Hotel Allsun Hotel Barlovento ****

Hotel Allsun Hotel Barlovento
Allsun Hotel Barlovento

51 reviews over Hotel Allsun Hotel Barlovento in het Nederlands

Tophotel, service met een lach, heerlijk eten!

Familie Hermans, 17-8-2017

Als je naar Barlovento reist, kun je een auto huren om het eiland te verkennen. Er stopt ook een bus vlakbij het hotel die je naar verschillende locaties kan brengen en er zijn vele dagtochten te boeken via het hotel. Er zijn maar weinig winkeltjes in de directe nabijheid, die gerund worden door met name Marokkanen. Onze ervaring is dat deze mensen (met respect) best opdringerig zijn en er vaak geen prijzen bij artikelen staan.

Het hotel is echt Top. Supervriendelijk en behulpzaam personeel, goede hygiëne, heerlijk, afwisselend eten (buffetten).

De kamers zijn wel wat gedateerd maar heel schoon! Dagelijks fris beddengoed en handdoeken (indien gewenst).

Vanuit de bovenverdieping van het restaurant heb je direct uitzicht op zee. G e w e l d i g!

Het strand bij het hotel heeft grote zwarte stenen, maar als je de moeite neemt om even rechtsaf te lopen, langs prachtige rotsen kom je op een geweldig wit strand uit. Adembenemend uitzicht.

Kortom: wij komen hier zéker nog eens terug!

Alle lof!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi onderhouden complex direkt aan zee

B vd Rijt, 4-3-2017

Wie op zoek is naar een rustige vakantie is hier op zijn plek. Kamers zijn basic maar voldoen zeker qua hygiene. Eten iis heerlijk. Wel Duits georienteed. Animatie in de avond kan beter, ddze is op oudere en Duits gesproken
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Alle lof voor dit hotel!!

Joyce, 3-3-2017

Wat ons meteen opvalt hier (we zijn aan onze een na laatste dag bezig) is hoe goed ze hier alles schoonhouden! Ze poetsen hier de hele dag door! Dus de melding over kakkerlakken is klinkklare onzin!

Het eten is ronduit voortreffelijk! Elke dag gevarieerd en erg lekker! Zelfs gevarieerd warm eten in de middag en avond! Volop keus dus.

Enkele minpuntjes die wij kunnen bedenken is dat het erg Duits georiënteerd is. Maar goed, het is van Allsun wat een Duitse maatschappij is. Hadden we zelf dus ook kunnen bedenken.

Ook in de buurt is weinig te beleven maar wil je een bruisende vakantie dan moet je bijv. naar Ibiza oid gaan.

Kortom; Wil je een rustige relax vakantie met lekker eten en (matige) animatie dan is dit een perfect All Inclusive hotel!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Allsun Hotel Barlovento bij:

Kakkerlakken in het restaurant en wormen in eten

Julia, 1-3-2017

Grote teleurstelling na het lezen van de positieve recenties.

Er lopen kakkerlakken door het restaurant, met eigen ogen gezien!

De dag erop sneed ik een paprika open op mijn bord en er bleken wormen en smurrie in te zitten. Toen ik het ging tonen aan de kok zei ze doodleuk: we kijken niet in de paprika! Neem maar een andere.. Ongelooflijk

Blijf hier weg!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Fantastische vakantie

Fam. Van der Plas, 15-5-2016

Ons verblijf tijdens 1e week meivakantie was geweldig. In het hotel werden we bij de receptie ontvangen met bubbels. Een mooi 2 kamer appartement met een ruim terras. Kamer was schoon en netjes. Heerlijke bedden en badkamer met inloopdouche. Het all inclusive concept is zeer goed. Eten wordt klaargemaakt waar je bij staat. Iedere avond is er een ander thema. Het is allemaal vers en wordt constant aangevuld. Personeel is aardig en behulpzaam. Ze zijn gek op kinderen. 2 zwembaden zijn verwarmd. Is zeer aangenaam want het grote zwembad, niet verwarmd, was echt nog te koud. Dit hotel is Duits georiënteerd dus animatie ook in Duits. In de avond een paar keer per week kinderdisco en voorstellingen voor volwassenen.

Hotel ligt aan zee. Prachtig strand met liggelden (niet van hotel). Ook nabij prachtige dierentuin. Leuk om te bezoeken met kids. Echt een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Prima hotel.

Janneke en Job Westerhuis, 5-5-2016

Super schoon en prima keuken.

Avondprogramma ,met uitzondering van de live-optredens, was vaak goed bedoelt maar had toch het karakter van een soort van "laatste schooldag feest". Was overigens nooit vervelend. Het bar-personeel werkt bijzonder hard maar is communicatief niet altijd breed Europees. Men ziet een ieder gemakshalve als Duitser.

Gereisd met partner in april 2016

Goede kwaliteit voor een gunstige prijs, mooi hote

Marco, 6-3-2016

+ Personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam

++ Eten, divers en zeer lekker, soms wel wat veel vis maar ik heb daar geen probleem mee

+ ligging aan zee

+wandelingen langs de zee mogelijk

+ wandelingen door de woenstijn

+ bedden liggen goed, kamers schoon

+ aparte zitkamer met tv

+ ruime douche

Kortom, top hotel

Gereisd met vrienden in maart 2016

Top Hotel

Ronald, 14-2-2016

Prijs kwaliteit verhouding in dit hotel is super!

Kamers zijn wat ouder maar brandschoon en dat vind ik belangrijk.

Bedden hebben een goede matras en kamers zijn compleet ingericht.

Wij hadden all incl. in dit hotel geboekt en daar hadden wij geen minuut spijt van.

Het eten is van een top kwaliteit en het personeel en de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

Je hoeft aar iets te vragen of het wordt geregeld voor je.

Dit is nou eens een hotel waar serieus wordt gewerkt en waar menig ander hotel een puntje aan kan zuigen.

Enige minpunt is dat er op het tijdstip dat wij er waren wordt gerenoveerd maar daar had denk ik bijna niemand veel last van.

Volgend jaar boeken wij weer dit hotel want dan weet ik wel wat ik kan verwachten.

Ik kan alleen maar zeggen vast houden dit concept!

Over het personeel alleen maar lof!

Gereisd met partner in februari 2016

Prima hotel!

Linda, 23-5-2015

Heerlijk hotel met goede service en uitstekend eten met volop keuze.

Er liggen inderdaad stenen op het strand direct bij het hotel, echter loop 200 meter naar rechts en je vindt een prachtig wit, mooi en heerlijk strand waar je de hele dag heerlijk kan vertoeven (2 bedjes met parasol 13,50). Het water loopt zeer langzaam af, waardoor deze zeer geschikt is voor kinderen. Het water is prachtig blauw en helder.

Enige wat wij echt gemist hebben bij 41 graden was de airco op de kamer. Het was 's nachts erg benauwd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Heerlijk hotel

Janssen, 12-5-2015

Kamer was goed ingericht met een mooie badkamer met inloopdouche, goede bedden en flatscreen Er was geen airco en dat mis je in een 4 sterren hotel.

Zwembaden waren mooi aangelegd en twee hiervan waren verwarmd tot bijna 30 graden.

Eten was goed, soms te zoutig er had wel iets meer keuze in vlees en vis mogen zijn. Salades, toetjes en bijgerechten waren super. Ook de thema buffetten waren goed.

Animatie alleen op Duitsers gericht, de meisjes van de kidsclub wisten ook niet wat ze met de nederlandse kindjes moesten doen. Door de voorjaarsvakantie waren er veel Nederlanders in het hotel, De shows s'avonds waren zeer matig,vooral de shows gegeven door animatie team, Daarbij waren ze ook zeer kort maximaal een uur, voordeel was wel dat het om half elf al stil was in het hotel,

Ligging, het dichtstbijzijnde strand was vol met stenen. 50 meter verderop was een klein strandje wat bij eb goed te doen was bij vloed iets verder lopen naar het grote strand,

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Allsun Hotel Barlovento bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Barlovento in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Barlovento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Barlovento scoort een 7.97 uit 10 op basis van 58 reviews.