Appartement Sol Jandía Mar ***

Appartement Sol Jandía Mar
Sol Jandía Mar
7,7

48 reviews over Appartement Sol Jandía Mar in het Nederlands

Wat een supermooie plek en wat een goed eten!!

Fam Lindemann, 3-8-2017

Wat een toplocatie!!

2 min. van het witte zandstrand, nog nooit zo'n mooie zee gezien.

Eten zeeeer gevarieerd en goed op temperatuur.

Elke dag wat anders.

All inclusive is ook echt all inclusive!(smirnoff,bacardi/jack daniels enz.)

Minpuntje zwembad dicht om 18 uur en ook hier geldt handdoekje neerleggen om 9 uur anders geen plekje.

Voor mensen die van nepspullen houden, ma en do markt voor deur vol met nep.

Zitten hier nu een week, nog 1 week vollop genieten van de vriendelijke mensen lekkere eten en de te mooie stranden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk weekje weg

J.R., 29-4-2017

Heerlijke vakantie gehad met elke dag zon. Wij hadden half pension en dat was prima te doen, naast de accomodatie is een winkel met betaalbaar drinken/ eten en ook bevindt zich maandags en donderdags een kleine markt. Strand en zwembad zijn heerlijk! Kortom prima vakantie, niets om aan te merken. Wel rekening mee houden dat woensdags en zondags de kamers niet schoon worden gemaakt en de busreis kan wel 2 tot 3 uren duren.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooie omgeving, prachtig strand

Alwi, 9-11-2016

Tweekamer appartement was gedateerd maar ruim met slaapkamer, keuken, grote badkamer en aparte slaapkamer. Eten was van goede kwaliteit met ruime keuze. Minpunt geen schoonmaak en handdoeken wisseling op woensdag en zondag. Bar bij zwembad sloot om 17.30 uur en daarna geen mogelijkheid om buiten iets te drinken. Bleef de lobby over met hoorbaar veel herrie van de animatie uit de Bierkeller. All inclusive maar wel een bon moeten tekenen voor elk drankje. Complex is aan een drukke, doorgaande weg (FV2) gelegen die je moet oversteken om aan openbare strand te komen.

Twee ligbedden en parasol te huur voor totaal € 13,50 per dag.

Naast het complex 2 x per week een markt en veel winkels op loopafstand.

Pluspunt Wifi op het gehele complex van goede kwaliteit en gratis.

Gereisd met vrienden in november 2016

Geweldig!

Van Eck, 21-8-2016

Acco ligt een straat oversteken van prachtig strand en prachtig blauwe zee. Vlak aan de boulevard, winkel naast de acco. Het complex is met veel groen aangelegd en ziet er keurig bijgehouden uit. De kamers zijn netjes maar wat gedateerd. Zwembad is keurig. Weinig schaduw. Veel mensen kochten zelf een parasol. Wifi gratis over het hele complex. Eten was super. Nog nooit zo goed halfpension gehad. Zelfs gegrilde zalm, asperges. Je krijgt hier echt stukken vis of vlees, wat ik nog niet eerder zo heb gezien. Het smaakte allemaal geweldig!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Ivo, 25-1-2015

Eerst een appertement boven het restaurant gekregen. Vanwege de stank van wasemkap kon je niet op het balkon verblijven. Na 3 dagen een nieuw appartement gekregen. Er is geen airco. In de zomer is dit niet te doen. In de nacht nog zeker 25 graden. Geen oog dicht gedaan. Je zweet je kapot. En het beddengoed wordt maar 2 keer per week verwisseld. In de avond (tot ongeveer half 1) zeer veel lawaai. Ontbijt was redelijk maar kom niet te laat want dan moet je erg lang op een tafel wachten.

Ik heb al heel veel gereisd en dit was mijn slechtste ervaring.

Gereisd met vrienden in september 2014

Redelijk appartementen complex

W. Gloudemans, 1-12-2014

Er is veel hoogteverschil in het complex lastig voor mensen die wat minder te been zijn. Buitenbar ging maar 2 dagen tijdens onze 14 daagse vakantie open. Voor mensen die geen volledig pension geboekt hebben is er dus niets te krijgen. Die dat wel geboekt hebben moeten steeds een aantal trappen af om een drankje of hapje te halen. Belachelijk hoog zijn de prijzen die men vraagt voor WIFI. € 2,00 voor 15 minuten, € 4,00 voor 30 minuten en € 5,00 voor één uur. Voor die hoge prijs kan men ook nog alleen maar bij de receptie gebruik maken van WIFI.
Gereisd met partner in november 2014

Prima voor weekje weg

Marian, 20-2-2014

Goed voor weekje zon.Prima ligging, goed ontbijt. Bedden oké .Groot balkon.

Schoonmaak matig evenals handdoeken en bedlinnen wissel.

Voorkant aan drukke weg wel zon van 10.00-18.00 uur.

Vriendelijke receptie.

Gereisd met partner in februari 2014

als je maar de juiste kamer hebt dan zit je goed.

Janet Hilboesen, 30-12-2013

wij zijn in dit hotel geplaatst omdat ons voorkeur hotel waterproblemen had. Helaas voor ons kregen we een vreselijke kamer toebedeeld met uitzicht op een muur met daaraan een dikke aircopijp die 24 uur per dag lawaai maakte. Heb dit niet geaccepteerd en kreeg het bij de onaardige Duitse receptionist voor elkaar om na 2 dagen een andere kamer te krijgen. Deze kamer was prima, lekker rustig gelegen. App keurig. Niet geschikt om zelf uitgebreide maaltijden te koken. De tuinen worden goed onderhouden. zwembad leuk!. dichtbij het strand en ook niet ver van Morro Jable. Hotel is Duits gericht.Veel bejaarden..Jammer dat het personeel van de receptie niet vriendelijk is. Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt en avondeten...voornamelijk lekker gegeten aan de boulevard in Morro Jable en op nog geen 20 meter van het hotel een tapasrestaurant (leuke Spanjaarden) . In de omgeving sávonds niet veel te doen. In het hotel is een kelderbar met animatie, echter dat stelt niet zo veel voor.
Gereisd met partner in november 2013

Erg mooi!

n_offermans, 23-7-2013

Wij zijn in juli 13 dagen naar dit appartement geweest met 2 kinderen. Appartement was groot met een groot balkon. Alles wordt netjes schoongemaakt en op het complex werden elke dag de tuintjes weer in orde gemaakt het zag er heel schoon uit. Wij hadden all-inclusive. Je kon er 3 keer per dag eten. Het eten is gevarieerd (wij vonden het heel lekker) er zat veel spaans eten bij maar ook genoeg keus voor de kinderen.

Er was veel animatie elk uur was er wel weer iets te doen. In de avond was er kinderdisco (kinderen hadden zich super vermaakt) en daarna een show, bingo, karaoke. Op het complex was het ook vrij rustig er waren altijd zwembadbedjes vrij en s'avonds na 23.00 uur hoorde je niks meer. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk vooral met kinderen waren ze heel leuk! Wij hebben hier echt een top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

erg leuk!

mandy, 12-2-2012

Wij hebben erg genoten van ons verblijf hier. De kamers zijn schoon (al kan de badkuip iets schoner), beddengoed etc. wordt voor je gewassen, het is er erg mooi, zwembad is schoon en mooi en het eten is erg lekker! Vooral het ontbijt is genieten. Je kan wel merken dat het avondeten afgestemd is op de meest voorkomen de gast: de wat oudere mens.

Er worden allerlei activiteiten georganiseerd en er zijn vaak om de dag optredens van bandjes of een comedie avond.

Al met al een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Jandía Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Jandía Mar in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Jandía Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol Jandía Mar scoort een 7.72 uit 10 op basis van 52 reviews.