Bungalow Club Green Oasis ***

Bungalow Club Green Oasis
Club Green Oasis

6 reviews over Bungalow Club Green Oasis in het Nederlands

angela, 8-2-2006

we zijn hier vorige zomer geweest. huisjes werden wel schoon gemaakt maar het onderhoud van het sanitair liet te wensen over. schimmelranden langs de wastafel en het bad. eten, je komt niet om van de honger daar en daar is dan ook alles mee gezegd. personeel niets op aan te merken keken wel raar op toen wij naar een andere accomodatie wilde.

er is heel weinig te beleven in costacalma,het reisbureau had ons anders ingelicht. jandia is wel een leuk plaatsje

Gereisd anders in februari 2006

chantal en raymond, 7-1-2006

Wij zijn 2 jaar geleden in club green oasis geweest.Het was een mooie bungalow park. De bungalows waren netjes en verzorgd. Het grote nadeel is dat er geen airco was. We kregen wind uit de sahara dus het was 46 graden. Verder in de omgeving was er niks te doen dus je bent aangewezen op het bungalow park. Het strand was super en de dierentuin is ook echt een aanrader.
      Gereisd anders in januari 2006

Erik, 6-2-2005

Prima Prijs/Kwaliteit verhouding. Het voedsel is niet super, maar zeker ook niet slecht. Na een week gaat het wel allemaal op elkaar lijken. Dat geldt alleen voor het avondeten want ochtend en middag is perfect. De snacks langs het zwembad kun je beter laten lopen. Tip: vraag om plaatsing in B gedeelte. Dan zit je niet al te dicht op het vertier. Ligt wat verder van het strand maar dat is geen probleem want er rijdt om het half uur een bus naar het strand. Je kan lopen naar het winkelcentrum of een goedkope taxi nemen. Voor kinderen zijn er leuke dingen te doen. De huisjes zelf zijn groot genoeg en schoon. Het ongeschofte waar andere mensen het over hebben, herken ik niet. Er zal zeker wel een chagerijn ergens tussen staan, maar door de bank genomen is het prima.
        Gereisd anders in februari 2005

m, 5-1-2004

Zeer slechte ervaring gehad in dit bungalow complex !bungalows zeer onverzorgd bijv dekens en lakens vol met gaten.Eten ronduit slecht,eenzijdig ,goedkoop en vaak ongaar !Personeel onaardig en receptie mederwerkers erg onbeschoft.Wat betreft rust ...die krijg je hier zeker niet hele kamp zit vol dronken ,luidruchtige engelsen die zich al vanaf al vanaf 9 uur vol laten lopen .....alles inclusief ??
          Gereisd anders in januari 2004

van den Bosch, 20-10-2003

De beschrijving van Toeristiek doet het mooier overkomen dan het werkelijk is. De bungalows zijn redelijk verzorgd, wel gehorig, het eten in het restaurant is niet erg gevarieerd, maar wel goed. Aan de bar buiten geen patat nemen, deze is meestal slap en nog geheel niet bruin. De zwembaden zijn niet erg groot en niet erg diep, duiken is niet toegestaan. Animatieteam doet goed z'n best, ze spreken zowel Nederlands, Duits, Engels als Spaans. Waren 15 leuke dagen, maar wij gaan hier echter niet nog eens heen, na 1 bezoek heb je het wel gezien (geldt voor het hele eiland).
            Gereisd anders in oktober 2003

van Zwam, 17-10-2003

Geen wandel boulevard en erg rustig gelegen.

weinig vertier, als je alleen voor de rust gaat is dit een goede plek.En is 10dagen lang zat.

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Club Green Oasis in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Club Green Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Club Green Oasis scoort een 6 uit 10 op basis van 6 reviews.