Hotel Los Tilos ****

Los Tilos
5,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Tilos bij:

2 reviews over Hotel Los Tilos in het Nederlands

Twee sterren minder zou realistisch zijn

Kiebooms, 18-11-2016

Airco defect, je kon ook de temperatuur niet regelen zodat ik de ramen heb open gezet tijdens het diner om redelijk te kunnen slapen. geen warm water, veel lawaai en het bed was te kort

ik ben 1.85 m en stak met mijn voeten over het bed. Het diner was echt droevig en dat voor 4 **** ook het ontbijt was maar redelijk en met slecht brood

Gereisd met vrienden in november 2016

Robert Rietdijk, 9-10-2007

Kan alleen maar zeggen dat we echt een fantastiche tijd hebben gehad. Wij waren er van 12 sept tot 26 sept en we zaten op kamer 604! Het app. was schoon (om de dag werd de kamer schoongemaakt door een aardig dametje).. De ligging van het app. was ook erg lekker, zo vlakbij de Yumbo en op 10/15 minuutjes te voet van t strand af.. Schoon zwembad en bij t restaurantje van t app. kun j geweldig eten.. De Yumbo is een erg gezellige gelegenheid om wat te drinken, dansen of lekker relaxt op n terrasje te zitten.. Het was SUPER! Het enige puntje was, vonden wij, dat de boiler heel gauw op was.. Als de 1 gedoucht had dan moest in ons geval de ander echt ff wachten, maar dat is dan t enige! :) P.S. Zat jij in 307 met je vriend in dezelfde periode, neem dan aub contact met me op.. k kan maar nie herinneren waar k j van ken :) Al met al top bij Los Tilos.. Gr. Robert & Danny
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Tilos in Santiago de Compostela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Tilos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Los Tilos scoort een 5.57 uit 10 op basis van 2 reviews.