Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria ****

Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria
Radisson Blu Resort Gran Canaria
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria bij:

19 reviews over Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria in het Nederlands

Ontstressend!

Marianne, 21-9-2017

Het radisson hotel is een echte aanrader, kamers zijn super luxe, heerlijke bedden, bad/douche, dagelijks kleine shampoo enz, badjassen, ligbedden op het terras, echt overal is aangedacht. Zwembaden super, lekker verfrissend. Ontbijt is perfect, voor ieder wat wils, zeer uitgebreid, avondeten in 'fillini & the pool bar' zeker aan te raden, buffer van 'the larder valt helaas tegen, koud en taai, maar gelukkig genoeg mooie restaurantjes op loopafstand in de buurt (N44, Jungle Rock, Tex mex, Zona Verde). Entertainmentteam doet hun uiterste best. Service van al het personeel stijgt sowieso overal bovenuit, willen werkelijk alles voor je doen, niks is te gek! Zou dit hotel zeker aanraden!
Gereisd met partner in september 2017

Super goed!

Karin, 18-8-2017

Mooi hotel. Vriendelijk behulpzaam personeel. Super ontbijtbuffet waaraan niks ontbrak. Lekker dinerbuffet. Ruime slaapkamer, ruim balkon met ligstoelen en een zitje. Bad en douche. Zeer fijne bedden. Lekkere zwembaden met voldoende ligbedden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk hotel

Marjolijn, 1-5-2016

Heerlijk hotel met top service. Kamers zijn gezellig en comfortabel. Voldoende bergruimte, ook in de badkamer. Eten in 222 erg goed! Ontbijtbuffet zeer uitgebreid.

Voldoende ligstoelen aan het zwembad. Uitzicht schitterend. Goed uitgeruste supermarkt onder het hotel. Volop relaxen in dit hotel. Geen ergernissen.

Gereisd met vrienden in april 2016
ESoler, Director Comercial, 17-5-2016

Geachte Mevrouw Marjolijn,

Dank u wel voor de mooie complimenten. We zijn er trots op dat wij volledig aan u verwachtingen hebben voldaan.

Met vriendelijke groeten,

Mooi hotel, top service.

Anna, 21-3-2016

Het Radisson Blu Hotel op Gran Canaria heeft geweldige kamers en top service. Het zwembad en uitzicht zijn erg mooi. Het buffet in het La Canaria restaurant kan beter. Bar & grill 222 SW is een aanrader daarentegen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016
Esoler, Director Comercial, 28-3-2016

Beste Anna,

Hartelijk dank voor het delen van reacties! We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf in het resort. Wij danken u voor uw feedback. We hebben ze doorgestuurd naar ons eten en drinken afdeling om te overwegen voor toekomstige verbeteringen.

Groeten.

Ongelooflijk mooi en een top service

Jeroen, 31-10-2015

Hotel ligt net buiten Patalavaca . Alles kamers/appartementen staan met zicht naar de zee gericht. Geen last van lawaai. Zeer goed geïsoleerd. Strand van Patalavaca ligt naast het hotel. Appartementen zijn zeer ruim en luxe ingericht en de bouw constructie is van hoge kwaliteit. Complete moderne keuken met alle inbouwapparatuur. Je kunt lekker zelf koken en als je ergens wilt eten is er keuze genoeg in het hotel, Patalavaca of Arguineguin. Wasmachine incl droger aanwezig. Airco in woonkamer en slaapkamer apart van elkaar te bedienen.Badkamer ruim en balkon is groot! Nespresso apparaat ook aanwezig en Nespresso cups worden 2x per dag aangevuld. De service is subliem en van ongekende hoogte!! Het is jammer dat touroperator hier niet meer naar toe gaat (vanwege commercieel redenen melden ze..?) Mogelijk dat het "financiele" plaatje niet aantrekkelijk is maar dit hotel is dubbel en dwars zijn geld waard. Ik kom al 20 jaar op Gran Canaria maar dit hotel is toch wel het beste op dit eiland.
Gereisd met partner in oktober 2015
ESoler, Director Comercial, 12-11-2015

Zeer geachte Mijnheer Jeroen,

Het verheugd ons zeer om te vernemen dat wij aan al u verwachtingen voldaan hebben en dat u zo genoten heeft in ons hotel. Wij zullen uw mooie ervaringen aan ons personeel doorgeven. Wij zijn er vooral trots op om te horen dat u de service subliem en van ongekende hoogte heeft ervaren. Hopelijk zien we u weer terug in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groeten,

fantastische vakantie in een prachtig hotel

pier faber, 25-4-2014

Zeker 5 sterren waard. Erg mooie en ruime kamers. Op de kamers staat standaard een Nespresso zodat je elke morgen een lekker bakje kunt zetten. Ze zorgen dat je altijd voldoende cupjes en melk hebt voor de koffie. Mooi groot balkon. Goede service en erg vriendelijk personeel. De kamers zijn super schoon. Tegen de avond komen ze nog eens langs om je bed klaar te maken en de afwasmachine aan te zetten cupjes aanvullen etc. Kortom alles was geweldig!!
Gereisd met partner in april 2014

Niet nog een keer.

René, 28-10-2013

Hotel beschikt over mooie, ruime kamers. Op het balkon echter een stuk doek tussen de kamers, waardoor je vanzelf gaat fluisteren. Een goed verzorgde tuin, echter onvoldoende bedden. Op enig moment zelfs weer terug naar kamer omdat er geen plaats was. En natuurlijk; de onvermijdelijke herstelwerkzaamheden met drilboor en stofwolken.

Het eten in het restaurant op de bovenste verdieping is zeer slecht. Zelfs de ober vond het vlees niet om op te eten. Als tegemoetkoming geen rekening voor het eten.

Niet opnieuw naar dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2013

Fantastisch hotel

Eline, 27-10-2013

Prachtige kamers, geweldig luxe balkon. Verwarmde zwembaden, genoeg ligbedden in een mooi onderhouden tuin. Alles is rolstoel en kinderwagenvriendelijk.

Helaas (of juist niet, net waar je naar op zoek bent) weinig entertainment. En er is een kinderclub, maar die stelt niet zoveel voor. Geen minidisco.

Voor kleine kinderen is er wel een speeltuin aanwezig en een kinderbad. Bediening is zeer kindvriendelijk en erg attent. Absoluut een aanrader.

Half pension is ook per dag om te wisselen in ontbijt/lunch, zodat je ook een keer buiten het hotel kunt eten, het restaurant bij het strand is zeer goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Top!

Tineke, 5-7-2013

Super mooie kamers met een geweldig uitzicht. Zwembaden waren ook fantatisch. Ligbedden waren er voldoende. Wij vonden het ontbijt ook fantastich; champagene, vers gebakken eitje iedere morgen, vers fruit, beter kon echt niet. Het is ook geen goedkoop hotel, maar het is het zeker waard. De service was ook erg goed. Wij hadden een latere vlucht, een late check out was geen probleem. We konden tot 17.00 in de kamer blijven.
Gereisd met partner in mei 2013

Super hotel op prachtige locatie aan de zee

Bruno_bogaerts, 12-4-2013

Ligging aan de zee is super, hotel is nog erg nieuw en alles is tiptop.

De suites zijn gigantisch en met alles erop en eraan, living, keuken, wasmachine. Etc. Balkon met jacuzzi ook.

Niet gericht op kinderen maar wel erg kindvriendelijk en ook een miniclub, veel kinderen en toch niet druk.

Geniet van de rust in de ligstoelen vlak aan de zee.

Wel een auto nodig als je uitstappen wil doen, op wandelafstand is er niets te zien. Dichtbij zijn Puerto Rico, Mogan, Meloneras en Maspalomas.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria in Arguineguín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Resort Gran Canaria scoort een 9.13 uit 10 op basis van 20 reviews.