Appartement Portazgo

Appartement Portazgo
Portazgo

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Portazgo bij:

1 review over Appartement Portazgo in het Nederlands

drukke verkeersweg frusteert nachtrust

J & W, 14-8-2011

Wij hadden een kamer geboekt, zonder vooraf op zoover de ligging te checken. Dat hebben we geweten. Onze kamer bleek aan de voorzijde te liggen, op de hoogste (3e) etage, aan een drukke verkeersweg. Nachtrust ver te zoeken!

Het complex zat vol, omboeken naar achterzijde bleek niet mogelijk. Laat je niet "verleiden" door de opmerking van de receptie dat de verkeersherrie op de 3e etage wel meevalt....

Het matras vonden we nogal hard, maar dat is uiteraard afhankelijk van wat je gewend bent. Het continental breakfast was mager: per persoon 1 broodje en croissantje, koffie/thee en het beleg was uitsluitend een kuipje boter en jam.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Portazgo in Palavea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Portazgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Portazgo scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.