Camping Paxarinas

6,2

2 reviews over Camping Paxarinas in het Nederlands

aan t strand

mischalauret, 7-8-2013

Goed verzorgde camping met vriendelijk personeel. Veel vaste standplaatsen, maar in juli nog prima te doen, zeker niet te druk. We hadden zelfs een schitterend plekje aan het hek met schitterend uitzicht over het strand en de baai. Wij hebben hier drie nachten verbleven, plan was oorspronkelijk maar één, maar plekje beviel zeer goed. Heerlijk verse vis gegeten in Portonovo bij visafslag.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima plek

a. fennema, 22-7-2009

Camping Paxarinas is een prima camping met een fantastsch uitzicht op zee. Er waren wel veel vaste kampeerplaatsen. Ook Spanjaarden vinden het er ongetwijfeld heel aangenaam. Wij waren in het voorseizoen, dus de meeste vaste gasten waren afwezig, maar in het hoogseizoen zou het wel eens heel druk en rumoerig kunnen zijn.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paxarinas in Portonovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paxarinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Paxarinas scoort een 6.2 uit 10 op basis van 4 reviews.