Hotel Labranda Golden Beach ****

Hotel Labranda Golden Beach
Labranda Golden Beach
7,3

12 reviews over Hotel Labranda Golden Beach in het Nederlands

Voor een rustige zonvakantie heerlijk!

Gruiters, 19-10-2017

Zeer goede service. Heerlijk klimaat. Overdag genoeg spellen voor volwassenen en grotere kinderen. Veel ouderen hier waardoor lekker rustig in zwembad. Bijna allemaal Duitsers hier. Voor ons geen probleem aangezien wij goed Duits spreken. Wij hebben meteen een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Als je klaagt dat de ligging slecht is, snap ik niet dat je hier boekt, aangezien je dit thuis al kunt bekijken. Minpunt is geen airco.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

nooit meer

Mini Hulshof, 28-6-2017

Hotel is goed het eten prima personeel vriendelijk .het strand is 10.min. lopen terug moet je een helling op strandstoel en parasol moet je huren 9 euro pp het is een saaie omgeving niks te doen .Gelukkig was er s,avond,s animatie in het hotel buiten zitten kon niet veel wind .wij komen hier dus nooit meer
Gereisd met partner in juni 2017

prima hotel in verkeerde plaats

nathalie, 15-8-2008

mooie kamers!

overdag heerlijk vertoeven zowel aan zee als aan het zwembad.

Jammer dat costa calma geen centrum kent dus in de avond niks te beleven.

Er staat in costa calma een behoorlijke wind zowel overdag als in de avond.

's avonds koelt het daardoor behoorlijk af.

Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Golden Beach bij:

fijn hotel jammer van locatie!

nathalie, 14-8-2008

Mooie kamers en lekker eten.

Overdag is het heerlijk vertoeven aan het zwembad en aan zee.

Jammer in de avond alleen animatie dat zeer duits gericht is.

En in de omgeving is er niks te beleven.

Helaas kent dit plaatsje geen centrum.

Gereisd familie in juli 2008

Slien, 11-7-2008

Voor een 4-sterren hotel is het uitstekend vertoeven daar. Wij zijn eind april geweest, maar ik denk dat je in hartje zomer wel een airco zult missen! De all-in formule is in Turkije inderdaad beter, maar er is genoeg te eten en LEKKER!

Bezocht met familie (ouders en 2 kinderen van 11 en 14 jr.). Fuerteventura zelf vinden wij niet de moeite om nog een keertje terug te gaan.

Gereisd familie in juli 2008

Chantal, 13-5-2008

Wij zijn er geweest met 8 personen waarvan 4 volwassenen en 4 kinderen.

De Fam. was uitstekend en schoon, iedere dag schone handdoeken, was niks mis mee.

Idd geen airco terwijl dat wel in onze gids stond en soms ook echt nodig was!

Het eten was perfect alleen het zwembad te klein voor zo'n groot hotel en jammer genoeg helemaal geen animatie overdag voor de kids terwijl we uit de gids een fantastische week hadden moeten hebben voor de kinderen die we bij ons hadden, maar nee hoor viel echt zwaar tegen.

Het strand was ook niet in de buurt, moest je echt zo'n 15 min. voor lopen.

Het all inclusief wat wij in Turkije mee hebben gemaakt was er echt ver maar dan ook ver te zoeken!

Idd heel veel duitsers, wij dachten even in Duitsland geland te zijn maar dat was toch niet.

Niet voor herhaling vatbaar in ieder geval!!

Gereisd familie in mei 2008

Jolien, 26-4-2008

Erg mooi hotel, wij hebben erg genoten van dit hotel. Het hotel ligt heel dicht bij zee, en er is erg veel te doen in het hotel zelf. De sfeer is er ook heel goed. Het uitzicht vanaf de hotelkamer is ook erg mooi. Het hotel is erg goed verzorgd. Een echte aanrader
        Gereisd familie in juli 2006

inge, 30-3-2008

Prima hotel om een heerlijk weekje vakantie te houden. Zwembad erg koud voor in februari (niet verwarmd). Goed eten, alles zeer vers.

Veel Duitsers in het hotel.

We hebben een dag een auto gehuurd om de rest van het mooie eiland te bekijken.

Meer info? Mail gerust.

Gereisd met partner in februari 2008

inge, 30-3-2008

We hebben een heerlijke week gehad. Wel een auto gehuurd om het hele eiland rond te kunnen en dingen te bekijken, goed te doen. Voor 40,- heb je een dag een auto. In dit hotel waren we de enige Nederlanders, verder veel Duitsers. De kamer was zeer ruim, goed schoon. Het eten was prima.

Er is een animatieteam en we hebben elke dag gebruilk gemaakt van de tennisbaan.

Er was geen shuttlebus naar het strand (zoals in onze gids stond). 8 minuten lopen en je bent aan het strand.

Gereisd met vrienden in maart 2008

N. Richelle, 11-2-2008

Rustig hotel, heerlijk vers eten, inderdaad géén airco, dus 's nachts een beetje benauwd! Ondanks begin februari heerlijk weer. Animatie prima, wel alles Duits. Ideaal hotel voor een weekje niksen!! Zwembad niet verwarmd dus dat was echt afkoelen.
        Gereisd familie in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Golden Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Golden Beach in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Golden Beach scoort een 7.29 uit 10 op basis van 13 reviews.