Villa La Fuentita

9,3

7 reviews over Villa La Fuentita in het Nederlands

Geweldige lokatie!

Angelique coolen, 10-8-2017

Deze villa is van alle gemakken voorzien ligt op een mooie lokatie wel heel erg afgelegen dus ideaal voor de rust liefhebbers geen negatieve opmerkingen de villa heeft alles waar je maar aan kunt denken en inclusief huurauto ben je zo in de drukke toeristische plaatsen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk!

Jo, 7-11-2016

Supervilla! Enorm ruim, van alle gemakken voorzien (afgezien van een vaatwasser trouwens..). Erg fijne bedden, goeie en grote bank, ruime slaapkamers, goede keuken en heel groot terras! Paar keer iets nodig gehad, of een vraag, waar meteen antwoord op kwam van Penelope, of ze stuurde binnen 15 minuten iemand bij ons langs. Erg fijn.

Wij hadden een villa wat verder van de main road af, die hebben we dus ook niet gehoord. De blaffende honden wel, maar ook daar geen last van gehad. Alles voor onze zoon van 1 was ook fijn geregeld, opgemaakt campingbedje, kinderstoel etc. Zwembad was heel lekker, en ook niet koud.

Villa's liggen erg in the middle of nowhere. Vonden wij heel prettig, maar het voelt wel wat gek in het begin als je aankomt! Auto is een echte vereiste. Cicar is veruit de beste!

Kortom, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Heerlijke vakantie gehad vanuit La Fuentita

Peter en Ingrid, 8-10-2016

Bij aankomst werden we weer opgevangen door Penelope, die ons sleutel en route naar bungalow uitlegde. Deze keer een bungalow langs de wat drukkere weg, maar hier eigenlijk weinig tot geen last van gehad. Bungalow had alles dr op en dr aan. Deze keer geen of slechte wifi verbinding ondanks dat beheerster de set heeft vervangen. Weer prima alleen een harde wind. Ideaal voor de surf dudes onder ons.
Gereisd met partner in september 2016

Relaxte vakantie

Peter, Ingrid en Chantal, 4-5-2016

Mooie accommodatie met alles erop en eraan. Lastig op eigen gelegenheid te vinden, maar de beheerster Penelope stond bij aankomst op vliegveld te wachten heeft de route uitgelegd met kaart en ervoor gezorgd dat we het laatste stuk gegidst werden door collega van haar. Staat tegen over veel privacy en rust. "jonge" tuin rondom bungalow. Prima bedden in de 3 slaapkamers. Badkamer met riant bad en een met luxe douche.

In zitkamer gemetselde bank met veel kussen maar niet echt praktisch. Bungalow heeft wel goede WIFI verbinding maar niet snel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldig!

René, 2-10-2015

We hebben hier een fijne week gehad! Alles wat je kan bedenken wat je nodig hebt tijdens je verblijf is aanwezig. We verbleven hier een week in September. We hadden een probleem met de waterdruk, na een telefoontje kwam er twee man binnen een kwartier en werd het probleem opgelost! Heerlijk zwembadje om af te koelen en lekker kunnen koken. Ruime badkamers en volop kastruimte. Kortom, heb je behoefte aan rust....ga hier naar toe! Enig minpuntje waren de af en toe blaffende honden van onze buren! Verder perfect! En de routebeschrijving was duidelijk, er werd alleen niet verteld dat je moest bellen naar het telefoonnummer van de eigenaresse, die ving ons wel op trouwens op de weg die langs de villa loopt! Er staat nl geen Huisnr op de reservering!
    Gereisd met partner in september 2015

Voor rustzoekers PERFECT!

jennie meijer, 20-12-2010

Alles is perfect,de 9 villas liggen verspreid tussen woonhuizen. wel apart om te zien, alsof ze 'neergedropt' zijn. Loopt wel een weg langs, maar daar heb je absoluut geen last van!Zijn nog nieuw en super schoon en comfortabel.we zijn met twee echtparen in 6 pers.villa geweest,genoeg privecay. (2 badkamers),hele grote keuken, met alle gemakken, zelfs wasmachine. Heerlijk(niet verwarmd)zwembad, goed onderhouden!.Syliva de beheerster,doet er alles aan om je naar de zin te maken,komt je zelfs ophalen (voorrijden) va. vliegveld. (wel van tevoren vluchtnr mailen). info@lafuentita.com. Noodzakelijk is een huurauto va vliegveld, plaatsje ligt nl.3km verder voor boodschappen.Ben je een 'benidorm'liefhebber, dan geen aanrader. Kortom een heerlijke vakantie gehad. Voor mensen die van rust, vrijheid en niet extreem toeristisch houden een aanrader.
    Gereisd met vrienden in november 2010

Speciaal voor rustzoekers één woord: FANTASTICH!

jennie meijer, 15-12-2010

Er zijn in totaal 9, grote, superschone, villas verspreid over een groot stuk grond, tussen ook gewoon woonhuizen. Het is dus geen park of zo. Elke villa heeft heeft veel privacy, zowel buiten, maar ook met twee echtparen, binnen. Elke villa is hetzelfde ingericht, met veel zorg en liefde en oog voor detail en écht super schoon!!! Een eigen zwembad, met netjes een dekzeil, waardoor het schoon blijft. Elke twee dagen wordt het zwembad onderhouden. Het water is niet verwarmd, maar is heerlijk om te zwemmen! Omdat de villas zo rustig liggen is het wel noodzakelijk een auto v.a. vliegveld te huren (cicar is de beste). Sylvia, haalt je v.a. vliegveld en rijd je voor. (wel van te voren vluchtgegevens mailen).Sylvia doet alles om het je naar de zin te maken. 3 km verderop ligt Gran Tarajal. Hier kun je je boodschappen doen en heerlijk eten, voor weinig geld (tussen 15 en 20 euro p.p. voor- en hoofdgerecht, wijn)vlees en veel verse vis! Aanrader is restaurant Da Nonna! Rustzoekers advies:GAAN!
    Gereisd met vrienden in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa La Fuentita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Fuentita in Gran Tarajal / Tuineje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Fuentita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa La Fuentita scoort een 9.25 uit 10 op basis van 7 reviews.