Hotel Monte do Gozo ***

Monte do Gozo

4 reviews over Hotel Monte do Gozo in het Nederlands

Ellen, 15-5-2008

Leuke accomodatie voor een jongeren schoolkamp maar niet voor de individuele reiziger.

Zeer gehorige kamers, je hoort de buren praten en snurken.

Het ontbijt is goed en er is een soort van kantine waar je 'savonds even kan zitten.

Wij waren er in mei en er waren veel busreizen voor 1 of 2 nachten die Santiago bezochten.60+ of jongeren.

Santiago is met de bus makkelijk te bereiken.

Gereisd met partner in mei 2008

Cristina, 22-6-2007

In april ben ik er geweest, kreeg het als overnachting bij een danscursus aangeboden. Het is inderdaad een barakkenkamp en ook ik moest idd aan een strafkamp denken. De kamers zijn simpel, maar erg schoon

(ze worden dagelijks grondig schoongemaakt).

De service is minimaal en voor de mensen die geen Spaans spreken: Niet boeken!

De ligging tov van het centrum van Santiago is idd niet gunstig en het openbaar vervoer vanaf het hotel is ook erg gering(je dient een stijle helling op en af te lopen, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn).

Jammer van zo'n mooie ligging, maar het is niet de moeite waard als hotel om er langere tijd in te verblijven (wel een prima hotel als je op doorreis bent en je alleen even hoeft te slapen en te douchen/ook goed voor pelgrims!).

Gereisd anders in juni 2007

Leo en Syl, 19-4-2006

De grootsheid van het complex en de wijze van opzet doet denken aan een soort van strafkamp, i.p.v. dat het je een vakantiegevoel moet geven.

De ligging is onduidelijk (wanneer je afgaat op het adres en je GPS)Ook bellen helpt dan niet, want men weet alleen te melden dat het ca. 5 km van het vliegveld af ligt. Welke kant uit? Het blijkt in het plaatsje San Marcos te liggen (district Santiago).

Vanaf het terrein is de stad goed bereikbaar.

Het ontbijt is prima.

Het is zeer geschikt voor wandelaars (denk ik, gezien de aantallen die je hier ziet binnenstrompelen!!)

Gereisd anders in april 2006

Familie Hendrikx, 24-8-2005

Wij waren in juni 2005 in Monte do Gozo.

Zeer ruime en schone kamers in een soort van barakken. Met de auto goed te bereiken en parkeerplaats bij de kamers. Via een steile weg (10 min lopen)kom je bij een bushalte. Het ontbijt, wat in de kamerprijs inbegrepen is, is voortreffelijk. Wij vonden het wel een nadeel dat je pas na 20:00 uur 's avonds iets te eten kunt krijgen en dan ook nog alleen in het zelfservice restaurant (daardoor een 6 voor service).

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte do Gozo in Santiago de Compostela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte do Gozo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monte do Gozo scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.