Hotel Club Aldiana ****

Matig

2 reviews over Hotel Club Aldiana in het Nederlands

NOOIT MEER!!!

Kim Brouns, 16-8-2009

Interesse om naar dit hotel te gaan?? DOE HET NIET!!

De kans dat u hier als Nederlander naar toe gaat is relatief klein omdat er over het algemeen alleen Duitsers boeken bij een Club Aldiana hotel.

Dit wisten wij (vrouw 29jr & man 36jr) vooraf aangezien wij 4 jaar geleden in een van hun clubs zijn geweest en wel in Turkije waar het absoluut perfect was. Na een last minute uitstapje naar een ander all inclusive hotel besloten wij vanaf toen alleen nog naar Aldiana te gaan.

Voor Fuerteventura betaalden wij 2850,- in het hoogseiz. voor 2 pers.

Wat u aantreft is schandalig. Slaapkamers in het hotel ZONDER AIRCO, restaurant ZONDER AIRCO, zwembad ZONDER PARASOLS en onvriendelijk personeel. Absoluut niet wat wij van de 1e keer gewend waren. Overal waar je keek verhitte chagerijnige gezichten. Na een hoop bombarie zijn we op dag 2 vertrokken naar het naast gelegen Iberoster(AANRADER) Of wij ooit geld terug krijgen blijft de vraag.

Zie foto's en raak 100% overtuigd!!!! BOEK NIET!!

Gereisd met partner in augustus 2008

Gert-jan Russchen, 9-1-2006

Geweldig hotel !

service en maaltijden bijna optimaal.

Duitstalig.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Aldiana in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Aldiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Aldiana scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.