8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Rocamar Beach*** bij :

3 reviews over Appartement Rocamar Beach in het Nederlands

Super appartement adembenemend uitzicht.

Jandia strand liefhebber, 2-8-2017

Een uitzicht vanaf het balkon wat adembenemend en onvergetelijk is alleen hiervoor komen wij terug. De uitrusting van het appartement laat niets te wensen over. LIGGING OP HET STRAND!! en heel dichtbij lekkere restaurants en supermarkten.
Gereisd familie in augustus 2016

goed verzorgd hotel op perfecte ligging!

m & m, 10-6-2013

Hotel ziet er verzorgd en netjes uit. De ligging is perfect, rustig gelegen, net buiten centrum van het oude Abufeira, direct aan zee.

Gratis Wifi, kluisje op de kamer tegen betaling van 1.50 p.d., geen koelkastje op de kamer. kamers worden iedere dag schoongemaakt, iedere dag voldoende nieuwe handdoeken, echter geen schoon beddegoed in 10 dagen.

Wij vonden het hotelpersoneel niet erg spraakzaam, vnl oudere werknemers.

Wij hadden halfpension, het ontbijt was goed, maar het dinerbuffet was sober, weinig variatie in salades, en het dessertbuffet was 10 dagen hetzelfde.

Er is een zwembad(je) met enkele ligbedden, die helaas in de vroege ochtend al voorzien waren van handdoeken.

Albufeira: leuke plek om vakantie te vieren, veel winkeltjes, terrasjes, en

's avonds op veel plaatsen live muziek.

Ga ook eens naar Lagos en maak en boottochtje langs en door de rotsen, prachtig!

Gereisd met partner in juni 2013

leuk hotel

sandra de bruin, 8-8-2012

hotelkamer is niet groot maar prima in orde. Lekker dicht bij het strand en het centrum van albufeira. Personeel was erg vriendelijk. Wij hadden alleen ontbijt, het buffet van s'avonds was niet zo goed. Kamer was schoon en er werdt iedere dag schoon gemaakt. En iedere dag schone handdoeken. Prijs/kwaliteitverhouding klopt aardig. Wij hebben het prima naar de zin gehadt.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rocamar Beach in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rocamar Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rocamar Beach scoort een 8.27 uit 10 op basis van 3 reviews.