Beoordelingen Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda****

SENTIDO H10 Playa Esmeralda****
92 beoordelingen
Beoordelingen Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda****
Punta del Roquillo 2, E-35627, Costa Calma

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda**** in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda scoort een 8,4 uit 10, op basis van 92 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda**** in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 101 vakantiefoto's van Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Fuerteventura. Vergelijk Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda**** met andere accommodaties in Costa Calma.
Even geduld a.u.b.

8,3
8,1
8,2
7,5
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, Aug. 2014
"Verrassing"vertalen
Gerard
8,0

25-08-2014 Dit is een heerlijk hotel als ja van rust houdt. Vlak bij het Sotavento strand gelegen. In de omgeving is niet veel te doen. De kamers zijn ruim en schoon.Het eten is klasse en het personeel is zonder uitzondering zeer vriendelijk en behulpzaam.

met vrienden, Dec. 2013
"Prima hotel, heel rustig gelegen."vertalen
mevrouw Voorkamp
8,0

05-01-2014 Mooi hotel, kamers zijn schoon en netjes. Direct aan het strand. Buffet is prima en met oudejaarsavond echt extra lekker.

Subdireccion Carlos Miguel (Subdirector), 10-01-2014
Eigenaar zegt:  Geachte/a de heer/s: Hartelijk dank voor het laten van ons weten wat uw mening. Wij waarderen de tijd die u hebt genomen en weten dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons.    Wij hopen u weer van harte welkom.   Met vriendelijke groet,

met partner, Nov. 2013
"Senioren 2.0"vertalen
Marcel Beringer
5,0
3,0
7,0

16-11-2013 Uitsluitend Duitse seniore naturisten. Personeel niet vriendelijk. Weinig variatie in eten. Veel voordringen aan buffet. Seniore Duitse gasten vinden dat zij altijd voorrang hebben op mensen die zich netjes aan de regels houden.

Subdireccion Carlos Miguel (Subdirector), 18-11-2013
Eigenaar zegt:  Geachte / a de heer / s.:    Dank u zeer voor ons te laten weten wat uw mening, betreuren wij niet hebben in staat geweest om hun verwachtingen te verbeteren, en noteer de punten door u aangegeven in voorkomend geval, hoewel sommige van hen, zoals de opdrachtgever niet overeenkomt met het hotel naturisten, maar een deel van het openbare strand naast het hotel is er, dus het is niet een kwestie van het hotel.    Met vriendelijke groet,

met partner, Sept. 2013
"Fantastisch Hotel"vertalen
J.Jonkman
7,0

20-09-2013 Hotel Esmeralda is een heel goed hotel met een heel goede keuken en een heel goede all in formule en zeer vriendelijk personeel ook de 4 Nederlandse stagiaires waren zeer vriendelijk en het was makkelijk om dat je dan in het Nederlands kan spreken vooral aan de receptie is dat makkelijk . De kamers zijn groot met een mooi balkon en een koelkasten dan is zeezicht een must.
Het strand is makkelijk te bereiken en als het water niet te hoog is kan je ver wandelen strandstoelen moet je betalen 4 euro per stukmaak dan lig je een hele dag lekker,als je het hotel aan strandzijde verlaat en je gaat gelijk rechts
en je volgt het pat kom je op een groot strand met duinen waar je streep loos kan bruinen dat kan eigenlijk overal daar.

Asist-Dirección Jiska Dieleman - Management assistent, 24-09-2013
Eigenaar zegt:  Lieve Familie Jonkman, Wij danken u van harte voor het delen van uw mening op Zoover. Wij zijn trots op het mogen lezen van zo´n mooie beoordeling over onze All-Inclusive service en uw positieve reactie over onze hardwerkende stagaires! Uiteraard geven wij uw mening door aan ons personeel, want zij werken maar met één doel voor ogen: de tevredenheid van elke gast! Wij hopen u snel weer te mogen begroeten bij ons in het hotel. Met vriendelijke groeten, Uit naam van het gehele Team,

met partner, Sept. 2013
"Fantastische plek"vertalen
Fam. de Jong
9,0

29-09-2013 Het is een goed hotel. We zijn nu voor de derde keer geweest. We vonden de kwaliteit van het avond eten wat minder dan de eerste keer. Het was niet altijd warm en dat is niet smakelijk. Wat de koks 's avonds life maakten was wel lekker. De locatie is schitterend. De kamers zijn groot en netjes. Alleen de matrassen zijn erg hard. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

met partner, Aug. 2013
"Een aanrader"vertalen
ERWIN
9,0

09-09-2013 heel het hotel wordt goed onderhouden en de kamers zijn vernieuwd . kamer met zeezicht is aan te raden .
in de lobby is nu ook de al- in inbegrepen en is ook volledig vernieuwd. het eten is van goede kwaliteit en veel keuze voor elk wat wils.een plus punt er wordt nederlands gesproken aan receptie en bars met dank aan davy en esmee personeel uit nederlands .
in de omgeving en costa calma is er weinig te zien .

Asist-Dirección Jiska Dieleman -Management assistent, 24-09-2013
Eigenaar zegt:  Beste Erwin, Bedankt dat u uw mening heeft gedeeld op Zoover! Bedankt voor uw complimenten over ons hotel, het eten en onze nieuwe Lobby-bar. Wat fijn dat u kennis heeft gemaakt met Davy en Esmee. De mening van onze gasten is voor ons heel erg belangrijk, want zo kunnen wij dagelijks de service van ons hotel verbeteren. Dankzij commentaren zoals dat van u, doen wij ons werk met heel veel plezier. Hopelijk tot snel in H10 Sentido Playa Esmeralda! Met vriendelijke groeten, Uit naam van ons gehele Team,

met partner, Juli 2013
"Goed hotel, alleen buiten het hotel weinig te doen"vertalen
meneer Van Londen
8,0

29-07-2013 Mooie omgeving aan het strand, maar in de plaats Costa Calma niets te doen. Iedereen verblijft veel in het resort.

met partner, Mei 2013
"Toch een keer all inclusive proberen"vertalen
Ronald Bloemendal
7,0

14-05-2013 Heel groot complex, echt een oase in de woestijn. Het hotel ligt aan de rand van de bewoonde wereld. Geen winkels in de nabije omgeving. De service was matig, dat kan echt veel beter. De service voor de niet all inclusive was beter. In het eten zat weinig afwisseling. De kamers zijn standaard en vwb betreft de prijs kwaliteit iets te te duur.

met partner, Mrt. 2012
"'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'"vertalen
jessicak
8,0

01-04-2012 Net terug van een week all-inn. Hotel ligt mooi in het rustige costa calma. Strand is snel te bereiken via een paar trappen (kan ook met lift) en dan heb je een mooi strand met azuurblauwe zee. Schoon hotel, ze maken echt goed schoon, goed eten, leuke animatie, aardig personeel. Uitgebreide drankkaart voor all-inn.

Mooi en verwarmd binnenzwembad. Veel wind bij het zwembad behalve aan de kant dicht bij het hotel. Daar is het goed liggen, anders ook wel maar het kan dan sneller iets koeler worden zo in maart.

Wifi gratis boven bij de zitjes bij de receptie.
Badhandoeken betaal je een borg voor dachtiets van 8 euro en je kunt elke ochtend je badhandoek omwisselen voor een schone bij het zwembad. Kluisjes kost voor 1 week iets van 10 euro.

Alles bij elkaar mooi hotel met mooi uitzicht. Wij hebben een geslaagde vakantie gehad.

met partner, Aug. 2011
"Fijn hotel"vertalen
Ann Petitjean
9,0

27-08-2011 Twee fijne weken in dit hotel doorgebracht. De ligging is voor ons, rustzoekers, perfect en het panorama vanuit hotel en comfortabele kamer prachtig. Het eten was lekker, vooral het ontbijt: niet overal perst men het sap zo vers. Keuze genoeg. Misschien soms wat triviale koude voorgerechten, charcuterie als 'hoofdschotel' lijkt schraal, behalve de 'jamon' natuurlijk. De vleesgerechten hadden de neiging te gaar, dus taai te zijn. De vis was altijd heerlijk. Vooral prettig was het eten op de terras met het mooie uitzicht. Het personeel was zeer vriendelijk. Ook het animatieteam deed heel hard zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Een paar mooie shows gezien. Eén van de liften was wel zowat tijdens ons hele verblijf om de haverklap kapot. Er is meestal wel veel wind. Misschien daarom is ook het water van het buitenzwembad heel koud. Er is wel een overdekt bad, maar in de zomer zwem je toch het liefst buiten. Dit hotel bewijst ook dat reserveren van ligbedden verbieden, werkt!

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?