Appartement Palm Garden **

7,7

82 reviews over Appartement Palm Garden in het Nederlands

Gedateerd...

Rob Buurman, 15-7-2017

Zoals in meerdere reviews vermeld is Palm Garden gedateerd. Het is er schoon, het eten is goed, de bediening is vriendelijk, de zon schijnt er, het ligt dicht bij het strand, dicht bij de winkelstraat, niets mis mee. Dit vertaalt zich in de prijs : je krijgt waarvoor je betaald.

Het hotel heeft meerdere zwembaden maar in december zijn er vooral Duitse gasten (veel senioren) die van de zon komen genieten. En dat kan prima in Palm Garden : het grote terras ligt uit de wind, dus laat in de middag is het met de zwakkere zon nog lekker buiten zitten.

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig!

M.Dijk, 10-5-2017

Grandioos uitzicht over de zee.
Gereisd met partner in september 2016

Wij willen nóg wel een keer!

Yvonne, 1-5-2017

Bij de receptie word je zeer vriendelijk geholpen. Er werd ons zelfs gevraagd of we in de Engelse of Duitse taal wilden communiceren. Appartement met zeezicht was uitstekend. Uitstekend zwembad boven op het dakterras. Ligging is heel goed. Winkels zeer dicht in de buurt en wandelen langs het strand is geweldig! Helaas is wifi en ook t.v. tegen betaling. Ontbijt en 's avonds buffet in het restaurant goed en goedkoop.
Gereisd met partner in maart 2017

een week is lang genoeg

adele, 31-7-2016

Het ligt direct aan een mooi ruim strand. En het uitzicht over zee is mooi. Zat op de 7e verdieping. Het gebouw is wel aan verbouwing toe. De 3 liften zijn vrij klein en waren regelmatig kapot. Voor oudere kinderen is er zo wel in het hotel als omgeving weinig te doen. Wel leuke restaurantjes als je richting haven loopt langs de boulevard. Helaas geen airco aanwezig en wifi moet apart betaald worden. Kreeg bij de receptie echter te horen dit niet te doen omdat hij niet goed werkt
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Redelijk goed

miran, 25-6-2016

Op zich redelijke kamers groot balkon en mooi uitzicht op zee.Ik vindt het wel een compex wat niet geschikt is voor kinderen verder is het er erg goed te vertoefen.De zee is op afstand lopen.De winkels zitten onder de appartementen.Geen animatie.Het zwembad vindt ik helemaal niks ligt op het dak.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gewoonweg goed ! Aanrader

rINUS, 29-3-2016

We waren hier voor de 2e keer. Personeel is netjes, voorkomend en aardig. De schoonmaak is prima, handdoekenwissel gaat ook goed. Wederom logies genomen,

het eten in het restaurant was goed, voldoende, keuze warme en koude gerechten. En de kok staat gewoon te bakken. De prijs van het eten is all-inn, je kan je buik rondeten. Maar het blijft een grote eetzaal, een restaurant (La Sirena ) is wel gezelliger.Doordat er eigenlijk alleen maar strand is en wat winkeltjes is het niet zo toeristisch en dus een gezellige drukte. Het ijs bij de salons is heerlijk. Afgezien vh zwembad (goed verzorgd) is er weinig voor de kinderen te doen. Maar het strand is aan de overkant vd straat.

Gereisd met partner in maart 2016

Super vakantie

Arnold & Maayke, 15-9-2015

Kamer: 8ste verdieping fantastisch uitzicht. Kamer was dik in orde (veel ruimte). Er was geen airco, voor ons geen probleem.

Zwembad: Elke ochtend wordt deze schoongemaakt. Wegens het prachtige strand en de mooie zee hebben wij echter niet de behoefte gehad om hier gebruik van te maken. Ps. Er zijn altijd ligbedden vrij.

Ontbijt: Verse broodjes, elke dag weer wat extra's zoals pannekoeken.

Avondeten: Elke dag zeer gevarieerd, altijd warm en op tijd bijgevuld. Drinken zit er gratis bij in.

Schoonmaak: Komt bijna elke dag langs, alles wordt super goed schoongemaakt.

Omgeving: Het strand en de zee zijn werkelijk fantastisch en erg dichtbij. Wanneer je het hotel uitstapt kom je direct terecht op de boulevard, je moet hier niet teveel van verwachten. Een aantal winkeltjes en een paar restaurants. Op 1,5 km (circa 20 minuten lopen) heb je Morro Jable hier zijn meerdere restaurants.

Conclusie: Voor een ''chill'' vakantie is dit super voor jong en oud.

Gereisd met partner in september 2015

prima plekje, dichtbij alles

Ellen, 7-9-2015

In augustus hier 2 weken verbleven in appartement op de 2e verdieping. Appartement is simpel maar prima met ruim balkon met uitzicht op zee. Wordt goed schoongemaakt (5x per week) en krijgt ook regelmatig schone handdoeken (3x per week). Al lag ons appartement boven een drukkere straat met winkels en restaurantjes er onder hadden wij geen last van geluidsoverlast.

Wij hadden alleen logies geboekt en dat was prima te doen. Supermarkt was onder de appartementen en ook diverse eetgelegenheden waren in de straat en een stukje lopen over de boulevard in Morro Jable. Voor een goed prijsje kun je lekker eten in de restaurantjes.

Het strand is tegenover dus lekker dichtbij, mooi strand waar het prima vertoeven is. Verder ook vele winkeltjes en eetgelegenheden in de buurt.

Kortom Palm Garden, prima voor een heerlijke strandvakantie voor een mooi prijsje!

Super vakantie gehad

Beate Ising, 30-8-2015

Zijn net terug van deze accommodatie.hebben het erg naar onze zin gehad.geschikt voor alle leeftijden.onderaan het complex zijn winkeltjes, café,restaurant en een supermarkt.alles in handbereik.het complex ligt op steenworp afstand van het strand (zeer schoon).het restaurant is eenvoudig maar daarvoor is het eten heel goed en gevarieerd ( helaas geen terras om buiten te eten).Alles is erg schoon.prijs/kwaliteitsverhouding meer dan goed!

Wij hebben geen geluidhinder ondervonden zo hoe vaak hier is aangegeven, wij zaten op de tweede verdieping.

Wie weet gaan we nog een keer terug.

Het is ok.

Tang, 30-8-2015

Locatie is prima ,dicht bij supermarkt en winkel's met mooi uitzicht aan zee,hotel personeel is niet echt vrolijk,vooral de manelijke medewerker,lijk net of ze niet blijk zijn met al die toeristen ,die hotel is leuk voor een keer.

Voor TV moet je 2 euro per dag betalen en voor Wifi moet je 7 euro per dag neertellen,en geen airco en magnetron.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palm Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palm Garden in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palm Garden scoort een 7.69 uit 10 op basis van 100 reviews.