriendelijk zijn maar o wee als er Spanjaarden zijn. het personeel luistert dan alleen maar naar hen en het lijkt wel of de spaanse families het voor het zeggen hebben. SCHANDE!!!!! ze beslissen zelfs wat je aan moet overdag dus niet een te kleine zwemslip aan trekken. de zogenaamde machomannen beoordelen dat en het personeel luistert daarna, met name de hoofd huishuoding(Gouvernante)
Gereisd alleenreizend in juni 2011

In 1 woord geweldig

Ricardo & Sabrina, 23-7-2008

Wat de mensen hier boven zeggen is helemaal waar.

Het eten was super geweldig. Dit was eten wat voor mijn gevoel thuishoort in een 5 sterren hotel. Bovendien ben ik een erg moeilijke eter. Maar ik had hier geen enkele moeite met het eten.

De eigenaar is vrijwel altijd aanwezig in park. Is een super aardige man. We hebben met hem een aantal keer na sluitingstijd van het restaurant toch nog een aantal drankjes gedronken.

Zelfs de laatste dag, wanneer officieel wij geen all-inclusive meer hadden, mochten we daar toch nog eten een drinken voor niks.

Ook nadat we onze sleutel hadden afgegeven de laatste dag, en we toch nog wilden zwemmen, heeft de eigenaar ons laten douchen in zijn eigen bungalow.

Het complete personeel daar is ook geweldig. Altijd met een lach. nooit chagrijnig. Alsof het je beste vrienden zijn.

Kortom een super acc. Ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in juli 2008

In 1 woord geweldig!

Ricardo & Sabrina, 21-7-2008

Wat de mensen hier boven zeggen is helemaal waar.

Kortom een super acc. Ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in juli 2008

E. Linssen, 20-5-2008

Wij zijn in de meivakantie naar Colorado Golf geweest via een duitse touroperator. Het is een goed onderhouden, net, ruim en rustig park met nederlands sprekende beheerder en Nederlandse receptioniste. Hier geen handdoekje leggen om 6 uur 's ochtends. Nieuwe ligbedden genoeg. De huisjes zijn netjes, schoon, maar niet groot. Wat verouderd, maar daar wordt aan gewerkt. De bedden liggen goed, maar kraken een beetje. Wij hadden half pension en daar geen spijt van. Het eten is werkelijk uitstekend. Veel variatie en ook voor moeilijke eters!

De ligging is redelijk. Maar de bus stopt voor de deur. Naar het strand gaat regelmatig een gratis bus (ook terug). Winkels en restaurants zijn om de hoek.

Wij hadden een heerlijke vakantie en hebben genoten van de rust van een bungalow met de verzorging van een hotel. Volgend jaar weer!

Gereisd met partner in mei 2008

E. Linssen, 20-5-2008

Gereisd met partner in mei 2008

Anneke en Sophie Lasonder, 19-6-2007

Gweldige acco, lekker eten veel keuze, en heel vriendelijk personeel.

We gaan zeker dit jaar in oktober 14 dagen terug.

Iedereen aan te bevelen.

Gereisd familie in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Colorado Golf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Colorado Golf in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Colorado Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Colorado Golf scoort een 4.29 uit 10 op basis van 15 reviews.