Aparthotel Club Tofio ***

5,4

Matig

8 reviews over Aparthotel Club Tofio in het Nederlands

Ben, 24-8-2005

Wij zijn in juli 2004 hier terecht gekomen, last-minute. De accommodatie viel ons mee. Bijna elke dag nieuwe handdoeken (voor 2 euries springen de dames voor je). Heerlijk rustig geen overdreven lawaai, soms van de muziek, maar een doorgeknipte snoer doet wonderen. Het eten was voortreffelijk en beslist niet koud (alleen het ijs wel :) )Vriendelijk personeel bij het terras/zwembad; overige personeel stug. Spraken slecht Engels en Duits.

Een goeie plaats om heerlijk rustig te genieten. Voor mensen die hutje-mutje aan het strand willen liggen, is dit niets.

ron en eef, 19-8-2005

wij zijn er net weer van onze vakantie in hotel club tofio in fuerteventura.

de kamer was redelijk netjes.

het avond programma is niks. je kunt genoeg drinken krijgen maar de muziek is waardeloos (oude muziek en veel duits). en elke avond weer de zelfde liedjes met de kinderdisco, we werden er gek van.

het strand vonden wij wel heel erg mooi, het is natuurlijk geen mooi wit/geel strand. (er liggen heel veel kiezel stenen en zwart zand) maar de zee is wel heel mooi helder. je kunt er mooi snorkelen en de visjes zwemmen gewoon om je heen.en het is een mooi rustig strand, je hebt alle ruimte om te liggen en om te zwemmen.

de ligging van het hotel is wat minder, maar je kunt met de bus alle kanten op, maar het mooiste is als je een auto huurt.

het eten was goed, soms was het wat lauw maar soms ook niet.

als iemand graag wat wil weten stuur gerust een email.

Theo Min, 3-8-2005

Algemene indruk - redelijk mooi maar doordat het een duits ingericht hotel is is het voor Nederlanders wat minder. Echter is het wel allin en dus prijstechnisch zeer goedkoop.

ligging als het voor een relax vakantie is en het is allin dan is het goed anders afgelegen

bereikbaarheid is wat minder

service redelijk vriendelijk personeel.

prijskwaliteit is goed te noemen.

Pinel, 21-5-2005

Wij zijn er een paar jaar geleden geweest en zoals de rest ook al heeft vernomen: veel Duitsers. Dat was een zwaar minpunt. Ook de ligging van het hotel is niet ideaal. In de omgeving 1 grote supermarkt en voor de rest is er niks te doen. Ook bevindt zich bij het hotel een lava strand, (terwijl het eiland bekent staat om zijn mooie zandstranden). Maar ja, daar betaal je dus ook naar. Met een huurauto is het ideaal om het hotel te ontvluchten.
Gereisd anders in mei 2005

Sjonnie en Anita, 7-3-2005

Veel geld, weinig plezier. Duits, Duits en nog eens Duits.(maar dan ook alles) Elke dag koud voedsel (ooit warm geweest..) gelukkig met huurauto het complex kunnen ontvluchten. Vrij uitzicht op alle achter/voor/zijburen. Zeer afgelegen complex direct aan zee met strand van keien. Alleen het koude bier was goed.

Geen aanrader!!

Gereisd anders in maart 2005

trees demolie, 13-2-2005

goedkoop hotel. nogal op duitsers & tjechen gericht. het eten is er ronduit slecht. de dessertbar 's avonds uitgezonderd. personeel is er wel vriendelijk. de accomodatie is nogal uitgeleefd en aan een grondige opknapbeurt toe.
Gereisd anders in februari 2005

Ginger, 23-6-2004

Wij zijn hier vorige zomer geweest. En het viel ons erg tegen. Alleen barpersoneel was vriendelijk, de rest erg nukkig. Het eten was niet om over naar huis te schrijven. Park op zich was leuk, kamers netjes, maar weinig vertier op, inderdaad bingo na. Ook in de omgeving weinig te doen.
    Gereisd anders in juni 2004

Petra, 6-2-2004

Zomervakantie 2003 14 dgn. geweest. Het is erg jammer dat er HEEL VEEL (enorm) duits is, ook de animatie. Animatie vonden wij er flauw (bingo ed). In de direkte omgeving is er buiten het park niets te beleven. Je moet minimaal 15 min. met bus/taxi om een leuke plaats te bezoeken. Eten was weinig variatie en vaak lauw.
    Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Tofio in Tarajalejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Tofio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Tofio scoort een 5.38 uit 10 op basis van 8 reviews.