8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Esmeralda Maris*** bij :

18 reviews over Bungalow Esmeralda Maris in het Nederlands

mooi en rustig complex

mh06, 12-5-2016

Veel trappen / hellingen in het complex. Bedden erg hard maar je kunt zachte topper vragen bij receptie, dan is het een stuk beter. Gratis wifi in de lobby/bij zwembad anders kost het 15 euro/1 week of 25 euro/2 weken. Badlakens te huur, borg 10 euro, iedere wissel 1 euro. Kluis in appartement, 2 euro per dag, borg 20 euro. Er is geen waterkoker (wel te huur voor 2 euro pd). Keukenuitrusting (om zelf te koken) matig, 1 kleine steelpan en 2 onwijs grote (soep)pannen. Grote koelkast met vriesgedeelte. Ruim appartement met groot terras met 2 ligbedden. Bank id woonkamer zit totaal niet! Schoon! Vriendelijk personeel! Wij hadden logies geboekt maar een maaltijdcheque gekocht voor 20 euro pp. Goed voor 1 ontbijt en 1 diner. Ontbijt prima, diner matig, behalve de vers gebakken vis / vlees is het meeste lauw, frieten zijn slap. Kleine supermarkten op 10-15 min lopen (Spar en Hyperdino), grote Mercadona in Butihondo (afslag 79). Heerlijk gegeten bij B-Side, 1e verdieping CC Bahia. Zeer afgelegen ligging! Je moet van rust houden. Geen winkeltjes in de buurt (ongeveer half uur lopen)
Gereisd met partner in april 2016

Prachtige accomodatie en dakterras!

Ayka, 19-4-2016

Een accomodatie waar echt weinig op valt aan te merken. Wij hadden een prachtige, ruime kamer met balkon en heerlijk dakterras. Op het dakterras waren ligbedjes aanwezig. Dichtsbijzijnde supermarkt op ongeveer 1 km afstand. Ligt aan de rand van het dorp, daardoor heerlijk rustig, maar weinig entertainment voor wie dat zoekt. Verder heerlijk rustig en heerlijk kunnen slapen. Gehorigheid valt gelukkig reuze mee! Fijne kookplaten (4 stuks), grote koelkast. Als ik dan toch wat minpuntjes moet noemen: er is geen waterkoker aanwezig, het supermarktje op het complex is schandalig duur en ik vond de mensen bij de receptie niet erg vriendelijk (ook niet onvriendelijk; maar men vroeg bijvoorbeeld niet hoe de reis was, of het verblijf aangenaam was geweest etc.). Maar voor rustzoekers absoluut aan te raden. Als je komt om uit te gaan en te feesten, is dit niet de juiste accomodatie. Ook voor kinderen zou ik andere accomodaties aanbevelen.
Gereisd met partner in maart 2016

Aanrader

Hannes, 3-9-2010

Wij waren er al acht keer. Waarom? Nergens vind je op Fuerteventura een dergelijke rust, mooie Appartementen en aardige mensen, die achter de balie van de receptie werken. De complex ligt aan het einde van de bebouwde kom, dus dan kun meteen vier uur op het strand naar Jandia wandelen. Oke, wat minder leuk is: Er zijn veel gasten uit Mofrika (mijn vrouw en ik trouwens ook, sorry), maar Ingrid van de receptie is een heel vriendelijke Nederlandse. Mijn advies: Appartementen huren zonder ontbijt en avondeten. Dat kan beter en goedoper.
Gereisd met partner in oktober 2009

rustig complex

Diana, 26-4-2010

Wij hadden een studio geboekt maar kregen een appartement met slaapkamer. Lekker ruim, koel en een prachtige badkamer. Een terras voor de deur en een binnenplaats. Voor wie graag thee drinkt > neem een waterkoker en theebekers mee. Er is wel een koffiezetapparaat.
Gereisd met partner in november 2009

Fantastische ervaring !

L. Schuringa, 21-4-2010

Juist weer terug van Esmeralda Maris. Perfecte, rustige appartementen met BVN aansluiting. Heel vriendelijk service gevoelig personeel. Niet geschikt voor jeugd en geen entertainment. Ligt buiten centrum Costa Calma, maar op loopafstand van het strand. Meeste appartementen met zeezicht. Telefoneren vanaf je kamer goedkoper dan telefooncel ! Voor herhaling vatbaar en zeker veel waar voor je geld.
Gereisd met partner in april 2010

Voor de rustzoeker een goede plek

T.Veenstra, 20-4-2010

Wij zijn van 18 maart tot 1 april in App Esmaralda Maris geweest. Wij hadden een 2 kamer app. wat netjes was ingericht. Voorzien aan de voorzijde van een terras met ligbedden en een zitje. Tevens was er een terras achter op een binnenplaats. 5 x in de week werd het app.schoongemaakt en de baddoeken verwisseld, het bedlinnen werd 2 x per week verwisseld. Om het eiland goed te verkennen( en dat hebben wij gedaan) is een huurauto een must. Ook het strand was prachtig breed en mooi zand.
Gereisd met partner in maart 2010

voor herhaling vatbaar!!

Hans de Weijer, 27-9-2009

Fantastische vakantie gehad met Hotelplan.

Ideaal voor rustzoekers. Prachtige stranden met volop FKK-mogelijkheden.

Ga volgend jaar zeker weer.

Gereisd alleenreizend in augustus 2009

bijna perfect!!

Hans de Weijuer, 27-9-2009

Voor mij de 9e maal Fuerteventura, de eerste keer in Esmaralda Maris.

Wat ligging en service betreft, een absolute aanrader voor een ontspannen en rustige vakantie.

Ik hoop volgend jaar weer te kunnen boeken.

Gereisd alleenreizend in september 2009

heerlijke plek

daan vd boon, 5-7-2009

dit appartementen complex is echt top mooie huisjes veel ruimte en in de badkamer ben je elkaar regelmatig kwijt zo groot. het strand voor het complex is super zeker als je bij rene egli wilt gaan surfen. een auto huren is dan wel aan te raden want het is nog best een eindje lopen ongeveer 15 min door wandelen en ideaal om dan ook eens pro center 2 op te zoeken . het eten was zeer goed erg lekker ontbijt en het avondeten was top alleen wat eentonig verder prima plek om hje vakantie door te brengen het supermarktje op het terein was niet te betalen een spar bij 10 min bij het hotel vandaan is dan ook aan te raden en mocht je graag broodjes tussen de middag willen eten haal deze dan niet bij spar mar bij een andere markt ik dacht coop weet niet zeker we gaan zeker volgend jaar terug dit was echt te gek en bi deze

esmeralda maris bedankt

afz fam boon daan2b@live.nl

Gereisd familie in juni 2009

super voor rustzoekers

J. Kr., 14-3-2009

perfect, rustig, zeer verzorgd goed

appartementencomplex. zeeeeeeeeer

rustig, vooral voor de 40 ++++.

ga er niet met kinderen heen, er is niets voor de kinderen maar een op rust ingesteld appartementencomplex

voor ouderen. boek all in ! ! ! ! met

een huurauto en je hebt een perfecte

vakantie. al div. malen heen geweest.

volgende keer absoluut weer, aanrader ! ! ! vooral als je van

prachtige stranden houdt ( Risco del Paso )

Gereisd anders in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Esmeralda Maris in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Esmeralda Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Esmeralda Maris scoort een 8.45 uit 10 op basis van 19 reviews.