Bungalow Beach Flor ***

Beach Flor
7,3

12 reviews over Bungalow Beach Flor in het Nederlands

sjaak & conny, 1-8-2007

wij zijn afgelopen dec in bungalowpark beachflor geweest,is ons tegengevallen,geen waterkoker en koffiezetter,geen kastje of plankjes in de douche spullen dus op de grond,en we waren er net 3 dagen,zijn er werklui in de tuin bezig,zaten we tegen een berg zand aan te kijken,nee voor ons geen beachflor meer.
Gereisd met partner in december 2006

sjaak & conny, 30-7-2007

wij zijn 1 week in dec '06 geweest,bugalows wel klein net genoeg voor 2 pers,wij hadden geen koffiezetter en waterkoker moest water koken in een steelpannetje,en tot onze verbazing waren er werklui in de tuin bezig met zand net toen we er 3 dagen waren,keken we tegen een berg zand aan,bijna nooit iemand bij de receptie,ligging en omgeving was wel mooi,in de buurt weinig te beleven,moet je echt voor naar playa del íngles,veel winkelcentrums en restaurants,puerto rico is ook een aanrader heel gezellig daar ,en in maspalomas een hele mooie dierentuin.
Gereisd met partner in december 2006

ina, 22-1-2006

wij zijn er in oktober heel geweest, het was een super vakantie. Het zwembad was niets bijzonders, maar goed om er lekker in te dobberen met een luchtbedje. De bungalows zijn ook niet erg bijzonder en ik zou niet in bad gaan, i.v.b met een boiler. Verder een goede aanrader voor en niet te duren en niet te luxe zon vakantie!!
    Gereisd anders in januari 2006

Fam van Niekerk, 25-8-2005

zijn net terug.

jammer van de animatie, was helemaal niks te doen.personeel is erg vriendelijk.erg mooi zwembad.taxi breng je bijna overal naar toe voor 3 euro!kun je echt niet voor lopen. winkelscentra's zijn erg mooi. wij hebben en prima vakantie gehad.prachtig eiland, met erg mooi weer. komen zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in augustus 2005

j_vdort, 7-5-2005

Redelijke bungalow,sprinkhanen in overvloed en het restaurant bestaat uit oplichters.Amusement?? Karaoke e.d.Goedkoper kan niet.
        Gereisd anders in mei 2005

Fam. Struijs, 14-10-2004

ruim van opzet,veel groen,kleinschalig daardoor makkelijker contact met andere gasten.

s (kakkerlakkenimpel maar goed eten en drinken.

Leuk entertaiment met Fabian

Taxi naar Playa del ingles euro 3,50

ook leuk voor kinderen en hier kom je tot rust, wel af en toe pepe,s (kakkerlakken) maar ja die kom je overal tegen op Gran Canaria

Marcel en Sabje, 12-10-2004

Heel leuk park,rustig, overal goed naar toe te gaan dmv taxi (naar Playa del Ingles is ca. 3 euro) Omdat het park klein is maak je snel contact met anderen. Dit maakt het ook een park voor de kleintjes. Het park wordt momenteel opgeknapt en dat is goed te zien. De bungalows zijn best groot (slaapkamer, keuken met kookpitten,koelkast/vriesvak en een woonkamer) waar je buiten kunt zitten (tuintje). Zwembad is goed en alles speelt zich hier af. Ook het restaurant heeft een goed buffet met voor elk wat wils. Bediening is erg vriendelijk. Animator Fabian krijgt een dikke 10 omdat hij het iedereen prima naar de zin maakt. Omdat je in de natuur zit heb je wellicht wat kakkerlakken, maar hier wordt goed tegen bestrijdt. Degene die wij zagen waren eerder dood dan levend (bus spray is in de bungalow aanwezig) volgend jaar komen we hier zeker weer naar terug, nog niet eerder zo relaxt thuisgekomen.

Nico, 3-10-2004

veel kakkerlakken gezien, daar hou ik niet van.

kom er nooit meer.

Manuela, 5-8-2004

Het is er schoon dat wel alleen wel erg eenvoudig tot oude spulletjes in accomodatie.

Het zwembad is TOP !!, en er zou iets meer afwisseling aan het eten mogen gebeuren. Verder valt er niks negatiefs over te zeggen. Erg kindvriendelijk

Gereisd anders in augustus 2004

Jan vanD, 11-5-2004

Inderdaad niet een nieuw ap complex maar wel goed verzorgd.

Het zwembad was keurig schoon net als het gehele park overigens . Het Annimatie team ( Fabian ) was geweldig leuk bezig met de kleintje`s Personeel was vriendelijk , eten was behoorlijk Persoonlijke mening is dat je prijs kwaliteit ziet dit een heel keurig complex is. Voor gezinnen met kleine kinderen best een aanrader

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Beach Flor in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Beach Flor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Beach Flor scoort een 7.25 uit 10 op basis van 12 reviews.