Beoordelingen Bungalow Esmeralda Maris***

8,7
Het weer

28  °C

31 juli 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
17 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Esmeralda Maris***
Calle Punta del Roquito 8, E-35627, Costa Calma

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Esmeralda Maris*** in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Esmeralda Maris*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Esmeralda Maris scoort een 8,2 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Esmeralda Maris*** in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Esmeralda Maris***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Esmeralda Maris*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 4 vakantiefoto's van Bungalow Esmeralda Maris*** vinden. Je kunt 1 video van Bungalow Esmeralda Maris*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Fuerteventura. Vergelijk Bungalow Esmeralda Maris*** met andere accommodaties in Costa Calma.
Even geduld a.u.b.

8,4
5,3
8,4
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2010
"Fantastische ervaring !"vertalen
L. Schuringa
8,0

21-04-2010 Juist weer terug van Esmeralda Maris. Perfecte, rustige appartementen met BVN aansluiting. Heel vriendelijk service gevoelig personeel. Niet geschikt voor jeugd en geen entertainment. Ligt buiten centrum Costa Calma, maar op loopafstand van het strand. Meeste appartementen met zeezicht. Telefoneren vanaf je kamer goedkoper dan telefooncel ! Voor herhaling vatbaar en zeker veel waar voor je geld.

met partner, Mrt. 2010
"Voor de rustzoeker een goede plek"vertalen
T.Veenstra
10,0

20-04-2010 Wij zijn van 18 maart tot 1 april in App Esmaralda Maris geweest. Wij hadden een 2 kamer app. wat netjes was ingericht. Voorzien aan de voorzijde van een terras met ligbedden en een zitje. Tevens was er een terras achter op een binnenplaats. 5 x in de week werd het app.schoongemaakt en de baddoeken verwisseld, het bedlinnen werd 2 x per week verwisseld. Om het eiland goed te verkennen( en dat hebben wij gedaan) is een huurauto een must. Ook het strand was prachtig breed en mooi zand.

met partner, Nov. 2009
"Rustig complex"vertalen
Diana
8,0

26-04-2010 Wij hadden een studio geboekt maar kregen een appartement met slaapkamer. Lekker ruim, koel en een prachtige badkamer. Een terras voor de deur en een binnenplaats. Voor wie graag thee drinkt > neem een waterkoker en theebekers mee. Er is wel een koffiezetapparaat.

met partner, Okt. 2009
"Aanrader"vertalen
Hannes
10,0

03-09-2010 Wij waren er al acht keer. Waarom? Nergens vind je op Fuerteventura een dergelijke rust, mooie Appartementen en aardige mensen, die achter de balie van de receptie werken. De complex ligt aan het einde van de bebouwde kom, dus dan kun meteen vier uur op het strand naar Jandia wandelen. Oke, wat minder leuk is: Er zijn veel gasten uit Mofrika (mijn vrouw en ik trouwens ook, sorry), maar Ingrid van de receptie is een heel vriendelijke Nederlandse. Mijn advies: Appartementen huren zonder ontbijt en avondeten. Dat kan beter en goedoper.

alleenreizend
"Bijna perfect!!"vertalen
Hans de Weijuer
2,0
8,0

27-09-2009 Voor mij de 9e maal Fuerteventura, de eerste keer in Esmaralda Maris.
Wat ligging en service betreft, een absolute aanrader voor een ontspannen en rustige vakantie.
Ik hoop volgend jaar weer te kunnen boeken.

alleenreizend, Aug. 2009
"Voor herhaling vatbaar!!"vertalen
Hans de Weijer
5,0
10,0

27-09-2009 Fantastische vakantie gehad met Hotelplan.
Ideaal voor rustzoekers. Prachtige stranden met volop FKK-mogelijkheden.
Ga volgend jaar zeker weer.

met jonge kinderen, Juni 2009
"Heerlijke plek"vertalen
daan vd boon
5,0
10,0

05-07-2009 dit appartementen complex is echt top mooie huisjes veel ruimte en in de badkamer ben je elkaar regelmatig kwijt zo groot. het strand voor het complex is super zeker als je bij rene egli wilt gaan surfen. een auto huren is dan wel aan te raden want het is nog best een eindje lopen ongeveer 15 min door wandelen en ideaal om dan ook eens pro center 2 op te zoeken . het eten was zeer goed erg lekker ontbijt en het avondeten was top alleen wat eentonig verder prima plek om hje vakantie door te brengen het supermarktje op het terein was niet te betalen een spar bij 10 min bij het hotel vandaan is dan ook aan te raden en mocht je graag broodjes tussen de middag willen eten haal deze dan niet bij spar mar bij een andere markt ik dacht coop weet niet zeker we gaan zeker volgend jaar terug dit was echt te gek en bi deze
esmeralda maris bedankt
afz fam boon daan2b@live.nl

"Super voor rustzoekers"vertalen
J. Kr.
2,0

14-03-2009 perfect, rustig, zeer verzorgd goed
appartementencomplex. zeeeeeeeeer
rustig, vooral voor de 40 ++++.
ga er niet met kinderen heen, er is niets voor de kinderen maar een op rust ingesteld appartementencomplex
voor ouderen. boek all in ! ! ! ! met
een huurauto en je hebt een perfecte
vakantie. al div. malen heen geweest.
volgende keer absoluut weer, aanrader ! ! ! vooral als je van
prachtige stranden houdt ( Risco del Paso )

met partner, Feb. 2009
"Zeer aan te bevelen, zie toelichting"vertalen
jansen
9,0

05-02-2009 Bungalow park Esmeralda Maris is een complex zeer gunstig gelegen voor rust en zeezoekers,
sinds 15 januari 2009 is er een BVN aansluiting
in het bijzonder voor de gasten uit Nederland een prettige verwelkoming bij slecht weer.
Het restaurant was voor ons een alternatief bij slecht weer aangezien het aangeboden buffet niet de kwalitet heeft volgens de prijs. Gezien wij reeds eerder in het complex waren kunnen wij stellen dat de service en welkom met sprongen vooruit is gegaan.

met partner, Mei 2008
Heij
8,0

21-05-2008 Heerlijke vakantie! Super mooie stranden die erg rustig waren! Veel privacy! Horeca is er veel te weinig maar als je goed zoekt kun je prima eten! Vooral in Morro Jable wat ongeveer 20 minuten rijden is!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?