Appartement Cotillo Lagos **

Cotillo Lagos
6,3

14 reviews over Appartement Cotillo Lagos in het Nederlands

H.Heersink, 27-3-2007

Ben er tot nu toe 3 x geweest, en het was werkelijk een vakantie naar ons hart. Rustig, en strand, zo mooi en dichtbij dat het een 10 waard is. Er is weinig te doen in El Cotillo, daarvoor moet je naar Corralejo. Auto is een must!
    Gereisd anders in maart 2007

kees, 5-2-2007

wij zijn een aantal jaren geleden geweest toen had ik het gevoel of ik op een vuilnisbelt zat. veel stank en lawaai
    Gereisd met partner in januari 2004

Kooistra, 27-2-2006

Prachtig gelegen aan mooi strand! Erg leuk dorpje maar....

Appartement was een heel erg vies gebeuren, ontzettend veel kakkerlakken die dagelijks werden doodgespoten met een enorme hoeveelheid gif.

Heel nare harde bedden die naar zweterige oksels roken.

Gereisd met partner in mei 2002

Jelle de Kroon, 8-12-2005

Helaas bij geen enkele ned.Touroperator meer te vinden.Jammer want wij hebben er jaren genoten.

We konden wel rechtstreeks boeken ,maar durfden dit uit eindelijk niet aan.

Gereisd met partner in januari 2003

Jeroen, 20-7-2005

Een prima appartementencomplex waar we in maart 2004 zijn geweest. Een ideaal oord voor rustzoekers. Fantastisch strand op nog geen 20 meter van het appartement. Als je een paar euro's neerlegt voor de schoonmaaksters heb je nog nooit zo'n mooi schoongemaakt appartement gehad!! Kijk niet te precies naar alle spullen in het appartement. Dat is typisch Spaans... Je moet wel een auto hebben, want het ligt erg ver van de bewoonde wereld. Ga ook naar de plaatselijke supermarkt! Met handen en voeten duidelijk proberen te maken wat je wilt hebben. Al-met-al een echte aanrader!!
      Gereisd anders in juli 2005

Jet, 22-2-2005

Wij (gezin met 2 kleine kinderen) zijn hier in januari '05 geweest en vonden het prima! De appartementen zijn eenvoudig met 2 slaapkamers, de appartementen voor 2 pers. zijn erg klein.De ligging is het beste van deze accommodatie: direkt aan een prachtig rustig strand en vlakbij een onbedorven dorpje. Toen wij er waren viel het mee met de wind en was het er heerlijk warm. Omdat er in de zee rotsen liggen kan je bij laag water in de poeltjes zoeken naar visjes, garnalen en schelpen. Erg leuk voor kinderen. Er was geen onvriendelijke beheerder meer maar een redelijk aardige. Toen er bruin water uit de douche kwam was dat redelijk snel verholpen.tip: kurketrekker meenemen!

In El Cotillo kan je heerlijk lunchen bij Aguare bij de nieuwe haven en je moet een keer eten bij La vaca Azul aan de oude haven. Goed Spaans eten en een geweldig uitzicht op de ruige zee.

Gereisd anders in februari 2005

Jelle en Tiny de Kroon, 31-10-2004

Laatste bezoek Jan.2003 v00r de vierde maal.De chagrijnige beheerster is verdwenen vervangen door een zeer vriendelijke jongeman,veschillende keren gezien dat hij de koffers van ouderen naar het apartement bracht.verwacht geen luxe.wij hebben over schoonmaken geen klachten.Maar wel spaans met vriendelijkheid en af en toe een paar euro zijn veel probleempjes snel op te lossen.Wij gaan er in Januari graag weer heen.
          Gereisd anders in oktober 2004

cheung, 4-10-2004

was hier in 2002 geweest. inmiddels gaat ik toch veel liever na costa calma.el cotillo is een mooie plaats voor de rustzoekers maar je moet eigenlijk wel een auto huren als je voor el cotillo kiest.de appartementen was ronduit vuil en de bedden waren ook zeer zeer slecht kreeg er rugpijn van maar gelukkig heb ik toen 13 dagen bij kennissen in een andere hotel geslapen waar de bedden wel goed zijn en toen ik naar 6 dagen eens langs kwam bleek de kamer nog nooit schoongemaakt te zijn en de vuile handdoek die ik op de grond legde ook niet vervangen te zijn.was blij dat ik hier eigenlijk slechts een dag verbleef want de badkamer was ook behoorlijk smerig met gemiddeld 3 a 4 mm kalkaanslag. o ja de receptie was ook vrij bot en erg onbehulpzaam dus voor mij eens maar nooit meer cotillo lagos
            Gereisd anders in oktober 2004

P.M. van der Spek, 17-9-2004

Echt een locatie voor rustzoekers. Verwacht geen enkel vertier, wel redelijk tot goede restaurants. Wij genoten vooral van zon, zee, strand & rust. Maar.....bestaat dit complex nog wel?
              Gereisd anders in september 2004

wim stegenga, 25-8-2004

Als je klachten hebt of verzoeken (om bijv. een extra deken) is het verstandig dit op te schrijven in het Spaans (enkele steekwoorden doen wonderen)of in het Engels. Supermarkten in het dorp en bakkers (19 min. lopen. De Engese winkel is aan de andere kant van het dorp; daar hebben ze ook kranten.februari 2004
                Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cotillo Lagos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cotillo Lagos in El Cotillo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cotillo Lagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cotillo Lagos scoort een 6.29 uit 10 op basis van 14 reviews.