Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park ****

Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park
Iberostar Playa Gaviotas Park
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park bij:

53 reviews over Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park in het Nederlands

Genoten !

Melanie, 27-7-2017

We hebben er een super vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel, veel te doen voor de kids. Animatie top ! Eten allemaal goed en netjes verzorgd !
Gereisd met partner in juni 2017

Super!

Roger Schols, 16-5-2017

Mooi goed hotel met goede service. Schoon en alles helemaal in orde. Leuke mini club voor jonge kinderen en daarop aangepast avond programma. Goede all-inclusive formule. Ook leuk om af en toe in het naastgelegen hotel wat te gaan drinken (gaviotas playa). Daar is namelijk een bar met prachtig uitzicht over zee!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig hotel

Leboki, 1-3-2017

We hebben alleen maar pluspunten voor dit hotel. Erg goed onderhouden, schoon. Het personeel is bijzonder aardig en doen alles om het naar je zin te maken. Je kan in 2 Iberostars hotels gaan eten, het eten is in allebei redelijk het zelfde alleen het andere is massaler en drukker. Het eten is hier heerlijk elke dag een ander thema. Met het ontbijt staan ze verse sappen te persen. Er loopt een prachtig wandelpad langs de zee waar je ook een boulevard vol met winkeltjes hebt. In 1 woord het was een geweldige, heerlijke en relaxte vakantie.
Gereisd met partner in februari 2017

Erg mooi hotel, waar je lekker kunt genieten!

Dinet, 9-2-2017

In december in iberostar gaviotas park geweest. Erg mooi en ruim resort!

We hebben super gegeten en het personeel was altijd vriendelijk, vooral tegen ons zoontje.

We hadden n familiekamer. Erg ruim met mooie badkamer!

Water is in december wel wat fris, maar hebben toch elke dag even gezwommen.

Je kunt mooie plaatsen bezoeken op t eiland, maar moet dan wel een auto huren. Dat gaat heel gemakkelijk.

Oasis park ook aan te beleven! Erg leuk om eens giraffen te voeren. En bus er naar toe is gratis.

Zou nog wel eens terug gaan, maar dan wel in andere tijd van t jaar. 20 graden in december is prima, maar iets warmer zou ons beter passen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Voor herhaling vatbaar!

Renilde I, 9-2-2017

Alles was prima in orde! Lekker eten, veel keus!

Proper.

Het enige minpunt was dat we een kamer hadden met een tussendeur. Langs ons lagen mensen met een peuter.

Af en toe hoorden we hen en dat vonden we een beetje storend.

Gereisd met partner in januari 2017

Fijne vakantie

Fam. K, 4-1-2017

Een fijne week vakantie gehad eind december 2016-begin januari 2017.

Hotel is mooi en proper. Kamer wordt elke dag gekuist, elke dag propere handdoeken. Flessen water op de kamer worden elke dag aangevuld. Matrassen van zetelbed zijn te dun zodat je de latten erdoor voelt. Bedden in de slaapkamer zijn beter.

Personeel is overal heel vriendelijk. 's Avonds kinderdisco met enthousiaste animatoren.

Hotel is vooral gericht op Duitsers. Die waren er ook talrijk aanwezig. Je werd dan ook vaak standaard in het Duits aangesproken i.p.v. in het Engels.

Eten is best ok, vrij veel keuze. Soms niet warm genoeg meer. Maar er wordt constant gekookt dus even in de gaten houden wanneer ze net bijvullen. Dan heb je lekker warm eten. Apart kinderbuffet is telkens ongeveer hetzelfde.

Maar 1 van de 2 grote zwembaden was verwarmd, waardoor iedereen in de wintermaanden natuurlijk daarin zit. Maar echt te druk werd het gelukkig niet.

Strand is vlakbij, 5 minuten wandelen. Kinderen vonden het daar heerlijk spelen. Openbaar toilet aan het strand is degoutant vies. Best op voorhand in je hotelkamer naar toilet gaan.

Aan het hotel stopt elke ochtend de gratis bus naar dierentuin Oasis Park. Mooie dierentuin, zeker een uitstapje waard.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Goed hotel, aanrader

Ulo, 18-8-2016

Leuk all inclusive hotel met ruime kamers. Dicht bij het zandstrand. Circa 5 min. Lopen. Liggen wel stenen in de zee. Je mag gratis gebruik maken van hotel playa gaviotas. Veel Nederlandse medewerkers in het animatie team. Ook in mini en maxi club in augustus. Kunt lopend langs het strand naar het centrum wandelen. Circa 20 minuten ben je bij de winkels en komt nog een leuke speeltuin tegen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie

John Peters, 6-6-2016

Voor de eerste keer in dit hotel geweest. Maar komt wat ons betreft in de top 3 van onze laatste vakanties. Een lekker hotel met fantastisch eten. Elke dag heel veel variatie. Als je van vis houdt is dit helemaal een paradijs. Ik heb krab gegeten, garnalen - mosselen - sushi - gebakken en gestoomde vissoorten. Het personeel is heel vriendelijk en willen je overal mee helpen. Zij doen hun uiterste best om er voor jou een onvergetelijke vakantie van te maken. Een bijzondere dame is de Nederlandse gastvrouw Marloes. A. heeft ze alles in de gaten. B. als er iets is regelt zij daar waar het kan de zaken direct. ( voorbeeld: ze hoorde had wij die dag 42 jaar getrouwd waren. Toen we op de kamer kwamen stond er een fles champagne met een felicitatiekaartje) Super attent. De stranden op Fuerteventura zijn geweldig. Langs het strand wandel en fietspaden. En de taxi kost er geen "drol".

Het eiland zelf is kaal. maar heeft wel een paar mooie uitzicht punten. Een auto huren is een aanrader. de wegen zijn goed en worden nog steeds verbetert. Komen we er nog een keer? Zou zo maar eens kunnen. Ook niet onbelangrijk het hotel is rolstoel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Perfecte accomodatie.

Ikkuh, 29-4-2016

Wij zijn hier 8 daagjes geweest en hebben ons prima geamuseerd.

Het is lekker rustig liggen aan het zwembad, we zijn bij Gaviotas Palace gaan kijken en daar was het veel massaler aan het zwembad en veel herrie en harde muziek van het animatieteam.

Het strand vonden wij echt geweldig, je kon er heerlijk liggen, spelen, zwemmen, uitwaaien, en lekker door de branding wandelen.

Alleen de weg er naartoe is flink bergaf, en terug dus flink bergop, maar het is wel goed te doen.

Beneden kun je chipmunks voeren, je moet dan wel wat doppinda's kopen, ze eten ze uit je hand.

De winkels en barretjes zijn ca. 20 minuutjes wandelen, je kunt er onderweg naartoe ook papegaaien voeren, ze zitten in de palmbomen bij het kleine speeltuintje net voor de vuurtoren.

Het ontbijt is goed, alles wat je wenst is voorhanden.

Het middageten in de poolbar is ook goed en ook gevarieerd.

Het avondeten is ook prima, ook goed gevarieerd en warm.

Ik las in andere reviews dat mensen schreven dat het eten vaak koud was, en de schalen leeg, en iedere dag hetzelfde eten, nou dat vond ik allemaal niet eigenlijk.

Als er iets op was, dan stond er vrijwel meteen nieuw.

En die mensen daar gooien niks weg, dus als er iets over was bij het middageten, dan zat dat 's avonds in de soep... Zo kun je prima variëren.

Natuurlijk staat er iedere dag friet en aardappelkroketjes en dat soort dingen, dat is toch normaal.

Wij gaan in de herfstvakantie terug...!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Super hotel!

Fam. Andes, 25-4-2016

Prachtige kamer, heerlijk eten, mooie zwembaden, super animatie voor de kids. En een paradijselijk strand op een paar minuutjes lopen. Wij zijn fan en komen zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park scoort een 8.58 uit 10 op basis van 57 reviews.