Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda ****

Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda
SENTIDO H10 Playa Esmeralda
8,3

103 reviews over Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda in het Nederlands

Geen service, alleen een plek om te slapen en eten

Menno, 29-12-2016

Wij waren zeer teleurgesteld over ons bezoek. Er is nauwelijks service in het hotel, voor veel zaken moet extra betaald worden (ook al is het niet veel) en het eten wat niet best.

Positieve punten:

* Het is erg rustig, ook bij volle bezetting

* Schoonmaak van de kamers is meestal goed

* Kamers zijn prima.

Maar dan voor ons een flinke lijst aan negatieve punten. Wij gaan regelmatig naar 4 en 5 sterren hotels op de Canarische Eilanden, Egypte of Turkije, maar dit is zeker onze slechtste ervaring tot nu toe. Niet alle minpunten zijn even belangrijk, maar het weegt wel mee in de hele ervaring en het gebrek aan service:

* Koffers zelf naar de kamer brengen en meenemen bij uitchecken

* Geen drankjes aan het zwembad, zelf halen

* Kluisje in de kamer alleen tegen betaling

* Voor handdoeken voor het zwembad moet borg betaald worden. Mogen maximaal 2x per week omgeruild worden, vaker tegen betaling van €0,50 per handdoek

* WiFi bijna altijd erg slecht of niet werkend

* We moesten na 2 dagen van kamer ruilen omdat de mieren over het bed en de kussens kropen

* Personeel spreekt nauwelijks Engels, bijna alleen maar Spaans en Duits.

* Meeste personeel is niet erg vriendelijk: een "goedemorgen, hoe gaat het?" kan er niet van af, waarschijnlijk vanwege omdat ze nauwelijks Engels spreken.

* Eten is het restaurant is redelijk gevarieerd, maar vaak al afgekoeld voordat het op je bord ligt.

* Geen andere restaurants aanwezig, behalve de buitenbar. Daar 1x gegeten, maar daar kregen we oude nachos en een verkeerde sandwich.

Je krijgt een plek om te slapen en te eten, maar daar houdt het ook een beetje mee op. Voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch hotel. Hele goede service.

marianne, 12-9-2016

Alles vonden we goed. Prima service. Al het personeel heel erg vriendelijk. Al in veel hotels geweest maar dit was de beste. Een hele goede all-inclusive. Heel veel variatie en veel ook luxe dingen bij het buffet.

Drankjes ook allemaal heel goed. Gezellig bij het zwembad en geen harde muziek. En in en om het hotel gezellige hoekjes om te zitten.

Gelijk aan het strand. Rustig gelegen.

Er waren voor ons geen negatieve dingen.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig hotel!

Fam. van Laar, 1-7-2016

Net terug van een heerlijke 12-daagse vakantie bij hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda. De omgeving was zoals verwacht niet heel bijzonder, maar het hotel daarentegen erg goed! Wij hebben nog nooit zo lekker gegeten en gedronken op een resort. Er is een grote verscheidenheid en er is voor ieder wat wils. Wie hier niet tot z'n recht komt, lust echt niks.

Het is een groot resort, maar het voelt niet zo druk (hoogstens bij ontbijt merkbaar). Bovendien is het overal zeer schoon maar de bewegwijzering is slecht. Bordjes staan niet duidelijk in het zicht en de verdiepingen staan verkeerd aangegeven in de lift. Dit veroorzaakte de nodige verwarring de eerste dagen, en blijkbaar waren wij niet de enigen met dit probleem.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ze doen echt moeite voor je.

Van de schoonmaaksters tot de managers, overal word je dagelijks netjes begroet en geholpen.

Het animatieteam doet erg zijn best om er wat van te maken, maar worden hierin niet erg in ondersteund. Slechte geluidsinstallatie, een verouderde zaal waar pilaren het zicht blokkeren, en het stopt allemaal rond half 11. Maar aangezien de bars niet erg gezellig zijn (bij de lobby-bar is de verlichting ongezellig en er zijn te weinig stoelen en bij de pool-bar zit je op de tocht) zit er niets anders op dan naar de kamer te gaan. De WIFI op de kamers is erg slecht; het valt steeds weg en heeft een zwak signaal. Bij het zwembad en (ongezellige) lobby-bar is dit wel in orde.

Het zwembadwater is ijzingwekkend koud - zelfs "als je er eenmaal door bent" - en er zwemt dan ook nauwelijks iemand. Het binnenbad daarentegen is heerlijk op temperatuur rond 30 graden.

De kamers zijn schoon, maar verouderd. Er ontbreekt het één en anders zoals een slot op de badkamerdeur, een afzuigingsysteem en een planchet.

Het leest als een verzameling klachten, maar we zouden geen Nederlanders zijn als we niet ergens commentaar op hadden. Wij hadden in ieder geval een heerlijke vakantie, mede door SENTIDO H10 Playa Esmeralda!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO H10 Playa Esmeralda bij:

fantastisch hotel voor een weekje heerlijk relaxen

Corrie Hellemons, 26-6-2016

All inn geweldig we hebben al veel all inn hotels gehad maar nog nooit zo goed. Omgeving rustig maar dat wisten we heerlijk om even bij te tanken.
Gereisd met partner in mei 2016

prima hotelletje

Ludger, 14-6-2016

Gisteren teruggekeerd na een deugddoend verblijf in hotel Playa Esmeralda. Hotel verkeert in goede staat, wordt ook prima onderhouden; zeer rustige ligging, echter geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. Service was uitstekend, lekkere buffetmaaltijden en de ruime kamers werden dagelijks grondig gepoetst; bijna alle kamers hebben frontaal zeezicht. Erg vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteitsverhouding en het hotel geniet blijkbaar van een erg trouw cliënteel. Geen luidruchtige muziek aan het zwembad, 's avonds na 22 uur een oase van rust in heel het hotel. Ook uitermate geschikt voor mensen die gesteld zijn op hun privacy!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Super hotel!

Bertram, 10-5-2016

Niets aan te merken op hotel; goede service, vriendelijk personeel, eten en drinken heel goed. Lekkere cocktails! Geen handdoekje leggen bij zwembad!

Vooral veel duitse gasten.

Hotel beschikt niet over een eigen strand, wel een pad naar het strand vanuit hotel aanwezig. Veel nudisten op het strand.

Standwandeling is aan te raden, tussen de rotsen waar je langs loopt richting de zeilschool zitten veel eekhoorntjes die allemaal uitkomen als ze iets horen kraken, ze eten zelfs bijna uit de hand.

Te voet naar centrum Costa Calma is goed te doen, alleen in het plaatsje zelf is niet veel te doen, geen boulevard of iets dergelijks.

Gereisd met partner in april 2016

Mooi hotel

Janssen, 28-4-2016

Zijn net terug.Super hotel goed eten,kamers zijn groot en wifi aanwezig.Het eten is prima en het eten bij de bar bij het zwembad is heerlijk. Plaatsje Costa Calma stelt niet zo veel voor, ik zou de volgende keer Morro Jable kiezen

Bediening is super vriendelijk en de cocktails zijn erg goed.Een dikke 8

Gereisd met partner in april 2016

Zeer vriendelijk personeel en mooie ligging.

CVDA en IWH, 17-3-2016

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Ligging heel dicht bij strand. Hele rustige ligging.

Eten was heel uitgebreid en afwisselend.

Lunch in restaurant iets minder goed, maar lunch in buiten bar was heerlijk.

We gaan zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in maart 2016

geen 4 sterren waard

Ruud, 15-1-2016

Als je aankomt kun je zoals de meest gasten je eigen koffers naar je kamer slepen ( iets wat we niet van een 4 sterren gewend zijn !)

Neem vooral een kamer met zeezicht anders loop je de kans of od de eetzaal uit te kijken ( en de hele zaal in jouw kamer of tegen een blinde muur .)

wat het eten betreft hadden wij denk ik andere koks als de andere mensen iedereen schrijft geweldig en zo het eten was nu niet echt geweldig van wat je van een 4 sterren zou verwachten vaak koud en niet gaar hadden een paar keer zalm van de show cooking half rauw !

Wel alle problemen aan de manager gemeld meeste problemen kende hij al ,en die zou er wat aan gaan doen , Uitzicht vanaf het terras boven is geweldig verder licht het erg afgelegen zoals costa calm al zecht erg kalm .

Is geen vergelijk met een Riu of ibrostar 4 sterren

Gereisd met partner in januari 2016

prachtig

Eric&Angelique, 29-12-2015

Geweldige week gehad mooi strand op 100 meter super mooi en schoon hotel lekker gevarieerd eten alle drankjes horen bij all inclusief cocktails heerlijk. Als er een puntje van kritiek mag zijn is het jammer dat het zwembad niet verwarmd was in december. Hotel licht wat verder van het centrum maar voor € 3,50 ben je er met de taxi.Wij zouden zo weer terug gaan.
Gereisd met partner in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO H10 Playa Esmeralda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda scoort een 8.26 uit 10 op basis van 110 reviews.