Aparthotel Bahia Grande (Playitas Grand Resort)

Aparthotel Bahia Grande (Playitas Grand Resort)
Bahia Grande (Playitas Grand Resort)
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bahia Grande (Playitas Grand Resort) bij:

23 reviews over Aparthotel Bahia Grande (Playitas Grand Resort) in het Nederlands

Toppie !!!!!!!!!!!!

Roger, 9-5-2010

Een week in Bahia Grande doorgebracht en dat is ons uitstekend bevallen. Het is een zeer ruim opgezet complex en ook nog eens rustig gelegen. Dit alles omgeven door een fraaie tuin met uitzicht op strand (zwart zand) en zee. Een plaatje ! Het vissersdorpje Las Playitas ligt op loopafstand is nog authentiek. Geen commerciële toestanden dus, dan moet je naar Corralejo of Costa Calma.

Het appartement was ruim (55 m2) en schoon, met terras (begane grond) en van daaruit liep je zo de tuin in. We verbleven op basis van halfpension en het eten was uitstekend. Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en ook het avondeten was prima. Veel verse produkten en live-cooking. Zelfs de drankjes waren inclusief (via TUI Duitsland). De kinderen vonden het zwembad zeer geslaagd en hebben zich hier geen minuut verveeld. Verder veel ligbedden om het zwembad en veel ruimte.

Toch: een auto is hier noodzakelijk en wat doet die grijze onafgebouwde 'bunker' op dat golfterrein ??? Kortom: toplocatie !

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

zeker een aanrader

fam. van burgsteden, 16-3-2009

Geweldig, vraag vooral kamer met zeezicht. Voordat kleine bedrag meer, heb je een hele week plezier! Auto is zeker noodzakelijk. Er is een mogelijkheid om met de bus te gaan. Het ziet er allemaal keurig verzorgd uit. Tuin is prachtig. Zwembad wel wat koud en oppassen met de tegels (glad!!) Kortom: een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Zo snel mogelijk weer terug!!

RB, 1-3-2009

Net terug van een weekje Bahia Grande...Bij aankomst meteen een glaasje champagne, koffers werden naar het appartement gebracht en we konden nog even rustig eten. Appartementen zijn tamelijk ruim en erg schoon. Het eten is heerlijk en zeer uitgebreid en variërend. Lekker aan het zwembad gelegen, er is ruimte zat en je hebt het idee dat het hotel voor de helft leeg is (en dat terwijl het voor 85% bezet was). Dit komt door het grote aantal sporters die dus overdag niet in het hotel zijn. Genoeg entertainment en voorzieningen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dus.....zeker voor herhaling vatbaar, en het liefst zo snel mogelijk!!
Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Thijssen, 2-1-2008

Heerlijke vakantie gehad in Bahia Grande. Rustig gelegen, mooi complex. Prijs kwaliteitverhouding is prima in orde. Prachtig zwembad maar door noodweer hebben wij er geen gebruik van kunnen maken. Het eten op 1e erstdag kostte een paar centen maar was heerlijk. Al met al een aanrader om dit complex te boeken.
    Gereisd familie in januari 2008

gerard, 17-11-2007

Een mooi complex, dat lekker rustig ligt, direct naast een schilderachtig dorpje en per bus naar El Tarajal, een leuk plaatsje met boulevard dat nog niet verziekt is door toeristen.

Enig minpunt was het eten. Het lukte iedere avond door de koks om het eten te laten verpieteren. Jammer, toch gaan we misschien nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2007

F.M. Ras, 6-11-2007

Erg goed en mooi, jammer dat er weinig tot niks te beleven is in de nabije omgeving (boulevard ed) en dat een auto wel noodzakelijk is

F. Bartelse, 6-11-2007

Geweldige locatie in een besloten baaitje. Geen grote commerciele toestand. Er is veel te doen maar ook heerlijk om gewoon tot rust te komen.

J. de Nood, 25-10-2007

Luxe aparthotel vrij afgelegen in een mooie baai. Veeel Duitsers met veel kinderen. Veel faciliteiten tegen betaling o.a. surfen. Uitgebreide keuze in voeding. Auto huren zeker doen want je zit ver van de bewoonde wereld.

Martine, Ellen, Inge en Sara, 2-9-2007

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Bahia Grande.Alles is heel mooi en net. Het HP is prima, lekker

eten gehad en veel afwisseling.Het hotel ligt afgelegen maar dit weet men als men boekt.Het team was super. Proficiat aan Koen,Kim en Sven.Prijs-kwaliteit is dit hotel een echte aanrader. Mijn 3 dochters willen volgend jaar zeker teruggaan. Ik begrijp de negatieve reactie's niet. Wij zijn al in vijfsterren hotels geweest waar het eten minder goed was als hier.

Gereisd familie in september 2007

bert-kristin-lore-fien-rob, 31-8-2007

Ja, vakantie weer voorbij en enorm Genoten (met grote G). Na de slechte commentaar op het hotel vertrokken we met een klein hartje! Wat zijn we blij dat we niet geannulleerd hebben, de negatieve reacties zijn compleet misplaatst. Wij (2 volw. en 3 kids) verbleven in Bahia Grande, ruimte zat, nette kamer, lekker eten (amai !), voldoende ligbedden (geen handdoek-leggen om 6.00u). Het personeel was vriendelijk (vooral Inma en Soledad, veel liefs), natuurlijk, bij ons is ook niet iedereen altijd even goed geluimd. Experience TOP ! Koen, Kim en ja, Sven mag er ook wel bij, SUPER !!! Laat even weten waar jullie volgende zomer uithangen en we komen eraan !!!! En ... natuurlijk ook ons gezelschap van over den 'baaarg' was toppie, Danny, Ann, Bart, Raf en ons Bobke ... thanx !!! Aan iedereen die twijfelt aan dit hotel : gewoon DOEN !!! 1 gouden tip : draag anti-slip aan het zwembad, de tegels zijn GEVAARLIJK GLAD !
    Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bahia Grande (Playitas Grand Resort) in Las Playitas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bahia Grande (Playitas Grand Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bahia Grande (Playitas Grand Resort) scoort een 8.64 uit 10 op basis van 28 reviews.