7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lopesan - IFA Altamarena**** bij :

29 reviews over Hotel Lopesan - IFA Altamarena in het Nederlands

Mooi hotel met enkele verbeterpunten

Fam. Klever, 8-5-2017

- Kamers zonder zeezicht liggen aan een drukke doorgaande weg, hiervan heb je vrij veel geluidsoverlast

- Kamers hebben geen airco. Alleen een blazer die je niet zelf op temperatuur kunt instellen, dit wordt centraal geregeld. 'Snachts kan het dus erg warm zijn in de hotelkamers.

- In het restaurant staat de airco 'savonds wél flink aan. Vest of trui zijn wel wenselijk.

- Bij het avondeten geen koffie beschikbaar

- Tegels bij zwembad worden heel heet, oppassen met kleine (kruipende) kinderen.

- Lange busreis van ongeveer 2 uur vanaf de luchthaven

- Er moet 50 euro borg worden betaald bij het inchecken. Ook Wifi moet worden betaald, alleen in de lobby is er gratis wifi.

+ Ligging en afstand tot het strand zijn zeer goed

+ Eten is goed verzorgd en afwisselend

Gereisd met vrienden in mei 2017

Dear Fam. Klever,

Many thanks for your review and many thanks for taking the time to write your comment. We are sorry we did not match your expectations.

We hope you give us the chance to welcome you again and wish you a nice summer month.

With best regards,

tot de volgende keer

Bets, 6-10-2016

Goed hotel kleinschalig.Ligging is vlak bij het strand en aan de boulevard.Het eten is goed en gevarieerd.Zwembad is netjes.Altijd wel een plaatsje te vinden langs het zwembad.Veel Duitse gasten ,maar dat is op dit deel van Fuerteventura bij bijna alle hotels.Men spreekt ook Engels.Er werd tegen gasten die bij het diner met een korte broek kwamen gezegd dat dat niet was toegestaan Als je een kamer aan de straatkant heb dan is er wel wat van de disco aan de overkant te horen.
Gereisd met partner in september 2016

Beste gast Bets,

Met vriendelijke groet,

Prima vakantie

Selles, 8-8-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Ligging perfect, direct aan het strand en winkel straat aan overkant hotel.

Hotel niet te groot, daardoor aandacht voor de vakantie gangers. Eten in restaurant prima voor elkaar. Prijs kwaliteit verhouding klopt!

Personeel vooral aan de receptie heel vriendelijk.

Wij hadden graag paar dagen langer gebleven.

Strand echt fantastisch! Wel jammer dat er geen ligbedden staan van het hotel en je daar drankjes kan halen. Dat is misschien een verbeter punt. Hotel is schoon en kamers prima in orde!

Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Selles,

Met vriendelijke groet,

veel gebreken

natascha vanhoegaerden, 23-7-2016

Algemeen vriendelijk personeel. Vooral receptie dik ok. Restaurant niet ok. Ijs smelt en warm eten is niet warm genoeg. Zelfs de puddingen en chocomousse zijn soms hard en dan weer mals. Mogelijk probleem met de koeling... Frieten soms vuil door andere dingen in te bakken. Geen variatie. Glazen zijn niet proper genoeg. Bij melding brengen ze het wel in orde maar je bent op vakantie in zonder zorgen te zitten... all in minimaal. Tss ochtend middag en avond alleen tussen 11 en 1 de droge koeken (of fastfood) v an smorgens te vinden. Eten aan zwembad is te betalen zoals wafel voor 3euro of sandwish die enkel voor kids is... niet veel bediening aan de bar. Balvin zwembad mag niet, kindvriendelijk??? Te veel lawaai van de kids wilen ze ook niet... 3 sterren is meer dan genoeg...
Gereisd met partner in juli 2016

Dear natascha vanhoegaerden,

Many thanks for your review and your comments.

We are sorry that we cannot respond to your native language and that we did not match your expectations.

With best and sunny regards,

Goed hotel, lekker eten en aan 't strand

Kim, 20-1-2016

Eigenlijk was alles geslaagd, alleen de bedden waren (voor ons) iets te hard.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

rustig hotel, gedateerd, all in clausule minimaal

W.Venema, 14-1-2016

Schone kamers, eten weinig gevarieerd wel voldoende keus.

Bij aanvang van onze vakantie waren de tafels in de eetzaal tegen elkaar gezet zodat je met 6 of 8 personen aan een tafel zat. Tegen de Kerst werd dit gewijzigd in tafels van 4.

Receptie proberen je wel goed te helpen. 1 medew. ( duitser met bril ) is ronduit bot.

All in clausule is nogal mager. Wel drank en eten all in, maar geen snacks of je moet er om vragen, dan krijg je een plakje cake. Kluis betalen, handdoeken met borg en per wissel € 1,

Bedden in kamer zijn vrij hard, Airco werkt niet naar behoren.

Bedden bij zwembad vallen regelmatig plat, vooral als de steun op de onderste stang hangt.

Merendeel Duitsers die elkaar allemaal kennen. 60-70-80 jaar.

Animatie goed maar niet opdringerig.

Ligging is prima, bij shopping center en winkels, mooie boulevard naar oude centrum.

Voor Joggers ideaal lang looppad.

Transfer met bus is circa 2 uur, Wij hebben een taxi genomen en dan is het een dik uur. Kosten € 85 enkele reis.

Gereisd met partner in december 2015

Super!

Koppelaar, 3-1-2016

Ligging super, mooi hotel, erg lekker gevarieerd eten, alles schoon, mooie kamer kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar! Enigste min puntje we waren de enige Nederlanders, erg Duits gericht.
Gereisd met partner in november 2015

Géén aanrader!

Berke, 8-10-2015

De ligging is ideaal. Voor de rest viel het hotel voor ons erg tegen. Personeel zeer onvriendelijk, soms zelfs ronduit bot. In de kamer zelf is geen airco aanwezig, het is luchtverversing.

Het eten is op smaak, niet heel gevarieerd. Kwalijk was de overvloed aan vliegen bij het buffet. Het buffet en brood zat vol met vliegen, welke ook op het eten zaten. Ondanks melding werd geen actie ondernomen. Hotel en eten is gericht op Duitsers . De overdekte ruimte bij de bar stinkt naar (oud) bier.

Bij uitchecken was er met een dame van de receptie onduidelijkheid over de borg van de kluis. Na inleveren van de sleutel moesten we ook de kwitantie van betaling van de borg laten zien. Dat was ons niet verteld. We werden genegeerd en er is verder geen woord gewisseld. Na vinden en overhanden van de bon werd de borg zonder op te kijken op de balie gesmeten en ons geen blik waardig gegund.

Gereisd met partner in januari 2015

Druk familiehotel. Geen rust

Elly, 7-9-2015

Restaurant binnen, hele drukke eetzaal, er is 1 tweepersoonstafeltje, verder lange tafels waarbij je dus met andere families aan 1 tafel zit te eten, totaal geen privacy, keiharde bedden, geluidsoverlast van de disco tot 1 uur in de nacht waar niets mee gedaan wordt. Hier moet je niet naar toe als je niet met een hele familie gaat.
Gereisd anders in augustus 2015

Prima Hotel, aanrader!

LudoNieste, 27-7-2015

Wij verbleven hier van 20 juni tot en met 2 juli 2014.

Het hotel is iets gedateerd, echter de service is van deze tijd!

Alles wordt goed schoongehouden en de hygiëne is top.

Kamers worden elke dag gepoetst en elke dag zijn er schone handdoeken.

Ruime keuze bij ontbijt, lunch en diner. De kwaliteit is prima.

Het hotel hanteert de all inclusive formule.

Er zijn twee zwembaden en een kinderbadje. Handdoekje leggen niet mogelijk. Vóór negen uur 's morgens wordt alles verwijderd. Geweldig!!

Animatie is aanwezig doch niet op de voorgrond en geen luide muziek (behalve bij aqua gym een half uurtje)

De ligging van het hotel is geweldig. Aan de voorkant winkels, restaurants en barretjes, aan de andere kant op enkele minuutjes lopen van het strand. Via de boulevard in 20 minuten naar Morro Del Jable.

Gasten zijn voornamelijk Duitsers, enkele Engelsen, - Fransen, - Nederlanders en - Polen.

Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan - IFA Altamarena in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan - IFA Altamarena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lopesan - IFA Altamarena scoort een 7.45 uit 10 op basis van 38 reviews.