Villa Yara ***

Yara
6,3

3 reviews over Villa Yara in het Nederlands

Martin, 26-9-2006

Wij zaten met 4 personen in villas yara.Op de villa was niets aan te merken.Het centrum was gezellig.De vakantie viel erg tegen, er wordt namelijk overal gebouwd en verbouwd om Corralejo en zo'n 100 meter van onze villa ging appartementencomplex LoboSol in de renovatie we hebben van de 15 dagen 13 dagen in de steenboren herrie gezeten. Alleen op zondag was her er rustig. Gemeld bij de hostess maar die kon niets doen omdat er overal de herrie tehoren was. Bij thuiskomst klacht ingediend bij reisorganisatie die verwijst naar de kleine lettertjes in de prijsbijlage dat het reisburo niet aansprakelijk is voor geluidsoverlast door nieuwbouw of renovatie.Dit is voor zo'n dure reis een erg onbevredigend antwoord. Je denkt 2 weken rust te krijgen, vergeet het maar. Als Corralejo klaar is misschien gaan we dan nog eens, maar de eerste jaren zeker niet, wij weten nu dat bij een reisburo boeken geen garantie is dat de medewerkers daar van op de hoogte zijn.Geboekt bij Touroperator.
Gereisd familie in juni 2006

Danielle Teeuwe, 22-2-2006

De villa is ons uitstekend bevallen. Wij hebben met 6 personen 10 dagen in de villa vakantie gevierd. 3 Minpuntjes:

de boiler is geschikt voor 2 korte douches; lastig als je met z'n 6-en wil (het is ook beter niet meerdere kranen tegelijk open te draaien)... en de bank in de woonkamer zat voor geen meter. Als 3e: de pleisterkalk kwam van de muren af, wat er slordig uitzag.

De beloofde koffiezetter ontbrak, maar werd op ons verzoek spoedig geleverd. Verder was het er prima, centrum is aan te lopen alwaar je voor redelijk goedkope prijzen kunt eten.

Gereisd anders in februari 2006

Rik Stobbe, 9-10-2005

Villas Yara, zijn 2 geschakelde villas aan elkaar met een prive zwembad dit verdeeld over 4 gebouwen (tegenover appartementos Lobosol).

De villa ziet er netjes en schoon uit, hier en daar wat kleine mankementen, De technische dienst was ingeschakeld, maar is niet langsgeweest (ook niet op verzoek van reisleiding, dit contakt verliep moeizaam).

Corralejo is lopend te bereiken (taxi kost 2,50)

En de supermarkt is dichtbij deze is wel erg duur, in corralejo is deze goedkoper.

De schoonmakers kwamen 3x in de week en 2x per week werd het bedlinnen verschoond,dit was prima.

Af en toe hadden wij last van bouwaktiviteiten,

Maar over het algemeen hadden wij een rustige vakantie en was het prettig vertoeven (wij boekte deze villa via evenementsreizen)

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Yara in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Yara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Yara scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.