Appartement Relaxia Jandia Luz ***

7,4

70 reviews over Appartement Relaxia Jandia Luz in het Nederlands

prachtig wit strand

C.vd.Berg, 14-10-2017

Mooi appartement, goede ligging, ± 100m van een prachtig wit stand. Kamers zijn netjes en goed voorzien en keuken geen samen geraapt zooitje, miste een water koker. zijn in het hele appartement 5 wandcontactdozen, werd netjes schoongehouden. Erg veel "All inclusief Duisters" die rond 08:15 hun handdoek al neerlegden bij het zwembad, dit was niet toegestaan maar werden niet weggehaald. WIFI erg duur, 7 dagen voor 18 euro. Op het strand 2 strandstoelen en een parasol voor 13,50 de hele dag en rust, een echte aanrader.

Nadeel; het ligt op het zuidpunt van het eiland dus je bent ruim 1 1/2 uur onderweg met de bus om er te komen, zorg voor water op de heen reis, je hebt het nodig, koop een flesje in het vliegtuig. Voor de rest een pracht locatie de moeite waard voor een vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2017

Vergane glorie

Sammert, 1-10-2017

Oud hotel. Kamers zeer gedateerd en niet schoon. Bedden zijn aan vervanging toe. Niet kiezen voor all in. Eten is eentonig, om de 2 dagen hetzelfde. Daarnaast erg weinig keuze, nog nooit zo beperkt meegemaakt bij all in.Het gehele hotel heeft een update nodig om weer van deze tijd te zijn. Dranken en ontbijt zijn wel goed.
Gereisd met vrienden in september 2017

Simpel appartement zonder airco met slechte bedden

Anita, 23-9-2017

Geen Airco in het appartement en het appartement was bloedheet voor 15 euro in de week kun je een ventilator huren maar dat heeft totaal geen zin. Bedden keihard de grond ligt beter. Bankbed lig je beter op maar is maar voor 1 persoon. Als klap op de vuurpijl syntetische kussen om lekker nog meer te zweten. Wij hadden alleen logies. Dat all inclusive zouden wij nooit doen. Je hebt 3 gangen gedurende de dag en je kan gratis drinken bij zwembad. Het assortiment vond ik karig want we dachten erover om een avondje daar te gaan eten, maar wij vonden het er niet aantrekkelijk uitzien. Ook geen gezellige sfeer in restaurant lekker van die grote tl verlichting. Dus we hebben bij de chinees verderop gegeten wat een absolute aanrader is.
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relaxia Jandia Luz bij:

Oke maar eten erg eentonig en fabrieksvoer

Jb, 2-9-2017

Ligging bij het strand, jammer Vd weg, appartement Oke maar niet schoon helaas (achterstallig onderhoud), gelukkig airco. Zeer slechte bedden!!! Zwembad goed, personeel prima
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi hotel

Nederland, 9-8-2017

Leuk hotel aardig personeel,nette kamers eten is lekker zwembad is prima dicht bij het strand
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Anneke van der Meijden, 29-7-2017

Jandia is een gezellig plaatje.vlakbij strand en winkels goed toeven is het daar!
Gereisd met partner in mei 2017

Prima, voor herhaling vatbaar.

Hillie van Breugel, 2-6-2017

Hadden een voordeelkamer geboekt en zaten toch aan de zwembadzijde.

app. 412 . rond het middag uur zon van het balkon, dus heerlijk vertoeven.

De blonde receptioniste is een duitse, die haar talen goed spreekt en is heel behulpzaam. Informatie over de terugvlucht stond niet vermeld, maar zij zoekt het voor je op. Hele grote Spar in Morro jable is goed te bereiken via de boulevard, en 15 min. lopen, voor rest. Waikiki rechts. Te vinden op Google maps. Fijn zwembad met zonneterras, wat elke dag de werd schoongemaakt

door vriendelijk personeel. Prima bedden, wel wat hard maar dat zijn wij gewend. Lekker eten bij La Sirena onder Palm Garden ( 5 min. lopen ).

Klein speeltuintje voor de kinderen.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima uitvalsbasis

Lilian Willems, 28-5-2017

Perfecte ligging t.o.v. het prachtige strand (ligt op paar minuten loopafstand). Supermarkt om de hoek en leuke winkeltjes in de directe omgeving. Wij hadden appartement 127, dat aan de straatzijde ligt. Geen last gehad van het verkeer, ook niet als we in de ochtend op ons terras een kop koffie zaten te drinken. Appartement voldeed prima. Oogt iets verouderd, maar is schoon en van alle gemakken voorzien. In de keuken koffiezetapparaat, magnetron, voldoende pannen, bestek en serviesgoed. Ik kan niet zeggen dat het bed overdreven hard was. Wij hebben in ieder geval prima geslapen. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en wordt goed aangevuld. Mooi, schoon zwembad met voldoende ligbedden en een leuke poolbar met vriendelijk personeel.

Eén minpuntje: flink moeten betalen voor wifi kan echt niet meer in 2017!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heel goed

annemieke, 1-5-2017

ligging is zeer goed, strand en morro jable te voet goed bereikbaar. wij hadden appartement 209 , niet aan de straatzijde, ruim met flink terras, geen overlast van lawaai, Harde bedden opgelost met dekens .

Nooit geen problemen gehad met bezette ligstoelen bij het zwembad, altijd genoeg plaats .

Wij kwamen er pas de laatste dag achter dat clienten bij touroperator gratis wifi hadden. Personeel bij de receptie doet wat ze moeten doen, maar niet erg hartelijk.

Prima appartement als uitvalbasis, maar voor all in leek het ons wel beperkt, ( niet gegeten hier) maar iedere dag naar Morro Jable gelopen voor diner. en lunch in de strandtent.

Gereisd met vrienden in april 2017

heel goed

Kina, 26-4-2017

wat goed is dat het heel centraal ligt heel dicht bij het strand het is niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ivm vele trappen en weinig appartementen op de begane grond
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relaxia Jandia Luz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Jandia Luz in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Jandia Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Jandia Luz scoort een 7.38 uit 10 op basis van 87 reviews.