Bungalow Santa Ursula **

Santa Ursula
6,5

2 reviews over Bungalow Santa Ursula in het Nederlands

De Tokkies, 4-6-2004

De plaats Costa Calma is op zich al niet zo,n geweldige plaats en vooral niet voor kinderen van ongeveer 16 en 18 die hebben niet veel te doen daar en de winkels zijn erg vroeg dicht vonden wij.

Daarom gingen we vaak met de bus naar Jandia omdat daar meer te doen was. Het complex ligt ver van alles uit de buurt maar een pluspunt is wel dat wij ons wel hebben vermaakt. Om het zwembad achter de supermarkt was het looppad erg smerig.Maar wij hadden het wel gezellig. Groetjes fam. visser en nagtegaal

Gereisd anders in juni 2004

joyce van 't oost, 27-1-2004

eenvoudig complex. restaurant is goed maar wel een beetje prijzig helaas verstaat de dame aan de receptie alleen maar duits en spaans. bij ons zijn er helaas ook spullen gestolen van het terras
      Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Santa Ursula in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Santa Ursula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Santa Ursula scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.