9,3

Uitstekend

3 reviews over BedAndBreakfast Natural Surf Camp in het Nederlands

Super relaxt!

Marc en Suus, 13-4-2009

Een heerlijke vakantie gehad. Relaxte sfeer. Peter en Vanessa zorgen goed voor hun gasten. Lekker ontbijt ´s morgens. Guesthouse heeft een grote slaapkamer met stapelbedden, een relaxte bank, dvdspeler, films, tv en radio. Nette douche/bad en wc. Alles ziet er erg verzorgd uit. Ook buiten een heerlijke zithoek. Het guesthouse ligt centraal in Lajares, met de supermarkt, de bushalte, eettentjes en winkeltjes om de hoek.

Ook de surflessen van Peter zijn een aanrader. Wij hebben heel veel opgestoken van zijn lessen en de sfeer tijdens de lessen was ook heel relaxt. Peter reed ons iedere dag naar de beste locaties voor die dag (en ons niveau). Tijdens de pauze werden we verwend met heerlijke broodjes.

Al met al echt een aanrader voor op Fuerteventura, helemaal voor 'surfminded' mensen.

Gereisd met vrienden in april 2009

Centraal in het noorden van het eiland

Joris, 18-12-2008

Het centraal gelegen Lajares, biedt de mogelijkheid om makkelijk en snel naar noor oost en west kust van het eiland te komen. Dit heeft voordelen als de golf condities per dag wisselen. Plaatsje ligt niet aan de kust, maar infrastructuur en openbaar vervoer is goed en afstand naar het water enkele km.

In het hotel zelf heb je een gemeenschappelijke kamer om te slapen waar het niet aan comfort ontbreekt.

Gemeenschappelijke keuken van de eigenaar kun je altijd gebruiken in het zeer gastvrije gezin.

Supermarkt is 100m verderop en fietsen kun je zo lenen. Wil je iets speciaals dan is alles met de eigenaar te regelen.

Gereisd alleenreizend in november 2008

Saskia, Ziggy en Quinten, 10-3-2005

Mijn 2 kinderen(13 en 8jr)en ik zijn hier eind febr. '05 geweest. Via internet had ik een leuk en snel contact met eigenaar Peter.De kinderen deden het surfcamp.Het mooie karakteristieke huisje ligt aan een doorgaande weg met uitzicht op de bergen, Peter woont zelf op zolder en wij sliepen in de suite (3 bedden),in de "woonkamer" zijn nog 3 stapelbedden. De keuken en badkamer zijn ruim.Iedere dag kregen we een powerontbijt en ook de lunch werd door hem klaargemaakt.Daarna naar het strand,kinderen kregen surf/bodyboardles.Één avond kregen we een bbq. Als Peter s'avonds nog naar Corralejo ging konden wij meerijden.Vlakbij het huisje stopt de openbare bus.Omdat Peter zelf in Fuerte woont kwamen wij op plekken waar je als tourist niet zo snel komt,al met al hebben wij een supervakantie gehad en willen wij in de zomer weer naar het NaturalSurfCamp gaan!

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Natural Surf Camp in Lajares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Natural Surf Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Natural Surf Camp scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.